Przetargi.pl
Usługi pralnicze wraz z transportem bielizny i odzieży szpitalnej w ilości ok. 126 000 kg wraz z kompleksowym serwisem

Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 412 127 , fax. 897 412 127
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Wolności 12
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 412 127, fax. 897 412 127
    REGON: 51093834900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mragowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szpital sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pralnicze wraz z transportem bielizny i odzieży szpitalnej w ilości ok. 126 000 kg wraz z kompleksowym serwisem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z kompleksowym serwisem (pranie, suszenie, maglowanie, prasowanie, odplamianie, dezynfekcja, naprawy krawieckie), transportu bielizny i odzieży szpitalnej w ilości ok. 126 000kg, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 4500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset 00/100). 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty opinię Inspektora Sanitarnego, że Wykonawca spełnia warunki wymagane dla prania bielizny i pościeli szpitalnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa następujące dokumenty: 1. Formularz oferty - Załącznik nr 1 2. Wypełniony i podpisany załącznik/ki asortymentowe - Załącznik nr 7 3. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 3.1. Aktualne zaświadczenie (opinia) wydane przez właściwego Inspektora Sanitarnego, potwierdzające możliwość świadczenia usług pralniczych w zakresie prania bielizny w podmiotach leczniczych i potwierdzające, że pralnia podlega stałemu nadzorowi na zasadach określonych w ustawie o inspekcji sanitarnej i spełnia wymogi pozwalające na pranie w niej bielizny podmiotów leczniczych oraz posiada zachowaną barierę higieniczną. Z zaświadczenia (opinii) powinno wynikać, że Wykonawca spełnia określone wymogi higieniczno-sanitarne w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia lub dokumentów równoważnych potwierdzających spełnianie wymagań sanitarno – higienicznych świadczenia usług dla podmiotów leczniczych. 3.2. Postanowienie (zaświadczenie, opinia) Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, potwierdzające, iż samochody używane przez Wykonawcę na świadczenie usług transportowych dotyczących bielizny szpitalnej, spełniają warunki bezpieczeństwa epidemiologicznego z zachowaniem wymaganej bariery higienicznej (stała, szczelna przegroda wzdłużna, oddzielająca bieliznę brudną od bielizny czystej). Jeżeli informacje, wymagane z Państwowej Inspekcji Sanitarnej, o których mowa w pkt 3.1. i 3.2. wynikają z protokołu kontroli albo innego dokumentu wystawionego przez Inspekcję Sanitarną, zamiast opinii lub zaświadczeń Wykonawca może załączyć protokół kontroli albo inny dokument, jeżeli stwierdza on aktualny stan faktyczny. 3.3. Oświadczenie Wykonawcy o tym, iż mycie i dezynfekcja środków transportu objęta jest programem higieny oraz monitoringiem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego właściwego dla siedziby Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza formę opinii sanitarnej dopuszczającej zarówno obiekt pralniczy jak i samochody do wykonania usług pralniczych na rzecz podmiotów leczniczych. 3.4. Wykaz środków piorących i dezynfekujących przewidzianych do wykonywania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi zgłoszenie wyrobu do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu tego środka na terenie naszego kraju lub Unii Europejskiej oraz deklaracja zgodności CE - pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub innej równoważnej instytucji dla środków do prania bielizny noworodkowej i niemowlęcej – potwierdzenie producenta środków piorących, iż pralnia Wykonawcy jest pod jego nadzorem, co do prawidłowego przebiegu procesu prania i dezynfekcji oraz jakości pranej bielizny, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Środki piorące i dezynfekujące jako środki o przydatności do prania bielizny szpitalnej muszą działać na wirusy, bakterie, prątki, grzyby i spory. Zamawiający dopuszcza użycie wyłącznie środków piorących i dezynfekujących, które zapewniają wypranie bielizny szpitalnej nie zostawiając widocznych śladów zabrudzenia oraz nie powodują szybszego jej zużycia 3.5. opis pomieszczeń pralni z wykazem rodzaju pomieszczeń z uwzględnieniem bariery higienicznej, rodzaju urządzeń pralniczych, ich wydajności oraz oświadczeniem Wykonawcy, że wydajność urządzeń pralniczych i zakres świadczonych usług pralniczych jest wystarczająca dla realizacji zamówienia. Do opisu pomieszczeń należy dołączyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń (pralnia, wyposażenie) będących w dyspozycji Wykonawcy, posiadających niezbędne pozwolenia i atesty (dołączyć kopie zezwoleń, atestów lub decyzji) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 3.6. wykaz środków do transportu prania będących w dyspozycji Wykonawcy, posiadających odpowiednie pozwolenia (pkt 3.2) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - Załącznik nr 8 do SIWZ. 3.7. sposób postępowania z bielizną Zamawiającego w przypadku awarii (np. urządzeń pralniczych, zdarzeń losowych, itp.) 3.8. opis stosowanej technologii właściwej do prania bielizny szpitalnej w celu uzyskania odpowiedniego efektu czystości, dezynfekcji, estetyki i trwałości bielizny (w zależności od rodzaju zanieczyszczeń) (Dział VI.2.c1) 4. Dowód wniesienia wadium 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy PZP, wraz z ofertą należy złożyć: 1) Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – według wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ. 6. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu, wraz z ofertą należy złożyć: 1) Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ. 7. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, wraz z ofertą złoży następujące dokumenty: 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy 8. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wraz z ofertą złoży następujące dokumenty: 1) Dokument stwierdzający, iż środki piorące używane do prania są zarejestrowane jako wyrób medyczny i są wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 2) Wykonawca w celu spełnienia warunku określonego w Dziale VI ust. 2.c2) zobowiązany jest wykazać co najmniej trzy usługi w zakresie kompleksowego prania bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem (o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda z usług) z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane z załączeniem dowodów, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie – załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach