Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-228 Olsztyn, Aleja Wojska Polskiego 35
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6785353, 6785300 , fax. 089 6785300
- Data zamieszczenia: 2010-01-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie
Aleja Wojska Polskiego 35 35
10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6785353, 6785300, fax. 089 6785300
REGON: 00029548400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzlp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi prania dla WZLP w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa pralnia dla Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie przy Alei Wojska Polskiego 35 - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. (Dz.U.Nr.213, poz.1568). Zakres usługi: a) pranie wodne, b) odkażanie termiczno-chemiczne, c) prasowanie i maglowanie, d) krochmalenie e) naprawy krawieckie- w tym wymiana uszkodzonych zamków, f) sortowanie i pakowanie g) transport. Jakość: -wymagane jest stosowanie technologii gwarantujących wysoką jakość usługi zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala, zapewniających pełne przestrzeganie przepisów sanitarnych i epidemiologicznych, -środki piorące i odkażające powinny posiadać wymagane atesty i certyfikaty, -część asortymentu zlecenia odrębnie oznakowana, winna być traktowana jako zakaźna i poddana specjalnemu procesowi odkażania, a także oddzielnie transportowana, -wykonawca zobowiązany jest do respektowania warunków prania określonych przez producenta odzieży, -pomieszczenia zleceniobiorcy winny spełniać wymogi odpowiednich przepisów sanitarno - epidemiologicznych dla tego typu działalności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 cytowanej ustawy oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu: zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy usługi o podobnej specyfice i wartości, co przedmiot zamówienia; złoży oświadczenie, że dysponuje i będzie dysponował odpowiednią liczbą zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego, zapewniającą wykonanie zamówienia; dysponuje niezbędną do wykonania zamówienia ilością i rodzajem narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, zapewniających spełnienie wymogów wynikających z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 10 listopada 2006r. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy ten wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu potwierdzenia, że wobec wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego braku jest podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 wykonawca, musi przedstawić oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, oraz wykazać, iż jest uprawniony do uczestnictwa w obrocie prawnym. Oceny spełniania warunków oraz potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający dokona w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. W razie wątpliwości Zamawiający zażąda od Wykonawcy, w określonym przez siebie terminie, dokumentów potwierdzających oświadczenia lub wezwie ich do złożenia wyjaśnień. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu i nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z oświadczeniami. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Wypełnione i podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument Wykaz wykonanych oraz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o podobnej specyfice, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie przynajmniej 3 dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Ważne! Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeśli dokument potwierdzający należyte wykonanie umowy będzie wystawiony po spełnieniu świadczenia wykazanego w wymaganym okresie - po wykonaniu umowy, a nie jeśli umowa dopiero się rozpoczęła chyba, że jest to kontynuacja świadczenia). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument Zaświadczenie SANEPID-u o spełnieniu wymogów zakładu do prania pościeli szpitalnej oraz zaświadczenie o spełnieniu wymogów dotyczących środków transportu wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, jeżeli ich udział w realizacji zamówienia przewiduje Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia winien złożyć stosowne oświadczenie. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzlp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny i pościeli szpitalnej
Dodano: 2016-05-31 - Świadczenie usług pralniczych
Dodano: 2016-05-24 - świadczenie usług w zakresie prania bielizny i pościeli szpitalnej
Dodano: 2016-05-17 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych
Dodano: 2016-04-18 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny szpitalnej oraz odzieży medycznej i ochronnej
Dodano: 2016-02-25 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny szpitalnej oraz odzieży medycznej i ochronnej
Dodano: 2016-02-10 - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny szpitalnej oraz odzieży medycznej i ochronnej 12/2015-DZP/PNO
Dodano: 2015-12-11 - USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO WRAZ Z NAPRAWĄ PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO ORAZ DEZYNFEKCJĄ OBUWIA NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU
Dodano: 2015-12-11 - Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej
Dodano: 2015-12-04 - Usługa prania bielizny szpitalnej
Dodano: 2015-12-01