Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
- Data zamieszczenia: 2011-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Podgórna 22 22
65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
REGON: 00065423300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi pralnicze dla Domów Pomocy Społecznej na terenie miasta Zielona Góra, będących jednostkami budżetowymi Zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze dla Domów Pomocy Społecznej na terenie miasta Zielona Góra, będących jednostkami budżetowymi Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. usługę pralniczą dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Al. J. Słowackiego 29 w Zielonej Górze z zachowaniem właściwego reżimu sanitarnego, w szczególności: 1) przyjmowanie transportem Wykonawcy oznakowanych worków z brudnym praniem, 2) dezynfekcja brudnego prania, 3) pranie dostarczonego asortymentu, 4) suszenie dostarczonego asortymentu , 5) maglowanie i prasowanie dostarczonego asortymentu, 6) segregowanie, składanie i pakowanie do worków czystego prania oraz dostarczanie transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego; 2.1.1. zakres usługi, o której mowa w pkt 3.2.1. SIWZ, obejmuje: 1) odbiór prania brudnego codziennie przez 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) według asortymentu bezpośrednio z pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego od godz. 10:00 do godz. 13:00, 2) załadunek brudnego prania, 3) pranie z dezynfekcją, 4) maglowanie lub prasowanie w zależności od asortymentu, 5) dostarczenie czystego prania nie może przekroczyć 48 godzin (w dni robocze) do godz. 13:00, 6) czyste pranie ma być zapakowane w worki oddzielnie wg asortymentu, 7) Wykonawca kwituje odbiór prania ilościowo wg asortymentu, 8) odbiór czystego prania odbywać się będzie w obecności pracownika Wykonawcy i Zamawiającego za pokwitowaniem. 2.1.2. szczegółowy opis asortymentu Domu Pomocy Społecznej przy ul. Al. J. Słowackiego 29 w Zielonej Górze zawiera tabela (wykaz asortymentu prania) stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ. 2.1.3. zabrudzone rzeczy do prania np. wymiocinami, kałem będą pakowane do osobnego worka i odpowiednio opisywane. 2.2. usługę pralniczą dla Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze z zachowaniem właściwego reżimu sanitarnego, w szczególności: 1) przyjmowanie transportem Wykonawcy oznakowanych worków z brudnym praniem, 2) dezynfekcja brudnego prania, 3) pranie dostarczonego asortymentu, 4) suszenie dostarczonego asortymentu, 5) maglowanie i prasowanie dostarczonego asortymentu, 6) segregowanie, składanie i pakowanie oraz dostarczanie transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 2.2.1. zakres usługi, o której mowa w pkt 3.2.2. SIWZ, obejmuje: 1) odbiór prania brudnego codziennie przez 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) według asortymentu bezpośrednio z pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego od godz. 10:00 do godz. 13:00, 2) załadunek brudnego prania, 3) pranie z dezynfekcją, 4) krochmalenie, maglowanie lub prasowanie w zależności od asortymentu, 5) dostarczenie czystego prania nie może przekroczyć 48 godzin (w dni robocze) do godz. 13:00, 6) czyste pranie ma być zapakowane w worki oddzielnie wg asortymentu, 7) Wykonawca kwituje odbiór prania ilościowo wg asortymentu oraz posegregowane na poszczególne oddziały: Pawilon A, Pawilon B, Pawilon C, Pawilon D, opiekunowie, pokojowe i kuchnia, 8) odbiór czystego prania odbywać się będzie w obecności pracownika Wykonawcy i Zamawiającego za pokwitowaniem. 2.2.2. szczegółowy opis asortymentu Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze zawiera tabela (wykaz asortymentu prania) stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 2.2.3. zabrudzone rzeczy do prania np. wymiocinami, kałem będą pakowane do osobnego worka i odpowiednio opisywane. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością oraz zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi. 4. Środki użyte do prania muszą posiadać odpowiednie świadectwa i atesty PZH. 5. Pranie ma być odbierane i dostarczane środkiem transportu zgodnym z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi na koszt Wykonawcy. 6. Za załadunek i wyładunek brudnego i czystego prania odpowiedzialny jest Wykonawca. 7. Odbiór brudnego i czystego prania odbywać się będzie w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający potwierdzi na piśmie przyjęcie czystego prania, co będzie podstawą uzyskania zapłaty za wykonanie usługi. 8. W przypadku zniszczenia danego asortymentu prania (m.in. podarte, pofarbowane, sfilcowane, rozciągnięte, przypalone prasowaniem lub maglowaniem, pozahaczane itp), Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów poniesionych przez DPS za zakup nowego asortymentu na wymianę. 9. Wykonawca w przypadku dostarczenia prania czystego nie będącego własnością DPS wymieni je w ciągu 24 godzin od powiadomienia przez Zamawiającego. 10. Odbiór prania brudnego odbywać się będzie codziennie przez 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) według asortymentu bezpośrednio z pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego od godz. 10:00 do godz. 13:00. 11. Czynności zdawczo-odbiorcze odbywać się będą między Stronami za potwierdzeniem na dokumentach sporządzonych wg ustalonych wzorów. 12. Termin wykonania każdorazowej usługi prania nie może przekroczyć 48 godzin (np. pranie odebrane 13.01.2012 r. wraca do Zamawiającego najpóźniej do 15.01.2012) za wyjątkiem prania odbieranego w piątek, które będzie przywiezione w poniedziałek. 13. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem w okresach miesięcznych, na podstawie faktur częściowych w terminie 14 dni, od daty jej złożenia w siedzibie Płatnika. 14. Płatnikiem będą wskazane w SIWZ Domy Pomocy Społecznej: a) Dom Pomocy Społecznej, ul. Al. J. Słowackiego 29, , 65-326 Zielona Góra, oraz b) Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa, ul. Lubuska 11, 65-285 Zielona Góra. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości asortymentu prania w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości brudnego prania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie - II postępowanie
Dodano: 2016-03-22 - Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
Dodano: 2016-03-10 - USŁUGI PRALNICZE DLA POTRZEB SZPITALA
Dodano: 2016-01-11 - ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W 2016 ROKU
Dodano: 2015-12-01 - Usługi pralnicze, nr sprawy PCZSzp/PN/8/2015
Dodano: 2015-08-31 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla 105 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach.
Dodano: 2015-05-14 - Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie.
Dodano: 2015-03-18 - Wykonanie kompleksowej usługi prania, dezynfekcji, suszenia i obróbki (prasowanie, maglowanie) na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Tursku
Dodano: 2014-12-02 - Świadczenie usług pralniczych w 2015 roku
Dodano: 2014-11-03 - Świadczenie usług pralniczych w 2015 roku
Dodano: 2014-10-17