Przetargi.pl
usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze

Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa ogłasza przetarg

  • Adres: 65-265 Zielona Góra, ul. Lubuska 11
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3270838 , fax. 068 3270838
  • Data zamieszczenia: 2013-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa
    ul. Lubuska 11 11
    65-265 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3270838, fax. 068 3270838
    REGON: 00105930800011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpskombatant.w.interia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa urzędu miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : 3.2.1.usługę pralniczą dla Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów z zachowaniem właściwego reżimu sanitarnego, w szczególności: 1) przyjmowanie transportem Wykonawcy oznakowanych worków z brudnym praniem, 2) dezynfekcja brudnego prania, 3) pranie dostarczonego asortymentu, 4) suszenie dostarczonego asortymentu, 5) maglowanie i prasowanie dostarczonego asortymentu, 6) krochmalenie pościeli, serwetek 7) reperacja np. uzupełnianie guzików, zszycie rozpruć itp, 8) segregowanie, składanie i pakowanie do worków czystego prania oraz dostarczanie transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego 3.2.1.1.Zakres usługi, o której mowa w pkt 3.2.1. SIWZ obejmuje: 1) odbiór prania brudnego codziennie przez 5 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku) według asortymentu bezpośrednio z pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego od godz. 10:00 do godz. 13:00, 2) załadunek brudnego prania, 3) pranie z dezynfekcją bez użycia chloru, środki bezzapachowe, 4) krochmalenie, maglowanie i prasowanie w zależności od asortymentu, 5) dostarczenie czystego prania nie może przekroczyć 48 godzin (w dni robocze) do godz. 13:00, 6) czyste pranie ma być zapakowane w worki oddzielnie wg asortymentu, 7) Wykonawca kwituje odbiór prania ilościowo wg asortymentu oraz segregowane na poszczególne oddziały : Pawilon A, Pawilon B, Pawilon C, Pawilon D, opiekunowie, pokojowe i kuchnia, 8) odbiór czystego prania odbywać się będzie w obecności pracownika Wykonawcy i pracownika Zamawiającego za pokwitowaniem. 3.2.1.2. Szczegółowy opis asortymentu zawiera tabela ( wykaz asortymentu prania ) stanowiąca załącznik Nr 6 do SIWZ. Zabrudzone rzeczy do prania np. wymiocinami, kałem będą pakowane do osobnego worka i odpowiednio opisywane. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością oraz zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi. 3.4. Środki użyte do prania muszą posiadać odpowiednie świadectwa i atesty PZH. 3.5. Pranie ma być odbierane i dostarczane środkiem transportu zgodnym z wymaganiami sanitarno- epidemiologicznymi na koszt Wykonawcy. 3.6. Za załadunek i wyładunek brudnego i czystego prania odpowiedzialny jest Wykonawca. 3.7. Odbiór czystego prania odbywać się będzie w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, gdzie pracownik potwierdzi na piśmie przyjęcie czystego prania, co będzie podstawą uzyskania zapłaty za wykonanie usługi. 3.8. W przypadku zniszczenia danego asortymentu prania (m.in. podarte, pofarbowane, sfilcowane, rozciągnięte, przypalone prasowaniem lub maglowaniem, pozahaczane itp), Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów poniesionych przez Zamawiającego za zakup nowego asortymentu na wymianę. 3.9. Wykonawca w przypadku dostarczenia prania czystego nie będącego własnością Zamawiającego wymieni je w ciągu 24 godzin od powiadomienia pracownika jednostki. 3.10. Odbiór prania brudnego odbywać się będzie codziennie przez 5 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku) według asortymentu bezpośrednio z pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego od godz.10:00 do godz.13:00. 3.11. Czynności zdawczo-odbiorcze odbywać się będą między Stronami za potwierdzeniem na dokumentach sporządzonych wg ustalonych wzorów przez Strony. 3.12. Termin wykonania każdorazowej usługi prania nie może przekroczyć 48 godzin ( np. pranie odebrane 13.01.2013r. wraca do Zamawiającego najpóźniej do 15.01.2013.) za wyjątkiem prania odbieranego w piątek, które będzie przywiezione w poniedziałek. 3.13. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem w okresach miesięcznych, na podstawie faktur częściowych w terminie 14 dni, od daty jej złożenia w siedzibie Zamawiającego. 3.14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości asortymentu prania w zależności od potrzeb Zamawiającego i nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości brudnego prania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dpskombatant.w.interia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach