Przetargi.pl
Usługi prawne pozostające w związku z inwestycją w postaci „Budowy Muzeum Wojska Polskiego – I etap”

Muzeum Wojska Polskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-495 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6295271, 72 , fax. 226 295 273
  • Data zamieszczenia: 2020-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wojska Polskiego
    Al. Jerozolimskie 3
    00-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6295271, 72, fax. 226 295 273
    REGON: 14086181900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.muzeumwp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi prawne pozostające w związku z inwestycją w postaci „Budowy Muzeum Wojska Polskiego – I etap”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres usług prawnych, pozostających w związku z inwestycją w postaci „Budowy Muzeum Wojska Polskiego – I etap”, obejmuje następujące rodzaje czynności: (1) udzielanie ustnych porad prawnych; (2) udzielanie porad prawnych w formie emailowej; (3) sporządzanie pisemnych opinii prawnych; (4) wykonywanie ustaleń wynikających z narad wewnętrznych i spotkań z przedstawicielami instytucji zewnętrznych; (5) przygotowywanie projektów umów i aneksów; (6) opiniowanie projektów umów i aneksów przygotowanych przez inne osoby; (7) opiniowanie projektów dokumentów wychodzących, przygotowanych przez inne osoby; (8) wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem postępowań o zamówienie publiczne; (9) opiniowanie czynności związanych z przygotowaniem lub przeprowadzeniem postępowań o zamówienie publiczne, a wykonanych przez inne osoby; (10) prowadzenie protokołów postępowań o zamówienie publiczne; (11) wykonywanie innych czynności pozostających w związku ze stosowaniem prawa, zleconych przez Dyrektora MWP, Zastępcę Dyrektora MWP ds. Budowy Nowej Siedziby MWP lub głównego specjalistę w Biurze ds. budowy nowej siedziby MWP lub Pełnomocnika ds. obsługi prawnej inwestycji; (12) obsługę prawną wszelkich spraw, pozostających w związku z reklamacją napraw i usterek; (13) obsługę prawną wszelkich spraw, pozostających w związku z relacjami Zamawiającego z Muzeum Historii Polski oraz Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego, w tym również współdziałanie w tym zakresie z Departamentem Edukacji i Kultury i Dziedzictwa MON, Departamentem Prawnym MON oraz Departamentem Infrastruktury MON i innymi instytucjami; (14) obsługę prawną wszelkich spraw, pozostających w związku z przyznaniem Zamawiającego prawa własności części nieruchomości na terenie Cytadeli Warszawskiej; (15) obsługę prawną wszelkich spraw, pozostających w związku z przyznaniem Zamawiającemu innych tytułów prawnych do części nieruchomości na zewnątrz lub wewnątrz Cytadeli Warszawskiej; (16) obsługę prawną wszelkich spraw, pozostających w związku z umowami zawieranymi przez Zamawiającego; (17) obsługę prawną pozostającą w związku z realizacją zobowiązań nałożonych na Zamawiającego w decyzjach administracyjnych lub postanowieniach, wydanych przez właściwe organy. (18) udział w naradach wewnętrznych i spotkaniach z przedstawicielami instytucji zewnętrznych, w tym również w naradach i spotkaniach zespołów i komisji, zajmujących się uzgodnieniami, negocjacjami lub opiniowaniem spraw, pozostających w związku z inwestycją w postaci „Budowy Muzeum Wojska Polskiego – I etap”. 2. Zakres usług prawnych nie obejmuje wykonywania jakichkolwiek czynności związanych z zastępstwem procesowym w postępowaniach sądowych, w postępowaniach egzekucyjnych oraz w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą. 3. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji przedmiotu zamówienia 2 osoby (1 osoba: radca prawny/adwokat oraz 1 osoba: radca prawny/adwokat/aplikant) wskazane w wykazie osób, złożonym wraz z ofertą. 4. Każda z osób, o których mowa w ust. 3, będzie wykonywać usługę w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie, we wszystkie dni robocze przez co najmniej 7 godzin, nie więcej jednak niż 35 godzin w tygodniu, w godzinach pomiędzy 07:30 a 15:30. Zamawiający może polecić wykonywanie obowiązków wynikających umowy poza jego siedzibą na terenie województwa mazowieckiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79111000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 8.000,- zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie o nr 29 1130 1017 0020 0987 9520 0010. 4. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przy Al. Jerozolimskich 3 w Warszawie. Wadium należy złożyć w odrębnej przesyłce lub łącznie z ofertą, na zasadach określonych w rozdziale VIII ust. 12 i 13. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna zostanie uznane przez Zamawiającego za prawidłowo wniesione, w przypadku, gdy z oryginału dokumentu będą wynikać co najmniej następujące informacje: 1) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium w przypadku zaistnienia co najmniej jednej okoliczności określonej w rozdziale XVII.2, XVII.4 i XVII.7 ogłoszenia lub art. 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy PZP; 2) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium nie później niż w terminie do 30 dni od otrzymania pierwszego pisemnego żądania Zamawiającego, informującego o zaistnieniu co najmniej jednej okoliczności określonej w rozdziale XVII ust. 2, 4 i 7 ogłoszenia lub art. 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy PZP; 3) beneficjentem kwoty wadium będzie Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 3, 00-495 Warszawa; 4) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie miało charakter bezwarunkowy i nieodwołalny; 5) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie obejmować co najmniej okres związania ofertą. 6. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się moment wpływu kwoty wadium na rachunek bankowy Zamawiającego, natomiast za termin wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna uznaje się moment wpływu oryginału dokumentu do kancelarii jawnej w siedzibie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach