Przetargi.pl
Usługi projektów graficznych oraz usługi druku i dostawy materiałów upowszechniających

Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-824 Gdańsk, ul. Podwale Przedmiejskie 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3009340, 3009351 , fax. 0-58 3009343
  • Data zamieszczenia: 2011-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
    ul. Podwale Przedmiejskie 30 30
    80-824 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3009340, 3009351, fax. 0-58 3009343
    REGON: 19203519100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi projektów graficznych oraz usługi druku i dostawy materiałów upowszechniających
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: 1. Usługi projektów graficznych, CPV 798 225 00 - 7 - stworzenie projektów graficznych (spójny layout) dla materiałów upowszechniających i produktów, tj.: ścianki wystawienniczej prostej, plakatu, teczki konferencyjnej, notatnika, długopisu, 3 wzorów zaproszeń oraz 2 rodzajów raportów. 2. Usługa druku i dostawy materiałów upowszechniających, CPV 798 230 00 - 9, tj.: ścianki wystawienniczej prostej, plakatu, teczki konferencyjnej, notatnika, długopisu, 3 wzorów zaproszeń. Wyżej wymienione usługi zostaną zrealizowane w ramach projektu Pomorski barometr zawodowy - diagnozowanie zapotrzebowanie na kwalifikacje i umiejętności na regionalnym rynku pracy województwa pomorskiego, które jest finansowany ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. III. Przedmiot zamówienia składa się z 9 zadań: Zadanie 1 - Stworzenie projektów graficznych (spójny layout obejmujący: przewodnie znaki graficzne, zdjęcia, kolory, czcionki, itp.) dla materiałów upowszechniających (w formie opisanej poniżej w punktach od 1 do 10) - w dwóch odmiennych wersjach każdy, z których Zamawiający wybierze po jednej i przedstawi do nich ewentualne uwagi. W ramach projektu graficznego Wykonawca zaproponuje 60 zdjęć poglądowych osób będących przedstawicielami, pracownikami w zawodach, które odzwierciedlają specyfikę województwa pomorskiego, muszą to być zawody zarówno tradycyjne, jak i z branż rozwijających się. Ujęcia w sytuacji pracy. Wśród zaproponowanych zdjęć powinny się znaleźć np.: - rybak podczas połowu lub pracy w porcie, - pracownik zakładu przetwórstwa spożywczego, - właściciel lub pracownik gospodarstwa agroturystycznego, - ratownik wodny, - kucharz, restaurator, kelner, - informatyk, - pracownik obsługi maszyn (np. w rafinerii), - montażyści wiatraków na farmach wiatrowych, - pracownik biurowy, - pielęgniarka, - budowlaniec, - student kierunku technicznego, - przedszkolanka, osoba niepełnosprawna w pracy, - mechanik samochodowy, - pracownik działu recyklingu (np. z wysypiska śmieci), - rolnik, - sprzedawca, - kierowca, - pracownik portowy (np. przy rozładunku kontenerowców), Z zaproponowanych zdjęć Zamawiający wybierze ostatecznie 20, do wykorzystania w nw. materiałach upowszechniających. Po dokonaniu wyboru zdjęć Wykonawca udzieli Zamawiającemu licencji na wykorzystanie ww. zdjęć na polach eksploatacji w zakresie utrwalania i zwielokrotniania wszelkimi technikami, publicznego prezentowania oraz wprowadzenia do obrotu. Zdjęcia powinny być w jakości umożliwiającej ich odpowiednie wykorzystanie w zależności od zastosowanego nośnika. Ponadto projekty graficzne powinny: - nawiązywać do tematyki projektu (skrócony opis projektu w załączniku nr 4 do SIWZ), - zawierać oznakowanie zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki opracowanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki. Zamawiane projekty materiałów upowszechniających oraz forma ich przedstawienia Zamawiającemu: 1. Ścianka wystawiennicza prosta (Baner typu Pop-up) - obraz grafiki, która będzie naniesiona na banerze oraz rzut poglądowy banera wraz z grafiką po zmontowaniu, 2. Plakat - obraz grafiki, która będzie naniesiona na plakacie oraz wykonanie proofa cyfrowego, wg wersji projektu zatwierdzonej przez zamawiającego, 3. Teczka konferencyjna - obraz grafiki, która będzie naniesiona na teczce oraz rzut poglądowy teczki wraz z grafiką po złożeniu, 4. Notatnik - obraz grafiki, która będzie naniesiona na notatniku, 5. Długopis - obraz grafiki, która będzie naniesiona (wygrawerowana) na długopisie oraz rzut poglądowy długopisu po naniesieniu grafiki, 6. Zaproszenia na konferencję I - obraz grafiki, która będzie naniesiona na zaproszeniu, 7. Zaproszenia na konferencję II - obraz grafiki, która będzie naniesiona na zaproszeniu, 8. Zaproszenie na konferencję III - obraz grafiki, która będzie naniesiona na zaproszeniu, 9. Projekt publikacji (raport końcowy z badania) w formacie A4 - obraz grafiki, która będzie naniesiona na okładce strony, propozycja układu spisu treści i rozdziału, propozycja układu strony z tekstem zawierającym wykres, tabelę oraz zdjęcie, w pliku programu CorelDraw (w formacie umożliwiającym jego dalszą edycję), 10. Projekt publikacji (skrócony raport końcowy z badania) w formacie A4 - obraz grafiki, która będzie naniesiona na okładce strony, propozycja układu spisu treści i rozdziału, propozycja układu strony z tekstem zawierającym wykres, tabelę oraz zdjęcie, w pliku programu CorelDraw (w formacie umożliwiającym jego dalszą edycję). W projektach wszystkich ww. materiałów, oprócz długopisu powinny znaleźć się zdjęcia. Opisy szczegółowe ww. materiałów upowszechniających i produktów (od 1 do 8), opisane zostały w zadaniach od 2 do 9. Z chwilą przekazania ww. projektów ( pkt od 1 do 10) Zamawiającemu Wykonawca przenosi na Zamawiającego na zasadzie wyłączności wszelkie autorskie prawa majątkowe do dzieła na polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. - dz. U. 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn zm. Zadania od 2 do 9 polegają na przygotowaniu, wykonaniu i wydruku materiałów upowszechniających na podstawie projektów zatwierdzonych w Zadaniu 1 oraz dostawa do siedziby Zamawiającego, zgodnie z poniższą specyfikacją: Zadanie 2 - Długopis a) metalowy z klipsem (korpus w kolorze zaproponowanym przez Wykonawcę dopasowany do kolorystyki pozostałych materiałów upowszechniających), b) zaopatrzony w niebieski lub czarny wkład piszący, c) z miejscem na grawer po obu stronach o wymiarach: wys. 6mm +/-1mm x szer.70 mm +/- 5mm. d) liczba sztuk: 510. Zadanie 3 - Notatnik a) format A5 - 20 kartek w bloczku, b) podkład kartonowy, bez okładki, c) bloczek klejony po krótszym boku, d) papier 80 g/m2, e) druk offsetowy jednostronny, pełen kolor (4/0), f) liczba sztuk: 510. Zadanie 4 - Teczka z gumką a) format A4, b) szerokość grzbietu 8 mm, c) zamykana na mocną gumkę, przymocowaną do dłuższego boku, z 3 kartonowymi zakładkami chroniącymi zawartość przed wypadaniem, d) papier kreda 350 g/m?, e) druk offsetowy jednostronny w pełnym kolorze (4/0), wzbogacony lakierem punktowym UV, f) liczba sztuk: 510. Zadanie 5 - Ścianka wystawiennicza prosta (Baner typu Pop-up): a) konstrukcja typu Baner Pop-up o wymiarze po zmontowaniu: wys. 2200 +/- 100mm x szer. 1900mm +/-100mm, głębokość 300mm +/-100mm, wykonana ze stopu aluminium, szybko rozkładalna, przenośna, b) składająca się z 4 zadrukowanych paneli z tego 2 panele stanowią boki, c) materiał paneli nie przepuszczający światła, mocowane za pomocą pasków magnetycznych do konstrukcji, d) zadruk paneli jednostronny w pełnym kolorze (4/0), w wysokiej rozdzielczości, dodatkowo pokrycie wydruku specjalnym laminatem matowym zapobiegającym uszkodzeniom mechanicznym oraz chroniącym przed promieniami UV, e) w komplecie z jednym lub dwoma trwałymi kuframi wyposażonymi w kółka oraz uchwyty, które umożliwią transportowanie oraz przechowywanie wszystkich elementów ścianki łącznie z grafiką, f) liczba sztuk: 1 Zadanie 6 - Plakat A2: a) format A2, b) papier kreda 150 g/m2, c) druk offsetowy lub cyfrowy jednostronny w pełnym kolorze (4/0), wzbogacony lakierem punktowym UV, d) liczba sztuk: 100. Zadanie 7 - Zaproszenie A6 na konferencję I a) łamane (jedno bigowanie) po krótszym boku do formatu A6 (2 x 148mm x 105mm), b) papier kreda 300 g/m2, c) druk dwustronny offsetowy lub cyfrowy w pełnym kolorze (4/4), wzbogacony jednostronnie lakierem punktowym UV, d) liczba sztuk: 150. Zadanie 8 - Zaproszenie A6 na konferencję II a) łamane (jedno bigowanie) po krótszym boku do formatu A6 (2 x 148mm x 105mm), b) papier kreda 300 g/m2, c) druk dwustronny offsetowy lub cyfrowy w pełnym kolorze (4/4), wzbogacony jednostronnie lakierem punktowym UV, d) liczba sztuk: 150. Zadanie 9 - Zaproszenie A6 na konferencję III a) łamane (jedno bigowanie) po krótszym boku do formatu A6 (2 x 148mm x 105mm), b) papier kreda 300 g/m2, c) druk dwustronny offsetowy lub cyfrowy w pełnym kolorze (4/4), wzbogacony jednostronnie lakierem punktowym UV, d) liczba sztuk: 150. Wymogi jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia: druk nierozmazujący się, materiały drukowane czyste, niepogniecione, niesklejone, dobrze wyschnięte, bez śladów odbitego druku, równo złożone, lakier nie odpryskujący na zgięciach i brzegach, brzegi niepozaginane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach