Przetargi.pl
Usługi prowadzenia staży w rzeczywistych warunkach pracy

Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 775 415 930
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
    Pl. Kopernika 11 A
    45-040 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5 415977, fax. 775 415 930
    REGON: 13820000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi prowadzenia staży w rzeczywistych warunkach pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia są: „Usługi prowadzenia staży w rzeczywistych warunkach pracy”, w podziale na części: 1. część nr 1: Realizacja 35 dwutygodniowych staży z zakresu projektowania i wdrażania systemów komputerowych, ochrony powietrza, audytów środowiskowych i oceny oddziaływania na środowisko dla studentów Wydziału Przyrodniczo-Technicznego Uniwersytetu Opolskiego, 2. część nr 2: Realizacja 30 dwutygodniowych staży w laboratorium zajmującym się analizą próbek wody i ścieków dla studentów Wydziału Przyrodniczo-Technicznego Uniwersytetu Opolskiego, 3. część nr 3: Realizacja 10 dwutygodniowych staży w przedsiębiorstwie zajmującym się badaniami środowiskowymi dla studentów Wydziału Przyrodniczo-Technicznego Uniwersytetu Opolskiego, 4. część nr 4: Realizacja 6 jednomiesięcznych staży z zakresu projektowania i wdrażania systemów komputerowych, ochrony powietrza, audytów środowiskowych i oceny oddziaływania na środowisko dla studentów Wydziału Przyrodniczego Uniwersytetu w Hradec Králové. II. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1. w części nr 1 - załącznik nr 1A do SIWZ, 2. w części nr 2 - załącznik nr 1B do SIWZ, 3. w części nr 3 - załącznik nr 1C do SIWZ, 4. w części nr 4 - załącznik nr 1D do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75121000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach