Przetargi.pl
USŁUGI PRANIA I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4503 W GRUDZIĄDZU

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2011-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI PRANIA I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4503 W GRUDZIĄDZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prania i czyszczenia chemicznego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego na rzecz Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia wyszczególnionymi w Załączniku Nr 1 i 4 do SIWZ, realizowane dla: 1) Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - kompleks koszarowy przy ul. Jagiełły 6, Grudziądz; 2) Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - kompleks koszarowy w m. Grupa k.Grudziądza, przy ul. Dworcowej 6; 3) Jednostka Wojskowa 1109 - kompleks koszarowy przy ul. Hallera 60, Grudziądz; 4) Jednostka Wojskowa 4503 - kompleks koszarowy przy ul. Czwartaków 1, Grudziądz; 5( Jednostka Wojskowa 3136 - kompleks koszarowy przy Al. 3 Maja 4, Chełmno; 6) Jednostka Wojskowa 3537 - kompleks koszarowy przy ul. Czwartaków 1; Brodnica. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Pranie wodne z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną - ok. 25.000 kg; 2) Pranie wodne z wykończeniem z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną - ok. 30.000 kg; obejmujące: pranie wodne z maglowaniem, suszeniem i naprawa; pranie wodne z prasowaniem, suszeniem i naprawą (bielizny fasonowej oraz innej bielizny wymagającej prasowania po praniu). 3) Czyszczenie chemiczne z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną - ok. 6.951,11 kg; 4) Dodatkowa dezynfekcja bielizny i odzieży w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 5) Naprawa drobnych uszkodzeń (wszywanie zamków, przyszywanie guzików, troczków, obszywanie brzegów, wciąganie gumek lub sznurków, zszywanie rozpruć itp.) 6) Suszenie; 7) Dokonywanie po praniu wstępnej selekcji przedmiotów zaopatrzenia mundurowego polegającej na kwalifikacji wstępnej przedmiotów przeznaczonych do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania, pakowanie ich osobno oraz oznakowanie przedmiotów przeznaczonych do wybrakowania symbolem X; 8) Składanie, pakowanie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego po praniu i czyszczeniu chemicznym asortymentowo w folię - bieliznę i pościel, w worki lub pojemniki - części umundurowania - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do umowy. 9) W przypadku wypranej pościeli będzie ona wykończona według przyjętych zasad tj. wykrochmalona, wymaglowana, wyprasowana, złożona i opakowana w folie. Wykonawca obejmie szczególnym nadzorem na każdym etapie realizacji usługi od momentu pakowania do prania -transportu - faktycznego prania - sprawdzenia i drobnych napraw - pakowania do transportu do danej jednostki wojskowej - przekazania, przedmioty zaopatrzenia mundurowego użytkowane w pionie medycznym i żywnościowym. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) stosować technologie zapewniające estetyczne wykończenie, nie powodujące zniszczenia włókien tkanin, a także dokonywania drobnych usług krawieckich, przy czym koszt tych usług wraz z niezbędnymi materiałami powinien być uwzględniony w cenie usług pralniczych; 2) wykonania usług pralniczych, ze starannością, w sposób gwarantujący ich wysoką jakość, zgodną z co najmniej Polskimi Normami; 3) używania do prania i czyszczenia chemicznego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego posiadających aktualne opinie Państwowego Zakładu Higieny (PZH) lub inne równoważne dokumenty, które potwierdzają jakość produktów zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami np. aktualne deklaracje lub certyfikaty zgodności zgodnie z ustawą z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. Nr 166, poz. 1360 z późn.zm.). Użyte środki nie mogą powodować podrażnień skóry i odczynów alergicznych). Podane powyżej ilości (w kg) są wielkościami szacowanymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana jest usługa. Wykonanie usługi prania przedmiotów zaopatrzenia mundurowego będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy na podstawie rzeczywistych potrzeb jednostek wojskowych. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 4 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3.000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą (tj. od 12.01.2012 r. do 10.02.2012 r.) 2. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Sekcji III 1) ust. 4 pkt 5, należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy) Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -13.00 (przerwa: 9.00 - 10.15). Dopuszcza się załączenie oryginału dokumentu do oferty. 7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Sekcji III 1) ust. 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach