Przetargi.pl
Usługi prania odzieży ochronnej, bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą bielizny pościelowej dla WZLP w Olsztynie

Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-228 Olsztyn, Aleja Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6785353, 6785300 , fax. 896 785 300
  • Data zamieszczenia: 2019-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie
    Aleja Wojska Polskiego 35
    10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6785353, 6785300, fax. 896 785 300
    REGON: 29548400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi prania odzieży ochronnej, bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą bielizny pościelowej dla WZLP w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi prania odzieży, bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą oraz kompleksowym serwisem – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szczegółowe zestawienie asortymentowo – ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 1. Zakres usługi: a) pranie wodne i dezynfekcja, b) odkażanie termiczno-chemiczne, c) suszenie, prasowanie i maglowanie, d) składanie i pakowanie e) naprawy krawieckie- w tym wymiana uszkodzonych zamków, f) sortowanie g) transport h) odbiór brudnej bielizny i odzieży z Oddziałów/Komórek Organizacyjnych (7 punktów) oraz o dostawę czystej bielizny i odzieży do Oddziałów/Komórek Organizacyjnych (7 punktów) i) wynajem pościeli 2. Zakres rzeczowy i serwisowy: a) pranie płaskie: - zakres rzeczowy: asortyment: bielizna pościelowa: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady gumowe, worki płócienne, obrusy, piżamy, koszule nocne, ręczniki, ścierki, zasłony, obrusy, serwetki, kołdry, pokrowce na materace, pasy bezpieczeństwa, kaftany bezpieczeństwa, żaluzje pionowe, rolety; - zakres serwisowy: pranie, suszenie, maglowanie, drobne naprawy krawieckie, składane standardowo w kostkę, pakowane w torby tekstylne lub worki foliowe; b) pranie fasonówki: - zakres rzeczowy: asortyment: fartuchy pielęgniarskie, spódnice spodnie, bluzy, ubrania dziecięce; - zakres serwisowy: pranie, prasowanie, drobne naprawy krawieckie, zawieszanie na wieszakach drucianych, pakowanie w folie, ubranie robocze i ubrania dziecięce składane w kostkę i pakowane w torby tekstylne lub worki foliowe; c) firany: - zakres serwisowy: pranie, suszenie, prasowanie, składanie, pakowanie w torby tekstylne lub worki foliowe; d) koce: - zakres serwisowy: pranie, suszenie, składanie, pakowanie w torby tekstylne; e) materace: - zakres serwisowy: pranie i suszenie wraz z materacem (Uwaga!!! Nie zdejmować pokrowca z materaca, przed oddaniem dla Zamawiającego pokrowiec winien być na materacu!), składanie, pakowanie w folię; f) poduszki: - zakres serwisowy: pranie, suszenie, pakowanie w torby tekstylne lub worki foliowe, poduszki uszkodzone, które mogą dalej ulec zniszczeniu powinny być wycofane z prania i zwrócone do Zamawiającego; g) mopy: - zakres serwisowy: pranie, suszenie, pakowanie w torby tekstylne lub worki foliowe; Rzeczy mocno zniszczone, nie nadające się do reperacji, przeznaczone będą do kasacji, którą wykonają pracownicy Zamawiającego. Przedmioty przeznaczone do kasacji winny być wyprane. Materiały do reperacji typu: materiał na łaty, guziki itp. zapewnia Wykonawca. Zamki błyskawiczne niezbędne do napraw krawieckich kupuje Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba że zamawiający posiada aktualne dokumenty wykonawcy lub może pozyskać je samodzielnie za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, które wskaże wykonawca. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. 4. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w 7.1 pkt. 3 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenie, o których mowa w 7.1. pkt. 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w 7.1. pkt.3 Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na swojej stronie informację z otwarcia, z podaniem kwoty, jaką przeznaczył na realizację zamówienia, nazw i adresów wykonawców, ceny lub kosztu wykonania zamówienia i innych warunków zgodnie z dyspozycją art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Każdy z wykonawców, który złoży ofertę w postępowaniu zobowiązany będzie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia tej informacji, samodzielnie, bez wezwania zamawiającego, złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia – załącznik nr 4), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach