Przetargi.pl
USŁUGI PRALNICZE DLA ODDZIAŁU REWITA JURATA

AMW REWITA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-310 Warszawa, ul. św. J. Odrowąża
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48221885150 , fax. +48221885163
  • Data zamieszczenia: 2017-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW REWITA Sp. z o.o.
    ul. św. J. Odrowąża 15
    03-310 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48221885150, fax. +48221885163
    REGON: 142990254
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI PRALNICZE DLA ODDZIAŁU REWITA JURATA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze dla Oddział Rewita Jurata w asortymencie i ilościach opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ- formularza ofertowo- cenowy. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór brudnego asortymentu do prania (wymienionego w formularzu ofertowo cenowym) z magazynów Oddziału Rewita Jurata, dezynfekcję, pranie, krochmalenie, suszenie, maglowanie, prasowanie, usługi szwalnicze oraz dostarczenie czystej bielizny do magazynów Oddziału Rewita Jurata. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcom: a)do wykonywania usług Wykonawcy zastosują środki dopuszczone przez Państwowy Zakład Higieny, b)Wykonawca zapewni transport (odbiory i dostawy) z Oddziału Rewita Jurata oraz zapewni załadunek i rozładunek przedmiotów zamówienia w cenie usługi. c)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług pralniczych, ze starannością, w sposób gwarantujący ich wysoką jakość, zgodnie z obowiązującą w tym zakresie technologią - zgodną z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi te normy, a w razie ich braku - zgodną z Polskimi Normami, a także do przestrzegania obowiązujących w tej materii przepisów. d)Zamawiający wymaga stosowania technologii zapewniających estetyczne wykańczanie nie powodujące zniszczenia włókien tkanin, a także dokonywania drobnych napraw krawieckich, takich jak: przyszywanie guzików, troków, zszywanie rozpruć, przy czym koszt tych usług wraz z niezbędnymi materiałami powinien być uwzględniony w cenie prania. e)Wyprana pościel musi być wykończona wg przyjętych zasad, tj. wykrochmalona, wymaglowana, wyprasowana, złożona i opakowana w folie. f)Wszystkie środki używane do prania i czyszczenia przedmiotów powinny być dopuszczone do obrotu i posiadać aktualne deklaracje lub certyfikaty zgodności, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 166, poz. 1360 z późn. zm.) i stosowne atesty. Środki te nie mogą powodować podrażnień skóry i odczynów alergicznych. g)Za wyprany przedmiot Zamawiający uzna asortyment, który : jest czysty bez plam pierwotnych i plam wtórnych, powstałych po wadliwym procesie prania wodnego i czyszczenia chemicznego lub też zabrudzony w czasie transportu; jest suchy; ma świeży zapach, bez zapachów obcych; zachował naturalną barwę i strukturę materiału; jest wykrochmalony (dotyczy pościeli); jest wyprasowany; jest wymaglowany (w zależności od asortymentu); został wyprany z użyciem środków do prania nie wywołujących podrażnień skóry i odczynów alergicznych; jest pogrupowany zgodnie z opisami zawartymi w formularzach ofertowych; h) Zamawiający wymaga, aby przedmioty poddane były płukaniu w płynie zapobiegającym elektryzowaniu się, wpływającym na miękkość, poprawiającym komfort użytkowania. i) Wyprane przedmioty muszą być przekazane Zamawiającemu w taki sposób, aby w trakcie przenoszenia nie uległy ponownemu zabrudzeniu lub zniszczeniu. j) Odbiorcy w trakcie przyjmowania asortymentu po praniu dokonywać będą w obecności przedstawiciela Wykonawcy oceny jakościowej wykonanej usługi. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, z którego będzie mógł skorzystać w następujący sposób: a) Okres obowiązywania umowy wskazany w § 16 umowy może zostać przedłużony do czasu zawarcia przez Zamawiającego nowej umowy na dostawę asortymentu objętego niniejszą umową. Z tego tytułu Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wskazane w § 3 ust. 1 umowy zgodne w cenami jednostkowymi netto określonymi w Formularzu Ofertowo-Cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. b) W przypadku niewykorzystania wartości przedmiotu umowy po terminie wskazanym w §16 umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania do czasu całkowitego wykorzystania wartości przedmiotu umowy, określonej w § 2 ust. 1 . c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia maksymalnej podstawowej wartości zamówienia i zakresu o 20 % z zastosowaniem cen podanych w Formularzu Ofertowo-Cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części usług wynikającej z braku lub ograniczenia zapotrzebowania maksymalnie do 30% wartości umowy (Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 70% wskazanej wielkości zamówienia). e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany ilości zamawianych usług w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. f) Świadczone w ramach prawa opcji usługi muszą być takiej samej jakości jak zaoferowane w zamówieniu podstawowym oraz w cenach jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w swojej ofercie. Możliwość skorzystania z prawa opcji jest jedynie prawem Zamawiającego – nie stanowi żadnego wiążącego go zobowiązania nawet po ziszczeniu się wskazanej przesłanki i będzie realizowane na podstawie odrębnego pisma do Wykonawcy, w którym Zamawiający poinformuje o sposobie i ilości realizowanej opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2. 000,00 zł, (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego: AMW REWITA Sp. z o. o 03-310 Warszawa, ul. św. J. Odrowąża 15 BANK PEKAO S.A. 75 1240 6292 1111 0010 3708 8911 z adnotacją: „Wadium –Usługi pralnicze dla Oddziału Rewita Jurata. Nr postępowania: DW/PZP/2/2017” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdziale IX. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Każdy dokument wadialny powinien zostać wystawiony na beneficjenta: AMW REWITA Sp. z o. o 03-310 Warszawa, ul. św. J. Odrowąża 15. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach