Przetargi.pl
Usługi przeglądów, konserwacji i utrzymania systemów alarmowych (ZP/12/2009)

Muzeum Archeologiczne ogłasza przetarg

  • Adres: 80-958 Gdańsk, ul. Mariacka 25/26
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3015228 , fax. 058 3015228
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Archeologiczne
    ul. Mariacka 25/26 25/26
    80-958 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3015228, fax. 058 3015228
    REGON: 00027684800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.archeologia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przeglądów, konserwacji i utrzymania systemów alarmowych (ZP/12/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi kwartalnych przeglądów technicznych, kwartalnej konserwacji oraz utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu alarmu pożarowego oraz systemu alarmu antywłamaniowego z monitoringiem wizyjnym w budynkach Muzeum Archeologicznego w Gdańsku; zamówienie o wartości poniżej progów kwotowych określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 700zł - dla ofert na usługi przeglądu, konserwacji i utrzymania systemu alarmu pożarowego, 700zł - dla ofert na usługi przeglądu, konserwacji i utrzymania systemu alarmu antywłamaniowego z monitoringiem wizyjnym, 1.400zł - dla ofert na usługi przeglądu, konserwacji i utrzymania obu systemów, tj. systemu alarmu pożarowego i systemu alarmu antywłamaniowego z monitoringiem wizyjnym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne W ZAKRESIE SYSTEMU ALARMU POŻAROWEGO muszą wykazać, że spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, w szczególności wykażą, że posiadają zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności w zakresie instalowania, konserwacji i kontroli szczelności źródeł izotopowych czujek dymu, wydane na podstawie ustawy Prawo atomowe, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą, że: a. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, świadczyli (w przypadku usług okresowych lub ciągłych - świadczą) co najmniej jedną usługę konserwacji i utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu alarmu pożarowego w co najmniej jednym obiekcie użyteczności publicznej lub w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych, b. dysponują co najmniej jednym pracownikiem z uprawnieniami do konserwacji czujek izotopowych dymu, wydanymi przez Państwową Agencję Atomistyki, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne W ZAKRESIE SYSTEMU ALARMU ANTYWŁAMANIOWEGO Z MONITORINGIEM WIZYJNYM muszą wykazać, że spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, w szczególności wykażą, że posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą, że: a. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, świadczyli (w przypadku usług okresowych lub ciągłych - świadczą) co najmniej jedną usługę konserwacji i utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu alarmu antywłamaniowego z monitoringiem wizyjnym w co najmniej jednym obiekcie użyteczności publicznej lub w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych, b. dysponują co najmniej dwoma pracownikami posiadającym licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia lub drugiego stopnia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu W ZAKRESIE SYSTEMU ALARMU POŻAROWEGO wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zawarte w formularzu oferty), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności w zakresie instalowania, konserwacji i kontroli szczelności źródeł izotopowych czujek dymu, wydane na podstawie ustawy Prawo atomowe, 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia -niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, 5. uprawnienia pracowników do konserwacji czujek izotopowych dymu, 6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usłudze konserwacji i utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu alarmu pożarowego w co najmniej jednym obiekcie użyteczności publicznej lub w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu W ZAKRESIE SYSTEMU ALARMU ANTYWŁAMANIOWEGO Z MONITORINGIEM WIZYJNYM wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zawarte w formularzu oferty), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia -niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, 5. licencje pracowników zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia lub drugiego stopnia, 6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usłudze konserwacji i utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu alarmu antywłamaniowego z monitoringiem wizyjnym w co najmniej jednym obiekcie użyteczności publicznej lub w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archeologia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach