Przetargi.pl
Usługi profilaktyczne, aktywizujące i towarzyszące dla uczestników projektu „Usługi społeczne w Gminie Wisznice”

Gmina Wisznice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-580 Wisznice, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 782 102 , fax. 833 782 039
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
    ul. Rynek 35
    21-580 Wisznice, woj. lubelskie
    tel. 833 782 102, fax. 833 782 039
    REGON: 30237753000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi profilaktyczne, aktywizujące i towarzyszące dla uczestników projektu „Usługi społeczne w Gminie Wisznice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług profilaktycznych, aktywizujących i towarzyszących dla uczestników projektu „Usługi społeczne w Gminie Wisznice”. 2. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne, 85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85142300-9 Usługi w zakresie higieny 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 98336000-7 Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku 92312240-5 Usługi świadczone przez animatorów kultury 92330000-3 Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne 34430000-0 Rowery 34432000-4 Części i akcesoria do rowerów 35113440-5 Kamizelki odblaskowe 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 85100000-0 Usługi ochrony zdrowia 3. Zamówienie składa się z dziesięciu części, a jego przedmiotem jest świadczenie usług profilaktycznych, aktywizujących i towarzyszących w ramach projektu „Usługi społeczne w Gminie Wisznice” tj.: Część 1: Usługi psychologiczne. Część 2: Usługi z zakresu dietetyki. Część 3: Usługi z zakresu kosmetologii. Część 4: Prowadzenie warsztatów z bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Część 5: Prowadzenie rajdów rowerowych. Część 6: Organizacja imprez integracyjnych. Część 7: Organizacja i prowadzenie zajęć ruchowych na basenie. Część 8: Usługi serwisu technicznego wraz z dostawą rowerów i akcesoriów do rowerów. Część 9: Usługi dowożenia uczestników na zajęcia aktywizujące. Część 10: Usługi zapewnienia opieki medycznej podczas rajdów. 3.1. Część 1: Usługi psychologiczne Kod CPV - 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonawca – psycholog w ramach usługi prowadzić będzie konsultacje indywidualne oraz zajęcia grupowe opierające się na diagnozie, profilaktyce i zaleceniach. Konsultacje indywidualne będą prowadzone ze wskazanymi przez Zamawiającego uczestnikami projektu w liczbie 15 os. Zajęcia grupowe będą prowadzone w jednej 15-osobowej grupie ( uczestnikami spotkań grupowych i indywidualnych będą te same osoby wskazane przez Zamawiającego). Konsultacje indywidualne i spotkania grupowe będą realizowane według indywidualnego (autorskiego) planu pomocy opracowanego przez Wykonawcę, dostosowanego do potrzeb uczestników projektu. Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 288 godzin zajęć w systemie: - zajęcia indywidualne : 5h x 12 mies. x 3 lata = 180 h - zajęcia grupowe: 1 grupa ( 15 os.) x 3h x 12 mies. x 3 lata = 108 h 3.2. Część 2: Usługi z zakresu dietetyki Kod CPV - 85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonawca w ramach usługi prowadzić będzie konsultacje indywidualne oraz zajęcia grupowe opierające się na edukacji zdrowotnej, profilaktyce i utrwalaniu dobrych praktyk w zakresie żywienia. Konsultacje indywidualne będą prowadzone z wskazanymi przez Zamawiającego uczestnikami projektu w liczbie 15 os. Zajęcia grupowe będą prowadzone w jednej 15-osobowej grupie ( uczestnikami spotkań grupowych i indywidualnych będą te same osoby wskazane przez Zamawiającego). Konsultacje indywidualne i spotkania grupowe będą realizowane według indywidualnego (autorskiego) planu pracy opracowanego przez Wykonawcę, dostosowanego do potrzeb uczestników projektu. Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 288 godzin zajęć w systemie: - zajęcia indywidualne : 5h x 12 mies. x 3 lata = 180 h - zajęcia grupowe: 1 grupa ( 15 os.) x 3h x 12 mies. x 3 lata = 108 h 3.3. Część 3: Usługi z zakresu kosmetologii Kod CPV - 85142300-9 Usługi w zakresie higieny Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonawca w ramach usługi prowadzić będzie konsultacje indywidualne oraz zajęcia grupowe opierające się na poznaniu i utrwaleniu zasadach higieny, zapoznaniu z podstawowymi zabiegami kosmetycznymi, omówieniu kwestii leków i suplementów diety. Konsultacje indywidualne będą prowadzone z wskazanymi przez Zamawiającego uczestnikami projektu w liczbie 15 os. Zajęcia grupowe będą prowadzone w jednej 15-osobowej grupie ( uczestnikami spotkań grupowych i indywidualnych będą te same osoby wskazane przez Zamawiającego). Konsultacje indywidualne i spotkania grupowe będą realizowane według indywidualnego (autorskiego) planu pracy opracowanego przez Wykonawcę, dostosowanego do potrzeb uczestników projektu. Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 288 godzin zajęć w systemie: - zajęcia indywidualne : 5h x 12 mies. x 3 lata = 180 h - zajęcia grupowe: 1 grupa ( 15 os.) x 3h x 12 mies. x 3 lata = 108 h 3.4. Część 4: Prowadzenie warsztatów z bezpieczeństwa w ruchu drogowym Kod CPV - 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe Zakres rzeczowy zamówienia: Zadanie będzie realizowane przez instruktora i asystenta instruktora warsztatów z bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Instruktor w ramach usługi prowadzić będzie grupowe warsztaty z bezpieczeństwa w ruchu drogowym składające się z części teoretycznej i praktycznej. Asystent w ramach usługi będzie pomagał instruktorowi grupowych warsztatów z bezpieczeństwa w ruchu drogowym w części dotyczącej zadań praktycznych. Warsztaty mają na celu zapoznanie uczestników z zasadami ruchu drogowego oraz przygotowanie ich do uczestnictwa w rajdach rowerowych organizowanych w ramach projektu. Spotkania będą prowadzone z wskazanymi przez Zamawiającego uczestnikami projektu w jednej 15-osobowej grupie. Warsztaty będą realizowane według indywidualnego (autorskiego) programu zajęć opracowanego przez Instruktora, dostosowanego do potrzeb i możliwości uczestników projektu. Umowa zlecenie instruktora obejmuje 20 godzin warsztatów realizowanych w ramach projektu w systemie: - warsztaty grupowe, cz. teoretyczna: 1 grupa ( 15 os.) x 8 h, - warsztaty grupowe, cz. praktyczna: 1 grupa (15 os.) x 12 h. Umowa zlecenie asystenta obejmuje 12 godzin warsztatów realizowanych w ramach projektu w systemie: - warsztaty grupowe, cz. praktyczna: 1 grupa (15 os.) x 12 h. 3.5. Część 5: Prowadzenie rajdów rowerowych Kod CPV - 98336000-7 Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia 9 rekreacyjnych rajdów rowerowych w czasie trwania projektu ( 3 rajdy rocznie) - każdy po ok. 6 godzin, z jedną 15-osobową grupą ( we współpracy z drugim instruktorem). Indywidualny program rajdów rowerowych, ułożony przez instruktorów powinien być dostosowany do możliwości uczestników projektu, którzy zostaną wskazani przez Zamawiającego. Trasy rajdów nie mogą wykraczać po za teren gminy Wisznice i gmin ościennych. Umowa zlecenie zawarta w ramach projektu obejmuje przeprowadzenie 9 rajdów rowerowych na łączną liczbę 54 godzin w systemie: - 1 grupa ( 15 os.) 3 x 6h x 3 lata = 54 h Zadanie będzie realizowane przez dwóch instruktorów. 3.6. Część 6: Organizacja imprez integracyjnych Kod CPV - 92312240-5 Usługi świadczone przez animatorów kultury Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do organizacji imprez integracyjnych w zakresie animacji, prowadzenia imprezy ( gry, konkursy, zabawy dla uczestników) zgodnie z tematyką i charakterem spotkania (andrzejki, bal karnawałowy, festyn rodzinny, turniej sportowy, piknik) oraz udostępnieniem urządzeń rozrywkowo – rekreacyjnych. Projekt zakłada realizację 5 imprez (każda ok. 100 osób) w ciągu roku. Umowa zlecenie obejmuję organizację 15 imprez integracyjnych ( każda po około 5 h) - 5 imprez integracyjnych x 3 lata = 15 imprez integracyjnych 3.7. Część 7: Organizacja i prowadzenie zajęć ruchowych na basenie Kod CPV - 92330000-3 Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest do wynajęcia niecki basenowej rekreacyjnej, zapewnienia niezbędnego sprzętu ( piłki, pianki, deski) oraz organizacji zajęć ( 1 raz w miesiącu – 2 godziny) wraz z zapewnieniem odpowiedniej kadry ( 2 instruktorów dla grupy 15os, obsługa ratowników). Zajęcia mają na celu poprawę/utrzymanie kondycji fizycznej/psychicznej uczestników. Ich program powinien mieć ciekawy charakter, ale zarazem powinien być dostosowany do potrzeb i możliwości odbiorcy oraz jego poziomu sprawności. Odległość basenu od siedziby Zamawiającego nie może być większa niż 50 km. Umowa zlecenie zawarta w ramach projektu obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie 72 godzin zajęć ruchowych na basenie w systemie: - 1 grupa ( 15 os.) x 1 x 2h x 12 mies. = 24h x 3 lata = 72 h 3.8. Część 8: Usługi serwisu technicznego wraz z dostawą rowerów i akcesorii do rowerów Kod CPV: 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne Kod CPV: 34430000-0 Rowery Kod CPV: 34432000-4 Części i akcesoria do rowerów Kod CPV: 35113440-5 Kamizelki odblaskowe W ramach zamówienia planowany jest zakup następujących usług/urządzeń: Lp. Rodzaj Opis Jednostka miary Ilość 1 Rower Rama: aluminiowa hydroformowana Rozmiary ram 17″ Widelec amortyzowany Koła : piasta przód aluminiowa, piasta tył aluminiowa Obręcze aluminiowe stożkowe Wspornik kierownicy stały kąt bez regulacji Wspornik siodła aluminiowy sztywny Pedały plastikowe antypoślizgowe Napęd: Liczba biegów 21, 3 x 7 Hamulce przód V-brake Hamulce tył V-brake Wkład suportu łożyska maszynowe Drutowana opona dedykowana dla rowerów: Trekingowych, Crossowych, Miejskich W komplecie: podpórka, tylny bagażnik, błotniki, szt. 5 2 Kask Kask rowerowy dla os. dorosłej, wyposażony w sprzączki szybkiego zapięcia z możliwością regulacji oraz ystem regulacji dostosowujący kask do wielkości głowy przy pomocy pokrętła. szt. 5 3 Oświetlenie Oświetlenie przednie i tylne do roweru wraz z mocowaniem o ile nie jest zamontowane na stałe w rowerze. szt. 5 4 Bidon z uchwytem Bidon na wodę min. 500ml z uchwytem na rower szt. 5 5 Zamek Zapięcie rowerowe antykradzieżowe szt. 5 6 Pompka Pompka do roweru z końcówką rowerową i samochodową, do zamontowania na rowerze szt. 5 7 Kamizelka odblaskowa Kamizelka odblaskowa żółta, rozmiar uniwersalny (dl os. dorosłej) szt. 18 8 Serwis techniczny w trakcie rajdu rowerowego Usługa polegająca na zabezpieczeniu technicznym rekreacyjnych rajdów rowerowych (naprawa roweru na miejscu, jeden rower zastępczy). Czas trwania rajdu to max. 6h. Planowane są 3 rajdy w ciągu roku x 3 lata= 9 usługa 9 Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania sprzętu, wyposażenia i materiałów o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych, zbliżonych wymiarach i wadze a w przypadku zestawów artykułów także o nie mniejszej liczbie elementów i zbliżonej zawartości. Określenie „zbliżone wymiary/zawartość” oznacza różnicę w granicach +/- 5%. Wszystkie elementy/urządzenia wymagające wdrożenia i/lub instalacji i/lub montażu należy wycenić wraz z wdrożeniem i/lub instalacją i/lub montażem oraz dostawą. 3.9. Część 9: Usługi dowożenia uczestników na zajęcia aktywizujące Kod CPV - 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest do zapewnienia transportu uczestników na zajęcia aktywizujące środkiem transportu o liczbie miejsc nie mniejszej niż 16 os., dostosowanym do przewozu osób z niepełnosprawnością tj. z możliwością przewożenia min. jednej osoby na wózku inwalidzkim. Transport będzie realizowany zgodnie z harmonogramem zajęć aktywizujących. Umowa zlecenie obejmuje zorganizowanie 84 000 km transportu w systemie: - dowóz na zajęcia z hortiterapii : (70 km kurs x 2 w ciągu dnia) = 140 km x 2 spotkania w tyg. = 280 km x 47 tyg. = 13 160 km x 3 lata = 39480 km, - dowóz na zajęcia manualne : (70 km kurs x 2 w ciągu dnia) = 140 km x 2 spotkania w tyg. = 280 km x 47 tyg. = 13160 km x 3 lata = 39480 km, - dowóz na basen: (70 km wraz z zebraniem uczestników po drodze i 70 km powrotu uczestników wraz z rozwiezieniem do domów) = 140 km x 1 spotkanie w mies. = 140 km x 12 mies. = 1680 km x 3 lata = 5040 km, 3.10. Część 10: Usługi zapewnienia opieki medycznej podczas rajdów Kod CPV - 85100000-0 Usługi ochrony zdrowia Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonawca w ramach usługi ma za zadanie zapewnienie uczestnikom opieki medycznej podczas rajdów rowerowych, polegającej na udziale w rajdzie, kontrolowaniu sytuacji i udzieleniu pomocy medycznej w razie potrzeby. W ciągu roku kalendarzowego planowane są 3 rajdy po ok. 6 godzin. Grupa będzie stanowić 15 uczestników, wskazanych przez Zamawiającego. Umowa zlecenie obejmuje zapewnienie 54 godzin opieki medycznej podczas rajdów rowerowych w ramach realizacji projektu w systemie: - 3 rajdy x 6 godzin = 18 h x 3 lata = 54 godziny 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe można składać na dowolną ilość części zamówienia (od 1 do 10). 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie wymaga, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących zamówienie. 8. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach