Przetargi.pl
Usługi pralnicze dla SPZOZ w Lubartowie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 855 66 08 , fax. 81 855 66 08
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Cicha 14
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 81 855 66 08, fax. 81 855 66 08
    REGON: 43121995700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej w Lubartowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pralnicze dla SPZOZ w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi pralnicze stanowiące przedmiot zamówienia w szczególności obejmują: 1. Asortyment prania który obejmuje: bieliznę pościelową (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, parawany), bieliznę operacyjną (bluzy, spódnice, spodnie, sukienki), bieliznę porodową, bieliznę zakażoną, bieliznę niemowlęcą plus pieluchy i kocyki, bieliznę noworodkową plus pieluchy i kocyki, rożki, kompresy białe i zielone, serwety, odzież szpitalna (piżamy, koszule, szlafroki itp.), odzież ochronną personelu (fartuchy, ubrania lekarskie damskie i męskie, bluzy, spodnie, fartuchy barierowe), materace, ręczniki, ścierki, obrusy i serwety, koce poduszki, kołdry, firanki, zasłony, wkłady wymienne, do mopa, ściereczki kolorowe. Odzież roboczą pracowników gospodarczych (spodnie, bluzy koszule flanelowe, T-shirty, fartuchy robocze, kamizelki ocieplane, bluzy polarowe, kurtki zimowe). 2. Odbiór asortymentu brudnego z poszczególnych komórek organizacyjnych będzie odbywał się przez pracownika Zamawiającego. 3. Sortowanie, liczenie, ewidencjonowanie i pakowanie asortymentu brudnego prania leży po stronie Zamawiającego. 4. Odbiór asortymentu brudnego z magazynu od Zamawiającego i transport do pralni Wykonawcy odbywać się będzie 5 razy w tygodniu. 5. Dodatkowe kursy w zależności od potrzeb. Przerwa między kursami nie może być dłuższa niż 2 dni (np. Przerwy świąteczne, długie weekendy). 6. Prowadzenie w uzasadnionych sytuacjach wstępnej dezynfekcji lub dezynsekcji wydzielonej oznakowanej przez Zamawiającego bielizny i odzieży szpitalnej i innej. 7. Suszenie, prasowanie, maglowanie. 8. Oddzielne pakowanie bielizny i odzieży nadającej się do reperacji ma odbywać się po uprzednim jej upraniu (część bielizny ulega uszkodzeniu w czasie użytkowania, jak również w czasie prania). Bielizna czysta nie nadająca się do reperacji (nie z winy Wykonawcy) wykorzystywana jest przez Zamawiającego do innych celów. 9. Oddzielne pakowanie uszkodzonej bielizny i odzieży nie nadającej się do reperacji. 10. Pakowanie suchego asortymentu czystego w worki foliowe na czas transportu – worki zabezpiecza Wykonawca. 11. Dostarczenie przez Wykonawcę upranej, spakowanej i posegregowanej na poszczególne komórki organizacyjne w worki lub pojemniki do pakowania asortymentu czystego – do magazynu bielizny czystej dzierżawionego przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. 12. Bielizna będzie ważona przed upraniem. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający określa, iż czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, usługi prania opisanej w Załączniku nr 1A do SIWZ mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Zamawiający, najpóźniej w dniu podpisania umowy, wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Wykaz ma zawierać następujące informacje: imiona i nazwiska, daty zawarcia umów, rodzaj umów o pracę oraz wymiar etatu osób zatrudnionych na umowę o pracę. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania zanonimizowanego zaświadczenia ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, zamówienie zawiera jeden pakiet.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach