Przetargi.pl
Usługi pralnicze

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Bolesława Leśmiana 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7514215 , fax. 081 7514215
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Bolesława Leśmiana 4 4
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 081 7514215, fax. 081 7514215
    REGON: 43101087800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozswidnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pralnicze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej Szpitala SP ZOZ w Świdniku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1.Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm.) : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm. ). 3.Dysponują pralnią , która zgodnie z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. (Dz. U. Nr 213 poz. 1568) posiada barierę higieniczną oraz ma możliwość świadczenia usług pralniczych dla placówek służby zdrowia lecznictwa otwartego i zamkniętego 4.Będą wykonywać usługę zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali ( stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodzącej z oddziałów noworodkowych i dziecięcych, sal operacyjnych i pozostałych oddziałów oraz bielizny pochodzącej od pacjentów zakaźnych ). 5.Dysponują środkami transportu posiadającymi podział na strefę do przewozu bielizny czystej i brudnej zaakceptowanymi przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. 6.Będą stosować środki piorąco- dezynfekujące posiadające wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych na urzędowym formularzu określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia na produkt przeznaczony do dezynfekcji bielizny i dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 roku o produktach biobójczych ( Dz. U. Nr 175 poz. 1433 z późn. zm. ), w przypadku środków do prania bielizny dziecięcej - pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów według formularza :spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty : 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot wykonywanej działalności przez Wykonawcę odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz zawierające aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie Oferenta, że a/ posiada zabezpieczenie ekonomiczne do wykonania określonego zamówienia. b/ przyjmuje zasadnicze postanowienia projektu Umowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ c/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, d/ spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm. ) zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 6.Opinia sanitarna wydana przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny w oparciu o przeprowadzone kontrole sanitarno- epidemiologiczne, że pralnia posiada barierę higieniczną i spełnia wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia ( lecznictwa zamkniętego ) oraz, że pranie bielizny noworodkowej oraz dzieci młodszych zakończone jest procesem sterylizacji. 7.Opinia sanitarna dotycząca środków transportu wydana przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny. 8.Wykaz środków piorąco - dezynfekujących, jakich Wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia wraz z podaniem ich świadectw rejestracji produktu biobójczego oraz pozytywnej opinii Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka dla środków do prania bielizny dziecięcej. 9.Atest PZH dopuszczający worki foliowe do transportu bielizny szpitalnej. 10.Certyfikat ISO 9001 lub równoważny dokument wydany przez odpowiednie podmioty uprawnione do kontroli jakości usług będących przedmiotem zamówienia. 11.Ponadto każdy Oferent powinien dołączyć wykaz usług zrealizowanych w okresie dwóch lat dla szpitali o złożoności i wartości zamówienia zbliżonych do przedmiotu prowadzonego postępowania - co najmniej 1 dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie ( referencje odbiorców usług ). Dodatkowe dokumenty : 1.Wypełniony Formularz Ofertowy - stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Wypełniony Formularz Asortymentowo - Cenowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozswidnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach