Przetargi.pl
Usługi projektowania dla zadania „Budowa i przebudowa wodociągu na terenie działania Centralnego Wodociągu Żuławskiego”

Centralny Wodociąg Żuławski Sp.z o.o. w Nowym Dworze Gdańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 82100 Nowy Dwór Gdański, ul. Warszawska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 648 24 00 , fax. 0-55 648 24 00 wew. 23
  • Data zamieszczenia: 2016-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Wodociąg Żuławski Sp.z o.o. w Nowym Dworze Gdańskim
    ul. Warszawska
    82100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 0-55 648 24 00, fax. 0-55 648 24 00 wew. 23
    REGON: 19299892000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: zamawiający udzielający zamówień sektorowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi projektowania dla zadania „Budowa i przebudowa wodociągu na terenie działania Centralnego Wodociągu Żuławskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla odcinków sieci wodociągowej opisanych niżej. a. Ostaszewo - Nowa Kościelnica fi 200 – ok. 5.000 mb. b. Solnica - Jazowo fi 400 (przewiduje się zmniejszenie średnicy) - 3.000 mb. c. Nowy Dwór Gdański - Marzęcino fi 250 – ok. 5.000 mb. d. Lichnowy do granicy gminy Nowy Staw kierunek Trępnowy fi 200 – ok.3.000 mb. e. Tropiszewo fi 100 – ok. 1.125 mb. f. Ostaszewo - Lubieszewo fi 250 – ok. 4.000 mb. 2. W obszarach opisanych wyżej istnieje sieć wodociągowa azbesto-cementowa, która z uwagi na zły stan techniczny wymaga wymiany. 3. Długości i średnice podane w pkt 1. mają charakter informacyjny i szacunkowy. Faktyczne długości i średnice określi Wykonawca w dokumentacji projektowej. 4. Sporządzenie map do celów projektowych. 5. Opracowanie dokumentacji środowiskowej dla przedsięwzięcia. 6. Przeprowadzenie uzgodnień i uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym uzyskanie decyzji lokalizacji celu publicznego (tam gdzie konieczne), pozwolenia wodno-prawnego na przejścia i przeciski przez cieki wodne, pozwolenia na budowę oraz innych pozwoleń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę dla poszczególnych zadań wymienionych wyżej. 7. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich dla robót poszczególnych zadań wymienionych wyżej. 8. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadań budowlanych opisanych wyżej. 9. Przez opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozumie się sporządzenie: a. Projektu budowlanego (PB), sporządzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. b. Projektu wykonawczego (PW), wszystkich wymaganych branż sporządzonych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. c. Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ), sporządzonej zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego. d. Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), sporządzonej zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. e. Przedmiaru Robót (PR), sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym. f. Kosztorysu inwestorskiego, sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym. g. Projektu odtworzenia nawierzchni drogi wraz z jej podbudową, uzgodnionego z właściwym dla danego obszaru Zarządem Dróg (tam gdzie dotyczy). 10. Sporządzenie map do celów projektowych. Wykonawca, dla wszystkich zadań budowlanych wymienionych w przedmiocie zamówienia sporządzi mapy do celów projektowych. Wstępnie szacuje się, że dla robót liniowych konieczne będzie wykonanie map dla ok. 21,1 km. Mapy należy sporządzić także dla wszystkich obiektów punktowych, dla których będą sporządzane dokumentacje projektowe. 11. Opracowanie dokumentacji środowiskowej dla przedsięwzięć, dla których wymagane jest uzyskanie decyzji środowiskowej. Wykonawca opracuje Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia (KIP), dla przedsięwzięć, dla których wymagane jest uzyskanie decyzji środowiskowej; 12. Przeprowadzenie uzgodnień i uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym uzyskanie decyzji środowiskowych (tam gdzie konieczne), decyzji lokalizacji celu publicznego (tam gdzie konieczne), pozwolenia wodno-prawnego, pozwolenia na budowę oraz innych pozwoleń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. Wykonawca działając z upoważnienia Zamawiającego, będzie wnioskował i uczestniczył we wszystkich procedurach administracyjnych, uzyska uzgodnienia, sporządzi dokumenty, wyjaśnienia lub uzupełnienia wymagane przez odpowiednie organy, aż do uzyskania pozwolenia na budowę lub decyzji równorzędnej. 13. Wykonawca, przy współdziałaniu z Zamawiającym uzyska zgody właścicieli działek (w tym także osób prawnych), które będą podstawą złożenia oświadczeń o prawie dysponowania nieruchomościami na cele budowlane. Należy dołączyć w formie zestawienia zawierającego: imię i nazwisko (nazwę) właściciela nieruchomości, numer ewidencyjny działki, oraz datę uzyskania zgody właściciela działki wraz z załącznikiem graficznym przebiegu sieci przez daną nieruchomość podpisanym przez właściciele nieruchomości. Zgody właścicieli nieruchomości należy uzyskać odrębnie dla każdej działki, z wyjątkiem właścicieli będących osobami prawnymi (zgoda na umieszczenie urządzenia w nieruchomości). W/w zgody właścicieli nieruchomości należy uzyskać przed opracowaniem dokumentacji geodezyjnej, Nie uzyskanie zgody na dysponowanie nieruchomością skutkować będzie zmianą przebiegu sieci. Wykonawca ustali wszystkie strony postępowania (sporządzenie zestawienia z danymi adresowymi i uzyskanie wypisów z rejestru gruntów). 14. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadań budowlanych opisanych wyżej. Wykonawca będzie pełnił nadzór autorski nad realizacją poszczególnych zadań wg opracowanej dokumentacji projektowej, aż do zakończenia inwestycji, zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane , a także będzie: a. wspierał Zamawiającego w toku procedury przetargowej, udzielając wyjaśnień na pytania wykonawców robót, w zakresie sporządzonej dokumentacji, b. stwierdzał w toku wykonywania robót, usług i dokonywania dostaw – zgodności realizacji z projektem, c. wyjaśniał wątpliwości dotyczące projektu i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualnie uzupełniał szczegóły dokumentacji projektowej, d. uzgadniał z Zamawiającym i wykonawcą robót, możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych, e. prowadził nadzór, aby zakres wprowadzanych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę, f. prowadził nadzór autorski nad realizacją robót według sporządzonej dokumentacji, g. brał udział w odbiorze końcowym zadania zrealizowanego na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. Wykonawca w ofercie wyceni usługi nadzoru autorskiego w wymiarze 50 osobodni. Natomiast płatności będą realizowane według faktycznego czasu pracy. Terminem realizacji powyższego zakresu zadań jest faza przetargowa i faza budowy. Zamawiający przewiduje wstępnie realizację fazy przetargowej w pierwszej połowie roku 2017, a fazy budowy latach 2017-2018. 15. Zaleca się, aby Wykonawcy zapoznali się szczegółowo z przedmiotem zamówienia przed złożeniem oferty na własny koszt i odpowiedzialność. 16. Powyższa dokumentacja posłuży Zamawiającemu do ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane z udziałem środków zagranicznych . 17. W związku z faktem, iż dokumentacja projektowa jest opisem przedmiotu zamówienia należy ją sporządzić zgodnie z art. 29 - 31 ustawy PZP. W związku z tym szczególną uwagę należy zwrócić na opis maszyn, urządzeń i materiałów. Zamawiający nie dopuszcza opisu poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Jest to przetarg sektorowy, podprogowy, prowadzony na podstawie Regulaminu. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem do banku BGŻ nr konta: 10 2030 0045 1110 0000 0108 9720. 4.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej winno być dołączone do oferty w formie oryginału. Brak takiego oryginału lub tylko jego kopia skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach