Dom Pomocy Społecznej w Szpęgawsku ogłasza przetarg
- Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Kasztanowa 23
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5621461 w. 20
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Szpęgawsku
ul. Kasztanowa 23 23
83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. 058 5621461 w. 20
REGON: 00029578000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsszpegawsk.webpark.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi Pralnicze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi pralnicze na rzecz Domu w ilości ok. 4000kg miesięcznie . W zakres usług wchodzi: Pranie, dezynfekcja oraz krochmalenie i prasowanie gorącym powietrzem pościeli. Pranie i prasowanie koszul, koszulek typu polo, podkoszulek, spodni, ręczników, obrusów, ścierek, piżam, koszul nocnych, firan, narzut, zasłon . Pranie bielizny osobistej, dresów, bluz, kurtek, czapek, szalików, kocy , śpiworów, poduszek, kołder, dywanów, chodników, materacy z gąbki. Odbiór brudnej bielizny do prania oraz dowóz bielizny czystej będzie odbywał się na koszt Zleceniobiorcy trzy razy w tygodniu .Każdorazowe pobranie brudnych rzeczy oraz zdania czystych będzie potwierdzane pisemnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych w ofercie przez Wykonawcę, określonych w pkt 3.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana na podstawie załączonych dokumentów na zasadzie spełnia- nie spełnia. 3.3 W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania (na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy Prawo zamówień publicznych). O wykluczeniu z postępowania Wykonawca zostanie powiadomiony zgodnie z art. 24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczone lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert; 3) Podpisane oświadczenie zgodnie z załącznikiem dołączonym do SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsszpegawsk.webpark.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną