Przetargi.pl
Usługi przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów i części - depozytów zabezpieczonych przez policję do dalszego postępowania procesowego

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów i części - depozytów zabezpieczonych przez policję do dalszego postępowania procesowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi przechowywania całodobowo na parkingu strzeżonym pojazdów - o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500,00 kg lub powyżej 3500,00 kg - oraz części samochodowych (depozytów), zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie miast i powiatów, właściwych dla miejsca wykonywania usługi, w celu uchronienia depozytów przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz dostępem osób trzecich. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części (zadań) właściwych dla miejsca wykonywania usługi. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie bądź wybrane przez siebie części zamówienia. Poszczególne części zamówienia odpowiadają lokalizacjom parkingów, w których realizowana będzie usługa parkowania, to jest; 2.1. Część 1 zamówienia - przechowywanie (parkowanie) pojazdów na terenie powiatu Bolesławiec . 2.2. Część 2 zamówienia - przechowywanie (parkowanie) pojazdów na terenie powiatu Góra . 2.3. Część 3 zamówienia - przechowywanie (parkowanie) pojazdów na terenie powiatu Jawor. 2.4. Część 4 zamówienia - przechowywanie (parkowanie) pojazdów na terenie powiatu Lubin. 2.5. Część 5 zamówienia - przechowywanie (parkowanie) pojazdów na terenie powiatu Wołów. 2.6. Część 6 zamówienia - przechowywanie (parkowanie) pojazdów na terenie powiatu Ząbkowice Śląskie. 2.7. Część 7 zamówienia - przechowywanie (parkowanie) pojazdów na terenie powiatu Świdnica. 2.8. Część 8 zamówienia przechowywanie (parkowanie) pojazdów na terenie powiatu Złotoryja. 2.9. Część 9 zamówienia - przechowywanie (parkowanie) pojazdów na terenie powiatu Legnica. 2.10. Część 10 zamówienia - przechowywanie (parkowanie) pojazdów na terenie powiatu Oleśnica. Uwaga: Wykonawca może wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla jednej części zamówienia. Wskazanie dwóch lokalizacji parkingów dla jednej części zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983511102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.: Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058; Dz. U. Nr 220, poz. 1420; Dz. U. Nr 227, poz. 1505; Dz. U. z 2009 r. Nr 19, poz. 101). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana według reguły: spełnia albo nie spełnia. 2.2. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, brak oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, brak zgody na przedłużenie okresu związania ofertą - skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w prowadzonym postępowaniu odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 2 punkty 2 lub 3 - z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy - lub art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zamawiający na podstawie § 1, 2 i 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605, Dz.U. Nr 188, poz. 1155) żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń: A.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). A.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: A.4.1. W punktach A.1 i A.3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A.4.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; A.4.1.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. A.4.2. W punkcie A.2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty 4-8 ustawy. A.5. Dokumenty, o których mowa w punkcie A.4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach A.4. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia punktu A.5 stosuje się odpowiednio. Uwaga. Dokumenty wymienione w punktach A.1-A.4 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. A.7. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ. B. Pozostałe oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą B.1. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi parkingowe odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - zamawiający żąda na podstawie § 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605, Dz.U. Nr 188, poz. 1155): B.1.1. Podpisanego oświadczenia wykonawcy - istotnych dla stron postanowień wraz z załącznikami, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 1 do SIWZ. B.1.2. Podpisanego i wypełnionego oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie minimalnych wymagań określonych dla oferowanych usług parkingowych zawierającego dokładną lokalizację parkingu- załącznik nr 1.1. do SIWZ. B.2. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załączniku nr 2 do SIWZ. B.3. Jeśli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie określonych części zamówienia, to wówczas wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie o udziale podwykonawców - w załącznik nr 4 do SIWZ. B.4. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą: B.4.1. zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, oraz B.4.2. wymagane dokumenty przetargowe, w szczególności formularz ofertowy - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo B.4.3. wymagane dokumenty przetargowe, w szczególności formularz ofertowy - podpisane przez osoby wymienione w pełnomocnictwie oraz pełnomocnictwo do reprezentowania spółki cywilnej złożone w formie pisemnej (oryginał) albo odpis pełnomocnictwa notarialnie poświadczony za zgodność z oryginałem - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo B.4.4. wymagane dokumenty przetargowe, w szczególności formularz ofertowy - podpisane przez wspólnika albo przez niektórych wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, w zależności od tego, jak reprezentację spółki w przedmiotowym zakresie reguluje umowa spółki; w takim przypadku wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą i dokumentami przetargowymi odpis umowy spółki cywilnej poświadczony notarialnie za zgodność z oryginałem. B.5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ( konsorcjum): B.5.1. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 art. 23 Prawa zamówień publicznych, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym, niezbędne jest złożenie wraz z ofertą pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu grupy wykonawców, które będzie podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. B.5.2. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składa dokumenty wymienione w punkcie A w Rozdziale 10, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez każdego wykonawcę biorącego w nim udział. B.5.3. Zamawiający w przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców i określającej wzajemne relacje między tymi wykonawcami. Zgodnie z art. 141 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną