Przetargi.pl
USŁUGI PRALNICZE DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU

Dom Pomocy Społecznej w Szpęgawsku ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Kasztanowa 23
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5621461 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2012-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Szpęgawsku
    ul. Kasztanowa 23 23
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 5621461 w. 20
    REGON: 00029578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsszpegawsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI PRALNICZE DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku (ul. Kasztanowa 23). 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.2.1 Szacunkowa ilość tradycyjnego prania wodnego - 18 000 kg rocznie, obejmująca m.in. bieliznę, ręczniki, pościel, koce, odzież codzienną pensjonariuszy jednostki oraz inny asortyment, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, z zastrzeżeniem: a) w szczególnych przypadkach (zdarzenia losowe takie jak: zgony mieszkańców bądź wystąpienie chorób zakaźnych), Wykonawca rozszerzy usługę prania o dezynfekcję asortymentu, b) sporadycznie (przypuszczalnie 1 - 2 razy na kwartał) Wykonawcy zlecone zostanie pranie chemiczne cięższej odzieży, takiej jak: płaszcze, garnitury, ornaty mszalne (ok. 15 kg). UWAGA - Podana ilości prania objętego zamówieniem jest wielkością prognozowaną, niezbędną dla porównania ofert w postępowaniu, a rzeczywisty zakres ilościowy zamawianej usługi może ulec zmianie. Przewidywane wahania w ilości przedmiotu zamówienia mogą wynosić +/- 20%. 2.2.2 Rzeczy przeznaczone do prania będą pakowane i posegregowane biorąc pod uwagę poszczególne oddziały jednostki: A, B, C i kuchnię. 2.2.3 Usługi pralnicze wykonane zostaną w pełnym zakresie, a mianowicie: a) odbiór i załadunek brudnych rzeczy, b) pranie, krochmalenie, maglowanie lub - w zależności od asortymentu - prasowanie, przy wykorzystaniu własnych urządzeń i środków czystości, c) dostarczenie czystych rzeczy posegregowanych na potrzeby poszczególnych oddziałów w sposób zabezpieczający przed zagnieceniem i wtórnym zanieczyszczeniem. 2.2.4 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za zniszczenia rzeczy w trakcie prania lub prasowania bądź ich zagubienie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów poniesionych przez Zamawiającego w ramach zakupu nowego asortymentu na wymianę. 2.2.5 Każdorazowy odbiór brudnego i dostawa czystego asortymentu z wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach (budynkach/oddziałach), zostanie udokumentowany za obustronnym pokwitowaniem na drukach Protokołu przekazania/odbioru prania (Załącznik do SIWZ), zawierających takie parametry: ilość, rodzaj, wagę. 2.2.6 Wykonawca zapewni opakowania lub pojemniki potrzebne do transportu prania z DPS w Szpęgawsku do pralni. 2.2.7 W cenę zamówienia winien być wliczony przewóz asortymentu: odbiór brudnych i dostarczanie czystych rzeczy środkiem transportu Wykonawcy, który będzie spełniał wymagania sanitarno-epidemiologiczne w przedmiocie przystosowania do przewozu brudnej i czystej bielizny. 2.2.8 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi. 2.2.9 Środki użyte do prania muszą posiadać odpowiednie świadectwa i atesty PZH 2.2.10 Odbiór brudnego i dostarczanie czystego prania odbywać się będzie 2 razy w tygodniu: w poniedziałki i czwartki w godz. 800 - 1100 przy następującym założeniu: - brudne rzeczy odebrane w poniedziałek powinny zostać dostarczone czyste w czwartek, - brudne rzeczy odebrane w czwartek powinny zostać dostarczone czyste w poniedziałek. UWAGA - Zamawiający może zmienić termin (częstotliwość) realizacji usługi prania w przypadku, gdy odbiór/dostarczenie asortymentu będzie przypadać na dzień świąteczny lub w przypadku dłuższej przerwy świątecznej, albo w innych szczególnych okolicznościach , o których mowa w pkt 2.2.1 lit. a) SIWZ. Wówczas uprzednio Zamawiający wskaże Wykonawcy inny termin realizacji usługi. 2.2.11 W przypadku reklamacji jakości świadczonych usług, ponownie wyprany asortyment zostanie dostarczony w ciągu 24 godzin od jego odbioru przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w tym postępowaniu nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsszpegawsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach