Przetargi.pl
USŁUGI PRALNICZE

21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3780919, 3780348 , fax. 041 3780332
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    ul. Gen. F. Rzewuskiego 8 8
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3780919, 3780348, fax. 041 3780332
    REGON: 29052485300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI PRALNICZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) odbiór bielizny do prania w siedzibie Zamawiającego; b) moczenie, pranie, dezynfekcja, krochmalenie, prasownie, suszenie, maglowanie pościeli i odzieży szpitalnej; c) dezynfekcja w komorze dezynfekcyjnej; d) dos
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP. 2. Złożą ofertę zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składając ofertę winien do niej załączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków przez Wykonawcę w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego o działalności gospodarczej lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływu terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych oraz wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimalną 100 tysięcy złotych. 10. Wykaz maszyn i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca niezbędnych do wykonania zamówienia. 11. Aktualną opinię sanitarną wydaną przez państwowy Inspektorat Sanitarno -Epidemiologiczny w oparciu o przeprowadzone kontrole sanitarno-epidemiologiczne, że pralnia posiada barierę higieniczną i spełnia wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia z miejsca gdzie będzie wykonywana usługa. 12. Aktualną opinię sanitarną wydaną przez Państwowy Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny dotyczący środków transportu wykonawcy. 13. Wykaz środków piorących - dezynfekcyjnych, jakich wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia wraz z załączeniem aktualnych atestów lub certyfikatów na środki piorące i dezynfekcyjne. 14. Kopie badań mikrobiologicznych z ostatnich 12 miesięcy, dokumentujące skuteczność procesu prania - wymazy z wypranej pościeli, ubrań z miejsca gdzie będzie wykonywana usługa. 15. Kopie badań skuteczności procesu dezynfekcji komór dezynfekcyjnych wykonywanych w stacji Sanitarno-Epidemiologicznej za okres 12 miesięcy z miejsca gdzie będzie wykonywana usługa. 16. Pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydanym przez Ministra Zdrowia. 17. Wykaz środków transportu jakimi dysponuje wykonawca, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 18. Opis systemu zarządzania jakością na usługi pralnicze w pralni, w której wykonywana będzie usługa. 19. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 5. do niniejszej specyfikacji. 20. Przedstawić technologię prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej. 21. Dokumenty, o których mowa w punkcie VIII, powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę -osoby upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach