Przetargi.pl
USŁUGI PRANIA, PRASOWANIA LUB MAGLOWANIA, NAPRAWY, TRANSPORTU BIELIZNY SZPITALNEJ I ODZIEŻY BHP (ROBOCZEJ)W PRALNI WYKONAWCY

Wojewódzki Szpital Zespolony w Skierniewicach ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rybickiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8340821, 046 8340757 , fax. 046 8340821
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Skierniewicach
    ul. Rybickiego 1 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8340821, 046 8340757, fax. 046 8340821
    REGON: 00065711900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz-skier.pl/dzp
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI PRANIA, PRASOWANIA LUB MAGLOWANIA, NAPRAWY, TRANSPORTU BIELIZNY SZPITALNEJ I ODZIEŻY BHP (ROBOCZEJ)W PRALNI WYKONAWCY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545 i Nr 91, poz. 742)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu nie ma obowiązku wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2).spełniają warunki określone w art. 22 ust. ustawy Prawo zamówień publicznych. 3). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7). spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8).Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie zawartych w ofercie dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4Oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 5)Oświadczenie zgodne art.24 ust.1 pkt 4-8 Ustaw Prawo Zamówień Publicznych. 6)Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Do oferty należy dołączyć załączyć aktualną opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole potwierdzającą spełnienie wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. ( Dz. U. Nr 213 poz. 1568) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27.04. 2000r. Dz. U. Nr 40 poz. 469 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach dotyczące pralni, w której będzie realizowane zamówienie oraz oświadczenie Wykonawcy do oferty przetargowej, że usługa będzie wykonana zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w Zakładach Opieki Zdrowotnej. 8)Wykaz środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualną opinię sanitarną wydaną przez Państwowy Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny dotyczącą środków transportu - co najmniej 2 samochody z podzielonymi skrzyniami ładunkowymi na komory do bielizny czystej i brudnej. 9)Aktualną pozytywną opinię sanitarno-epidemiologiczną , że Wykonawca dysponuje środkami transportu posiadające podział na strefę do przewozu bielizny czystej i brudnej zaakceptowanymi przez P.S.S.E. 10)Oświadczenie ,że w razie awarii urządzeń Wykonawca zabezpieczy wykonanie usługi posiadaniem drugiego obiektu wykonującego takie usługi lub przedłoży xerokopię umowy z innym Wykonawcą potwierdzającą dopuszczenie do prowadzenia działalności w zakresie usług pralniczych. 11)Oświadczenie, że Wykonawca będzie stosować środki piorąco-dezynfekujące posiadające wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych na urzędowym formularzu określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia, lub na produkt przeznaczony do dezynfekcji bielizny i dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą z dn. 13.09.2002r. o produktach bójczych (Dz. U. Nr 175 poz. 1433 z późn. zm.). W przypadku środków do prania bielizny dziecięcej wskazana pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka - środki piorąco - dezynfekujące nie są zabronione do prania bielizny dziecięcej. 12)Przedstawienie certyfikatu CE na używane przez Wykonawcę środki piorące i dezynfekujące. 13)Opinia sanitarna wydana przez Państwowy Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny w oparciu o przeprowadzone kontrole sanitarno-epidemiologiczne, że pralnia posiada barierę higieniczną i spełnia wymagane w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia, lecznictwa otwartego i zamkniętego. 14)Protokół z ostatniej kontroli sanitarno-epidemiologicznej. 15)Wykaz środków piorących i dezynfekujących, jakich Wykonawca zamierza użyć do wykonania zamówienia .Środki piorące i dezynfekujące winne posiadać atest PZH, lub innego akredytowanego laboratorium. 16)Aktualna na dzień otwarcia ofert polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym prania bielizny z rozszerzeniem o ryzyko zakażeń z minimalną sumą ubezpieczenia 300.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz-skier.pl/dzp

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach