Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
- Data zamieszczenia: 2018-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
ul. Jana Pawła II 10
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
REGON: 000515879 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Usługi projektowe wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla potrzeb Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem są usługi projektowe wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego, dla potrzeb Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) Części: 1) Część 1 zamówienia: Usługi projektowe dla zadania pn.: „Modernizacja pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta wraz z wymianą stolarki okiennej oraz pełnienie nadzoru autorskiego przez Wykonawcę.” 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: a) wykonaniu aktualizacji dokumentacji projektowej pn.: „Modernizacja pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta wraz z wymianą stolarki okiennej oraz pełnienie nadzoru autorskiego przez Wykonawcę” będącej w posiadaniu Zamawiającego, w następujących zakresach: • Przebudowa części stolarki okiennej w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Dąbrowskiego 13, • Modernizacja korytarza w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Dąbrowskiego 13, • Modernizacja klatki schodowej w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Dąbrowskiego 13 wraz z modernizacją korytarza na II piętrze. b)opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej pn.: „Modernizacja pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta wraz z wymianą stolarki okiennej oraz pełnienie nadzoru autorskiego przez Wykonawcę”, w następujących zakresach: • Przebudowa części stolarki okiennej w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy Al. Sportowców 1 - Zamawiający planuje wymianę 1 okna. • Wykonanie otworu w ścianie na korytarzu budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10. • Wykonanie toalety w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10. - zwane dalej łącznie (ppkt a) i ppkt b) powyżej) jako „dokumentacja projektowa” c)sprawowaniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji projektowej. 1.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4a do SIWZ. 1.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu lub wyłączeniu usług związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, w zależności od potrzeb Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający odstąpi od realizacji robót budowlanych lub gdy nie wezwie Wykonawcy do sprawowania nadzoru autorskiego, wówczas Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za sprawowanie nadzoru autorskiego w wysokości podanej w ofercie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy, to wartość podana w ofercie Wykonawcy za opracowanie dokumentacji projektowej (poz. 1 Formularza cenowego – Załącznik nr 2 do Oferty, Dodatek nr 5a do SIWZ). 1.4) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze Umowy (Dodatek nr 6a do SIWZ). 1.5) Z uwagi na charakter świadczenia, które nie wyczerpuje przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 kodeksu pracy Zamawiający nie wymaga wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem na podstawie umowy o pracę. 1.6) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 1.7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 1.8) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2) Część 2 zamówienia: Usługi projektowe dla zadania pn.: „Modernizacja uciepłownienia budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10 w Siemianowicach Śląskich oraz pełnienie nadzoru autorskiego przez Wykonawcę." 2.1) Przedmiotem Części 2 zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania „Modernizacja uciepłownienia budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10 w Siemianowicach Śląskich oraz pełnienie nadzoru autorskiego przez Wykonawcę”. 2.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4b do SIWZ. 2.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu lub wyłączeniu usług związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, w zależności od potrzeb Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający odstąpi od realizacji robót budowlanych lub gdy nie wezwie Wykonawcy do sprawowania nadzoru autorskiego, wówczas Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za sprawowanie nadzoru autorskiego w wysokości podanej w ofercie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy, to wartość podana w ofercie Wykonawcy za opracowanie dokumentacji projektowej (poz. 1 Formularza cenowego – Załącznik nr 2 do Oferty, Dodatek nr 5b do SIWZ). 2.4) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze Umowy (Dodatek nr 6b do SIWZ). 2.5) Z uwagi na charakter świadczenia, które nie wyczerpuje przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 kodeksu pracy Zamawiający nie wymaga wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem na podstawie umowy o pracę. 2.6) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 2.7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2.8) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3) Część 3 zamówienia: Opracowanie Programu funkcjonalno - użytkowego wraz z oszacowaniem kosztów robót i prac projektowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 pn.: ”Wsparcie mobilności miejskiej – projekt udogodnień dla wykorzystujących rower w mieście Siemianowice Śląskie.” 3.1. Przedmiotem Części 3 zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu Programu funkcjonalno - użytkowego wraz z oszacowaniem kosztów robót i prac projektowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 pn.: ”Wsparcie mobilności miejskiej – projekt udogodnień dla wykorzystujących rower w mieście Siemianowice Śląskie”. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4c do SIWZ 3.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze Umowy (Dodatek nr 6c do SIWZ). 3.4. Z uwagi na charakter świadczenia, które nie wyczerpuje przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 kodeksu pracy Zamawiający nie wymaga wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem na podstawie umowy o pracę. 3.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 3.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie - w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3 zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny, oferta odnosząca się do danej Części musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a, Dodatek nr 1b, Dodatek nr 1c do SIWZ, b) Oświadczenia sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), Dodatek nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty). c) pełnomocnictwo (Załącznik nr 4 do Oferty). (jeśli dotyczy) d) Formularz cenowy (odpowiednio Dodatek nr 5a, Dodatek nr 5b do SIWZ). e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 3.1 i pkt 3.4 rozdziału V SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – Załącznik nr 5 do Oferty; e) spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 2.1. Oświadczenia stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), Dodatek nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty) wypełnia i podpisuje Wykonawca; 2.2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane oświadczenia stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), Dodatek nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w jakim wykonawca wykazuje ich spełnienie. 2.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 powyżej; 2.4. Zamawiający nie wymaga zamieszczenia w Oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 powyżej, informacji o podwykonawcach na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp do przekazania – w odniesieniu do Części 1,do Części 2 oraz Części 3 zamówienia, Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.1. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/ów występujących wspólnie oraz innych podmiotów, na których zdolnościach polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane są w oryginale. 4.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane w celu wskazanym w pkt 4.1 powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 6. Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Hugona Kołłątaja 14 w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-03-27 - Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 5 w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 18 w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-03-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn: „Modernizacja budynków Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Dodano: 2023-10-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Rozbudowa i przebudowa budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej położonego w Katowicach przy ul. Brynowskiej 27”.
Dodano: 2023-10-02 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie hydroizolacji piwnic z opracowaniem technologii obniżenia poziomu wody gruntowej wraz z robotami towarzyszącymi ul. Hallera 9, 9a, 11
Dodano: 2023-08-10 - Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 2 w budynku przy ul. Stanisława Dubois 3 w Bielsku-Białej.
Dodano: 2023-05-05 - Aktualizacja oraz przeprojektowanie dok projektowo-kosztorysowej termomodernizacji bud mieszk w Rybniku w zakresie zmiany sposobu ogrzewania z podz. na zadania: Zad1: Gliwicka 44 Zad2: Gliwicka 50
Dodano: 2023-05-05 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej(ZRID) na rozbudowę i przebudowę drogi gminnej Nr680010S Ogorzelnik,Bobolice,Mirów
Dodano: 2023-03-21 - Opracowanie i wykonanie kompletnej dok. projektowo-kosztorysowej dla lok. mieszkalnych nr 3, 4 i 6 w bud. przy ul. 11 Listopada 4 w Bielsku-Białej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień.
Dodano: 2023-03-21 - „Komenda Powiatowa Policji w Będzinie – modernizacja obiektu – aktualizacja dokumentacji projektowej”
Dodano: 2023-03-13