Przetargi.pl
Usługi profilowania dróg gminnych

Gmina Szydłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 64930 Szydłowo, Jaraczewo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 211 55 21 , fax. 67 211 55 21
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłowo
    Jaraczewo 2
    64930 Szydłowo, woj. wielkopolskie
    tel. 67 211 55 21, fax. 67 211 55 21
    REGON: 57079124700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi profilowania dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Szydłowo równiarką samojezdną i walcem. Celem robót jest uzyskanie równej nawierzchni gruntowej, z której wody opadowe odprowadzane są poza pas jezdni. Szacunkowa długość dróg gruntowych przewidzianych do profilowania i zagęszczania na terenie Gminy Szydłowo wynosi 120 km. Równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem nawierzchni dróg, obejmuje wykonanie następujących czynności: - wyprofilowanie drogi, - wbudowanie powierzonego przez inwestora kruszywa, wykonanie podbudowy, gr. warstwy do 20 cm po zagęszczeniu na szerokości ok. 3,5-4,5 m /odcinkami, minimalny odcinek 20mb/, - profilowanie i wałowanie na szerokości 3,5-4,5 m /odcinkami/, - minimalna długość odcinka 20 mb, - spadki poprzeczne 3-5 %, - wyrównanie pobocza oraz uprzątnięcie terenu, - kruszywo dostarcza zamawiający tj. Gmina Szydłowo. Profilowaną drogę ze względów bezpieczeństwa ruchu oraz organizacyjnych należy podzielić na odcinki, które równiarka może naprawić w ciągu 1 dnia. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć i oznakować teren wykonywania robót na drodze. Pojazd wykonujący prace powinien być oznakowany zgodnie z przepisami zapewniając bezpieczeństwo ruchu drogowego. Podczas przejazdu walcem po drogach innych niż gruntowe [np.: drogi asfaltowe, drogi z kostki betonowej], walec musi być zabezpieczony gumą. Przedmiot zamówienia obejmuje również ubezpieczenie robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej staranności podczas realizacji zamówienia w tym zwrócenia szczególnej uwagi na istniejące uzbrojenie w pasie drogi tj. np.: studnie kanalizacji sanitarnej, uzbrojenie sieci wodociągowe itp. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie istniejącego uzbrojenia w pasie drogi. W przypadku awarii sprzętu lub innych istotnych przyczyn uniemożliwiających wykonywanie, objętych niniejszą umową, Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć sprzęt zastępczy na warunkach identycznych jak w umowie. Docelowe miejsca robót budowlanych będących przedmiotem postępowania znajdują się na terenie Gminy Szydłowo, w odległościach nie większych niż 20 km od siedziby Zamawiającego – 64-930 Szydłowo, Jaraczewo 2. Odcinki dróg zostaną wyznaczone po przeglądzie wiosennym dróg gminnych. Miejsce robót budowlanych zostanie wskazane przez Zamawiającego każdorazowo przed wykonaniem zamówienia. Do realizacji poszczególnych odcinków Wykonawca będzie przystępował w terminie określonym przez siebie w ofercie, nie później jednak niż 4 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego o rozpoczęciu robót przesłanego do wykonawcy w formie wiadomości – e-mail. Zastrzega się, że przytoczone ilości planowane do wykonania robót budowlanych nie są dla Zamawiającego obligatoryjne i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb, na co Wykonawca wyraża zgodę i będzie dochodził roszczeń z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach