Przetargi.pl
Usługi prawnicze w zakresie bieżącej obsługi prawnej i windykacji należności.

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-225 Zielona Góra, ul. Lwowska 25
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3272389 , fax. 068 3272006
  • Data zamieszczenia: 2012-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze
    ul. Lwowska 25 25
    65-225 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3272389, fax. 068 3272006
    REGON: 01034470800657
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi prawnicze w zakresie bieżącej obsługi prawnej i windykacji należności.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi prawne w zakresie stałej i kompleksowej obsługi prawnej w zakresie doradztwa prawnego oraz zastępstw procesowych w postępowaniach sądowych, administracyjnych i windykacji należności na terenie powiatu: krośnieńskiego, nowosolskiego, wschowskiego, zielonogórskiego, żagańskiego, żarskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym w szczególności: 1. z ustawą z dnia 06.07.1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 10, poz. 65 wraz z późniejszymi zmianami), 2. z ustawą z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (Dz.U. z 2012 r. Nr 1187), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, 3. ustawy z dnia 16 września 2011 r. o zmianie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. 233, poz. 1382) lub ustawy z 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami(j.t. Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 651, z późn. zm.), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, 4. z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 795 z późn. zm.), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, 5. z ustawą z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 r., Nr 249, poz. 2104), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, 6. z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027), aktami wykonawczymi do tej ustawy, 7. z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, 8. z ustawą z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego (t.J. z 2003 r., Nr 64, poz. 592 z późn. zm.), 9. z ustawą z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (t.j. z 2000 r., Nr 80, poz. 903 z późn. zm.), 10. z ustawą z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2005 r., Nr 31, poz. 266 z nóź. zm.), 11. z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), 12. innymi obowiązującymi przepisami związanymi przede wszystkim z zagospodarowaniem nieruchomości. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Systematycznej i stałej pracy na rzecz Agencji Nieruchomości Rolnych w zakresie prowadzonych przez nią spraw. Świadczenie usług prawniczych odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego lub w innym miejscu, w którym Zamawiający prowadzi sprawy w wymiarze 8 godzin dziennie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania ANR przez minimum dwóch radców prawnych. 2. Bieżącego sprawdzania zmian w przepisach prawa dotyczących zagadnień związanych z działalnością ANR, oraz informowania o tych zmianach pracowników. 3. Uczestnictwa w negocjacjach z kontrahentami oraz współudziału w formułowaniu treści umów i projektów porozumień rodzących skutki prawne w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy obowiązujące ANR. 4. Reprezentowania interesów Zamawiającego przed sądami powszechnymi, polubownymi oraz administracyjnymi oraz przed instytucjami orzekającymi. 5. Współudziału w rozpatrywaniu roszczeń, skarg i interwencji. 6. Windykacji należności ANR polegającej na: - parafowaniu dokumentów związanych z należnościami, - sporządzaniu opinii w tym zakresie, - umarzaniu należności, - prowadzeniu postępowań sądowych, - prowadzeniu postępowań egzekucyjnych, - wykonywaniu innych czynności w tym w zakresie: przed sądami, organami administracji publicznej, - parafowaniu dokumentów związanych z nieruchomościami - sprzedażą, dzierżawą i najmem, - sporządzaniu i przygotowywaniu dokumentacji dotyczącej sprzedaży, dzierżawy i najmu nieruchomości oraz bezumownego użytkowania, - prowadzeniu postępowań sądowych przed sądami administracyjnymi, powszechnymi i polubownymi (od wniesienia pozwu do uzyskania prawomocnego orzeczenia), - prowadzeniu postępowań egzekucyjnych (od złożenia wniosku do zakończenia postępowania), - systematycznym kierowaniu wniosków do Biura Prezesa ANR dotyczących umarzania zaległych zobowiązań. 7. Współudziału w formułowaniu treści aktów notarialnych, opiniowaniu projektów wewnętrznych aktów normatywnych. 8. Wydawania ustnych i pisemnych opinii prawnych związanych z zakresem działalności ANR. 9. Bieżącego udzielania porad, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego) związanego z obowiązującymi ANR przepisami. 10. Wykonywania innych czynności prawnych w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 11. Prowadzenia statystyki realizowanych zadań oraz do sporządzania sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych. 12. Zapoznania się z instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt ANR oraz przestrzegania i stosowania postanowień zawartych w tych dokumentach. 13. Raportowania wykonywanych czynności, w szczególności przekazywanie Kierownikowi Sekcji Organizacjo-Prawnej danych o stanie zaawansowania prac oraz etapów postępowań sądowych. 14. Rejestrowania spraw w Systemie Elektronicznego Obiegu Spraw i Dokumentów. Zamawiający na czas wykonywania przedmiotu zamówienia udostępni nieodpłatnie Wykonawcy: pomieszczenie biurowe wyposażone w meble, niezbędne materiały biurowe, komputer z dostępem do Internetu systemu EOSID i Systemy Informacji Prawnej oraz drukarkę. Ze względu na specyfikę zamówienia, Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia realizowany był przez zespół składający się z minimum 3 osób, który będzie kierowany przez wyznaczonego Koordynatora Radców Prawnych. Ponadto Zamawiający zastrzega, iż sprawy powinny być prowadzone przez tę samą osobę przez cały okres świadczenia usługi w celu zapewnienia ciągłości prowadzonych spraw. Zamawiający nie określa, ani maksymalnej, ani minimalnej ilości spraw, które zostaną powierzone Wykonawcy w okresie realizacji zamówienia. Wykonawca winien wziąć pod uwagę to, że ilość spraw powierzonych mu w poszczególnych miesiącach może być różna. Jedynie pomocniczo, na podstawie dotychczasowych doświadczeń, Zamawiający może podać, że ilość spraw do tej pory wykonywana miesięcznie wynosiła pomiędzy 60-80, w zależności od charakteru sprawy. Nie oznacza to jednak, że nie może być większa w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach