Przetargi.pl
USŁUGI PRALNICZE NA BAZIE PRALNI WYKONAWCY

Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Zalesie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 360 035 , fax. 242 358 090
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
    ul. Zalesie 1
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 242 360 035, fax. 242 358 090
    REGON: 29172400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI PRALNICZE NA BAZIE PRALNI WYKONAWCY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze na bazie pralni Wykonawcy, polegające na praniu wodnym i chemicznym bielizny szpitalnej, obejmującej w szczególności: bieliznę pościelową, (prześcieradła, poszwy, poszewki, podkłady, pokrowce na materace, poduszki), odzież pacjentów, odzież roboczą i ochronną, fartuchy, ręczniki, piżamy, materace, koce, pokrowce na sprzęt, worki, serwety oraz inną bieliznę szpitalną, z pełnym wykończeniem, tj. suszeniem, krochmaleniem, maglowaniem, prasowaniem, naprawianiem, odkażaniem oraz transportem, załadunkiem i rozładunkiem bezpośrednio do punktu zbiorczego wskazanego Wykonawcy po zawarciu umowy, znajdującego się na terenie Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. Usługa winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno – epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu bielizny oraz technologią i warunkami obowiązującymi w podmiotach leczniczych bezwzględnie przestrzegając Zarządzeń i Zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego oraz pozostałych wymagań dotyczących pralni. USŁUGA, O KTÓREJ MOWA BĘDZIE PROWADZONA W PRALNI WYKONAWCY. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO ODBIERANIA I DOSTARCZANIA RZECZY POSEGREGOWANYCH ASORTYMENTOWO Z PODZIAŁEM NA POSZCZEGÓLNE KOMÓRKI ORGANIZACYJNE, W SZCZEGÓlNOŚCI NA ODDZIAŁY, Z I DO PUNKTU ODBIORU RZECZY POŁOŻONEGO NA TERENIE WSZPZOZ GOSTYNIN-ZALESIE. Zamawiający zawrze z Wykonawcą odrębną umowę na najem pomieszczeń w celu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia w zakresie punktu odbioru i wydawania bielizny szpitalnej. Szacunkowa ilość bielizny oddanej do prania w okresie trwania umowy, tj. przez okres 12 miesięcy wyniesie ok. 67 000 kg, w tym szacunkowy tonaż asortymentu przeznaczonego do czyszczenia chemicznego wyniesie ok. 11 500 kg. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość prania służy do obliczenia wartości szacunkowej zamówienia. Faktyczny zakres usługi uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego związany z ilością hospitalizowanych pacjentów, faktyczną ilość określać będą kwitariusze oddanej bielizny. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie zrealizowania umowy w całości. Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie walorów organizacyjno-technicznych oferowanego sposobu prania. Wykonawca załączy do oferty szczegółowy opis organizacyjno-techniczny oferowanego sposobu prania, w tym wykaz środków piorących używanych do prania bielizny szpitalnej oraz oświadczenie, że wymienione preparaty nie zawierają chloru ani jego związków. 2. KOMÓRKI ORGANIZACYJNE ORAZ ODDZIAŁY SZPITALNE ZAMAWIAJĄCEGO: 1) Izba Przyjęć (Pawilon nr 1) 2) Poradnia Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia (Pawilon nr 1) 3) Oddział Rehabilitacji Psychiatrycznej - RP - (Pawilon nr 1) 4) Administracja – (Pawilon nr 1) 2) Dział Farmacji Szpitalnej – (Pawilon nr 1) 3) Ambulatorium ogólne – (Pawilon nr 1) 4) Pracownia Diagnostyki Laboratoryjnej – (Pawilon nr 1) 5) Zakład Opiekuńczo Leczniczy – ZOL - (Pawilon nr 2) 6) Oddział Rehabilitacji Neurologicznej – RN – (Pawilon nr 3) 7) Oddział III – III – (Pawilon nr 3) 8) Oddział Psychogeriatrii – PG – (Pawilon nr 6) 9) Całodobowy Oddział Terapii Uzależnienia od Alkoholu - COTUA – (Pawilon nr 6) 10) Oddział Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych – OLAZA – (Pawilon nr 6) 11) Oddział Psychiatryczny V – V – (Pawilon nr 7) 12) Oddział Psychiatryczny VI – VI – (Pawilon nr 7) 3. Wymagania stawiane Wykonawcom. 1) Wykonawca zobowiązuje się do: a) Odbierania i dostarczania do Zamawiającego własnym transportem bielizny szpitalnej posegregowanej asortymentowo z podziałem na poszczególne komórki organizacyjne i oddziały szpitalne, o których mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału; b) Odbierania i dostarczania bielizny szpitalnej z pomieszczeń znajdujących się w punkcie odbioru i wydawania bielizny szpitalnej Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Zamawiającym; c) Wyniesienia brudnej bielizny z punku odbioru i wydawania bielizny szpitalnej i załadowania jej na przeznaczony do tego celu środek transportu; d) Wniesienia czystej bielizny do pomieszczeń zbiórki czystej biezliny znajdującego się w punkcie odbioru i wydawania bielizny szpitalnej; e) Dokładnego sprawdzenia bielizny szpitalnej oddanej do prania, w celu wyeliminowania pozostałości, tj.: resztek pokarmowych, zapalniczek, papierosów, długopisów, wkładów, flamastrów itp., w celu uniknięcia powstałych trwałych plam na strukturze materiału; f) Czas wykonania usługi prania nie powinien przekraczać 24 godzin od chwili odebrania bielizny szpitalnej z wyłączeniem materaców, w przypadku których czas wykonania usługi nie powinien przekroczyć 72 godzin; g) Wykonania usługi jak w dzień powszedni – w przypadku przedłużonego weekendu, trwającego dłużej niż 3 (trzy) dni; h) Wykonywania drobnych napraw bielizny szpitalnej, polegających na cerowaniu uszkodzeń, przyszywaniu guzików, itp.; i) Dostarczania wypranej bielizny: - fasonowych (fartuchy, mundurki) – na wieszakach w przezroczystej folii; - pozostałej bielizny (m.in. bielizna, koce, firany, materace i pokrowce na materace, odzież i inne) – złożone i spakowane w folię. j) Zabezpieczenia i prania bielizny skażonej, w tym bielizny, mającej kontakt z biologicznym materiałem zakaźnym lub z innymi czynnikami szkodliwymi dla zdrowia i życia, zgodnie z przepisami, normami oraz wymogami ustalonymi przez Sanepid; k) Wywabiania plam na bieliźnie w sposób niepowodujących jej uszkodzenia; l) Bezwzględnie dobrego wysuszenia bielizny; m) Płukania odzieży fasonowej przy użyciu płynu antystatycznego; n) Prania bielizny w sposób zapobiegający: - jej deformowaniu (skurczenie, wyciągnięcie); - przebarwieniu z powodu złej jakości środków piorących; - pomieszaniu bielizny o różnych kolorach. 2) Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami prawnymi i sanitarnymi wobec Zamawiającego oraz organów kontroli (m. in. Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna, PIP, BHP, itp.). 3) Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru bielizny na druku zbiorczym wykazującym asortymentowe ilości oddanej bielizny oraz określającym jej wagę ogólną, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy. Ważenie bielizny odbywać się będzie na urządzeniu wagowym znajdującym się w punkcie odbioru rzeczy Wykonawcy znajdującym się na terenie WSZPZOZ Gostynin-Zalesie w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego; 4) Druk, o którym mowa w pkt 3, potwierdza własnoręcznym podpisem upoważniony przedstawiciel Zamawiającego i Wykonawcy. 5) Przekazywanie i odbiór ilościowy bielizny dokonywany będzie w sztukach i kilogramach. 6) Dla potrzeb rozliczeń stron będzie przyjmowana ilość bielizny w kilogramach w dacie wydania bielizny Zamawiającemu. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za bieliznę od momentu jej pobrania do momentu zdania. Za ewentualne szkody zaistniałe w związku z wykonywaną usługą, tj. zniszczenie bielizny przez Wykonawcę (np. uszkodzenia mechaniczne /dziury, rozdarcia, ubytki/, odbarwienia, zafarbowania) lub utraty bielizny Wykonawca zobowiązany jest do odkupienia nowej bielizny o równoważnych parametrach i zastosowaniu w terminie podanym przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana liczonym od daty zgłoszenia reklamacji faksem lub e-mailem pod rygorem potrącenia jego wartości z wynagrodzenia lub zaspokojenia roszczeń ze złożonego zabezpieczenia. Wykonawca jest zobowiązany do uprzedniego uzgodnienia z Zamawiającym odkupienia nowej bielizny o równoważnych parametrach i zastosowaniu. Zakup nowej bielizny wymaga dostarczenia do Zamawiającego kopii dokumentów (faktura, rachunek, atest). 8) Zamawiającemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji nieprawidłowego wykonania usługi. 9) Reklamacje składane będą w formie pisemnej faksem lub pocztą elektroniczną, niezwłocznie po ich stwierdzeniu, wzór karty reklamacji stanowi załącznik nr 3 do umowy. 10) Ocena zniszczonej bielizny szpitalnej dokonywana będzie przez Pielęgniarkę Oddziałową lub Przełożoną Pielęgniarek. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji przez Wykonawcę zostanie powołana komisja do oceny zasadności nieuwzględnienia reklamacji przez Wykonawcę. 11) Przewidywana ilość i asortyment prania, które stanowią załącznik nr 2 do umowy, służą do obliczenia wartości szacunkowej zamówienia. Faktyczny zakres usługi uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego związanych z ilością hospitalizowanych pacjentów może być zatem zarówno większy jak i mniejszy. 12) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania umowy w całości. 13) Przed zawarciem oraz w czasie trwania umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie oraz kontroli warunków, w jakich wykonywane są usługi oraz kontroli bakteriobójczej pranej bielizny. 14) Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia w urządzenie wagowe do ważenia bielizny szpitalnej. 15) Wykonawca zobowiązuje się zatrudnienia osoby odpowiedzialnej za przyjęcie oraz odbiór bielizny czystej i brudnej z punktu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7600,00 PLN na rachunek: BANK PKO BP SA O/GOSTYNIN II ROK W WARSZAWIE CK PŁOCK Nr: 82 1020 3974 0000 5902 0085 6252 do dnia 12.09.2019 r. do godziny 08:30 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego, tj. do dnia 12.09.2019 r. do godziny 8:30. Wykonawca nie może dokonać wpłaty wadium w formie gotówki w kasie Szpitala. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.9., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 12 -23 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności: - Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. b) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000 złotych; c) zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - wykonał co najmniej dwie usługi w zakresie objętym zamówieniem, z których każda stanowi wartość co najmniej 200 000 złotych brutto przez okres 12 miesięcy o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7). Wykonawca składający dokument powinien wykazać, iż osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zgodnie z §9 umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. - oświadczenie, że Wykonawca posiada agregat do czyszczenia chemicznego oraz komorę do dezynfekcji materaców, koców, poduszek i kołder. Komora i agregat znajdują się w miejscu wykonywania usługi (załącznik nr 8). 2. Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń stanowiących załączniki do SIWZ. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji „Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 22. Wykaz pozostałych dokumentów i oświadczeń, które należy dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium w kwocie: 7600,00 złotych. 2) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 3) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje pralnią, która spełnia warunki sanitarno – higieniczne umożliwiające pranie, dezynfekcję bielizny szpitalnej, ich sterylizację zgodnie z opracowanymi procedurami, w tym bielizny zabiegowej, zakaźnej oraz w zakresie transportu bielizny, oraz zachowanie reżimu sanitarno – higienicznego, oraz oświadczenie, że zakład spełnia podstawowe wymogi dotyczące bezpieczeństwa zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralni i farbiarni (Dz. U. z 2000 r., Nr 40, poz. 469), potwierdzoną opinią sanitarną Państwowego Inspektoratu Sanitarnego - według załącznika nr 11 do SIWZ; 4) Oświadczenie, że wykonawca będzie wykonywać usługę zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Państwowego Zakładu Higieny w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali oraz w oparciu o aktualne uprawnienia według załącznika nr 11 do SIWZ; 5) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje oddzielnymi środkami do transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi szczególnie podzieloną komorę załadunkową na strefę czystą i brudną tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną - według załącznika nr 11 do SIWZ; 6) Oświadczenie, że wykonawca będzie stosować środki piorąco – dezynfekujące nie zawierające chloru ani jego związków, dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w służbie zdrowia na terenie RP - według załącznika nr 11 do SIWZ; 7) Oświadczenie, że pralnia świadcząca usługi posiada opracowane procedury w zakresie przyjmowania, transportu, prania i dezynfekcji bielizny oraz czyszczenia i dezynfekcji całego wyposażenia powierzchni pomieszczeń pralni oraz higieny pracownika w zakresie antyseptyki i stosowania środków ochrony osobistej i, że będą one w razie potrzeby przedstawione do wglądu uprawnionemu pracownikowi szpitala - według załącznika nr 11 do SIWZ; 8) Oświadczenie, że Wykonawca posiada agregat do czyszczenia chemicznego oraz komorę do dezynfekcji koców, poduszek, kołder i materaców. Komora i agregat znajduje się w miejscu wykonywania usługi - według załącznika nr 8 do SIWZ; 9) Oświadczenie, że pralnia, w której będzie realizowana usługa dla Zamawiającego posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością ISO 9001:2008 w zakresie usług prania, dezynfekcji, czyszczenia chemicznego, suszenia i prasowania/maglowania, a także renowacji i kompletowania wraz z transportem dla podmiotów leczniczych - według załącznika nr 9 do SIWZ; 10) Oświadczenie, że na wypadek awarii pralni głównej, bądź losowego zdarzenia albo z innych przyczyn czasowego braku możliwości prania odzieży i bielizny szpitalnej Wykonawca zapewni Zamawiającemu ciągłość w wykonywaniu usług pralniczych będących przedmiotem zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ - według załącznika nr 10 do SIWZ. 11) Badanie komory (komór) dezynfekcyjnej na skuteczność procesu dezynfekcji lub badanie mikrobiologiczne potwierdzające skuteczność wykonanego procesu dezynfekcji wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12) Zaświadczenie Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej, że pralnia Wykonawcy podlega stałemu nadzorowi na zasadach określonych w ustawie o Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz spełnia wymogi pozwalające na wykonywanie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Jeżeli informacje wymagane z Państwowej Inspekcji Sanitarnej wynikają z protokołu kontroli albo innego dokumentu wystawionego przez Inspekcję Sanitarną, zamiast zaświadczenia Wykonawca może załączyć protokół kontroli albo inny dokument, jeżeli stwierdza on stan faktyczny. 13) Parafowany wzór umowy najmu – załącznik nr 14 do SIWZ wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym pomieszczeń do wydawania i odbioru bielizny szpitalnej – załącznik nr 1 do umowy najmu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach