Przetargi.pl
Usługi pralnicze

Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Popowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Popowo Parcele 22
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7827162, 63 w. 421 , fax. 022 7827160, 7827570
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Popowie
    Popowo Parcele 22 22
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 022 7827162, 63 w. 421, fax. 022 7827160, 7827570
    REGON: 00032052600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna SW

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pralnicze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Usługi pralnicze w zakresie prania wodnego, w części asortymentu wraz z krochmaleniem, maglowaniem lub prasowaniem: a) pranie i maglowanie: - bielizna pościelowa i stołowa, biała i kolorowa, ręczniki, ścierki, bieżniki, serwety, falbany do stołów - w ilości ok. 43.500 kg w okresie trwania umowy, - Zasłony i firany - 500 sztuk w okresie trwania umowy, b) pranie, krochmalenie, maglowanie - obrusy, serwety i serwetki obiadowe bawełniane - w ilości ok. 4500 kg w okresie trwania umowy, c) pranie i prasowanie - stroje robocze . (bluzy, spodnie, spódnice, zapaski) - do 2 x w tygodniu -bluzy ok. 3050 sztuk, spodnie ok. 3050 sztuk, spódnice ok.1050 sztuk ,zapaski ok.1050 sztuk w okresie trwania umowy - kitle robocze (kurtki) białe - 225 szt. w okresie trwania umowy, - lambrekiny - 100 szt. w okresie trwania umowy, d) pranie - koce 300 szt. - w okresie trwania umowy, - śpiwory turystyczne - 60 szt. w okresie trwania umowy. - Odbiór i przywóz prania transportem i na koszt wykonawcy standardowo 2 razy w tygodniu w terminach ustalonych z Zamawiającym, w godz. 8:00 - 14:00. W razie potrzeb Zamawiającego możliwość dodatkowego odbioru (przywozu) w dni i w godzinach ustalonych w trybie roboczym z Zamawiającym. - Konieczność rozdziału (selekcji) prania na trzy grupy odbioru i zdania pranego asortymentu: - grupa I - kuchnia - grupa II - pałac - grupa III - hotel - Dostarczana bielizna powinna być posegregowana grupami asortymentowo i zabezpieczona w sposób uniemożliwiający jej zabrudzenie i wygniecenie. - Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu nie dopranej bielizny do ponownego jej wyprania na koszt wykonawcy. - Standardowy czas realizacji usługi - 2 dni od odbioru. - W razie znacznego (nadmiernego, ponadnormatywnego) zniszczenia asortymentu w trakcie prania, zamawiający zastrzega sobie możliwość obciążenia wykonawcy za spowodowane szkody. - Rozliczenie bezgotówkowe, płatne przelewem, w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnią inne warunki zawarte w dokumentacji przetargowej. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunków będzie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt IX niniejszej specyfikacji. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp: - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art.87 ust 2 pkt 3 - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert - zawiera błędy w obliczeniu ceny - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 do3 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 uPzp, oferent składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr. 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, d) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 uPzp - załącznik nr 2, e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług o charakterze i wartości zbliżonej lub wyższej od zamówienia będącego przedmiotem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców -załącznik nr 3 - oraz załączenia minimum 1 dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie, f) wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym, odpowiedzialnych za realizację zobowiązań umowy z wykorzystaniem wzoru zawartego w druku ofertowym - załącznik nr. 4 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) opis technologii prania przedmiotów z wykazem stosowanych środków b) wykaz urządzeń c) aktualny dokument pokontrolny Państwowego Terenowego Inspektora Sanitarnego 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Oferta winna zawierać dokumenty 1 b ,d, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach