Przetargi.pl
Usługi porządkowe w latach 2019-2021 w siedzibie Urzędu w Warszawie oraz w Oddziale w Płocku

Urząd Statystyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-134 Warszawa, 1 Sierpnia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 464 22 50, , fax. 22 846 78 33
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Statystyczny w Warszawie
    1 Sierpnia 21
    02-134 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 464 22 50, , fax. 22 846 78 33
    REGON: 33152400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://warszawa.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi porządkowe w latach 2019-2021 w siedzibie Urzędu w Warszawie oraz w Oddziale w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr 1. Zamówienie podzielone jest na części: Część 1: Wykonywanie wewnętrznych i zewnętrznych usług porządkowych w siedzibie Urzędu Statystycznego w Warszawie, Część 2: Wykonywanie wewnętrznych usług porządkowych w Oddziale Urzędu w Płocku. Część 1: Wykonywanie wewnętrznych i zewnętrznych usług porządkowych w siedzibie Urzędu Statystycznego w Warszawie w latach 2019 – 2021 Urząd Statystyczny w Warszawie przy ulicy 1 Sierpnia 21, Warszawa Budynek główny posiada parter i pięć pięter budynku wraz z klatkami schodowymi oraz zintegrowane z nim parterowe budynki nazywane: Pawilon Wejściowy z Informatorium, ŁĄCZNIK i ROBOTRON (wyłączony ze sprzątania). W budynku LIPSK znajdują się dwie windy z wykończeniem z matowanej stali z drobną gruzełkowatą fakturą oraz lustrami. W ciągach komunikacyjnych budynku LIPSK znajdują się 4 klatki schodowe. Pomieszczeń biurowych jest 131 i otwarta powierzchnia biurowa Informatorium oraz 33 toalety, pozostałe pomieszczenia to: archiwum, serwerownie, sale szkoleniowe, pomieszczenia socjalne, techniczne, gospodarcze i zaplecza. W dniu ogłoszenia postępowania na piętrze V jest 28 biur, IV p - 28 biura, III p - 28 biur, II p – 22 biur, I p – 25 biur a na parterze 14 biur i przestrzeń biurowa Informatorium. Na dzień ogłoszenia postępowania plombowanych i kodowanych jest 16 pomieszczeń biurowych i technicznych. Łączna powierzchnia podłóg wynosi 5845 m2. Okna zajmują łączną powierzchnię 1 338 m2. Dodatkowe okna o pow. 78 m2 wymagające mycia alpinistycznego nie będą myte. Należy złożyć ofertę na mycie 1338 m2 okien. Mycie okien przewidziane jest dwa razy w roku. W Informatorium znajdują się szklane ścianki działowe o wysokości 2,25 m i powierzchni 45 m2. W budynkach stale przebywa około 230 - 242 pracowników, czasowo z różnym natężeniem 60 - 65 ankieterów (w różnych dniach i o różnych godzinach). W miesiącu Urząd Statystyczny w Warszawie odwiedza według szacunku około 50 interesantów kierujących się głównie do sali gdzie znajduje się Informatorium. W Warszawie w budynku LIPSK pomieszczenia i korytarze mają sufity wykonane z paneli metalowych. Część powierzchni w budynkach wyłączona jest z użytkowania, a mianowicie: - w ŁĄCZNIKU 225 m2 - w ROBOTRONIE 747 m2. W razie konieczności włączenia tych powierzchni do użytkowania zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia dodatkowego. Udzielnie zamówienia dodatkowego odbędzie się w formie aneksu do umowy. Obowiązki stron będą tożsame z umową, a wartość dodatkowego zamówienia zostanie określona na podstawie cen jednostkowych określonych w umowie podstawowej. Przewiduje się, że na powierzchnie dodatkowe będzie przez wykonawcę wystawiana oddzielna faktura lub faktury. Wykonawca powinien złożyć ofertą na powierzchnię do sprzątania wewnątrz budynku wynoszącą 5 845 m2. Wykończenie podłóg: wykładzina PCV około 3000 m2, wykładzina dywanowa około 1 600 m2, lastryko, terakota, gres około 1 200 m2. Teren wokół budynków: Teren wokół budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie przy ul. 1 Sierpnia 21, który jest przedmiotem zamówienia zajmuje łącznie powierzchnię około 5 960 m2, w tym: • drogi, place i chodniki - 3 500 m2, • tereny zielone - 2 100 m2, • chodnik i wjazd na posesję przylegający wzdłuż ul. 1 Sierpnia do ogrodzenia - 360 m2. Wykonawca powinien złożyć ofertą na powierzchnię do sprzątania na zewnątrz budynku wynoszącą 5 960 m2 Cześć 2 Wykonywanie wewnętrznych usług porządkowych w Oddziale Urzędu w Płocku w latach 2019 - 2021 Urząd Statystyczny w Warszawie Oddział w Płocku przy ulicy Otolińskiej 21, Płock Urząd Statystyczny w Warszawie wynajmuje pomieszczenia w budynku 7 kondygnacyjnym na I piętrze. Nieruchomość jest własnością firmy WEKTRA HOLDING z siedzibą w Płocku. Urząd Statystyczny w Warszawie Oddział w Płocku użytkuje nieruchomość na podstawie umowy najmu. Urząd Statystyczny zajmuje lokal o powierzchni łącznej 449,6 m2 składający się z: • powierzchni biurowej na I piętrze budynku - 414,6 m2, • powierzchni magazynowej w piwnicy budynku - 35 m2. Lokal składa się z pomieszczeń biurowych o numerach: 102, 103, 104, 107, 108, 109, 110,111, 112, korytarzy, dwóch toalet, pomieszczenia gospodarczego oraz pomieszczenia technicznego o funkcjonalności magazynku. Łączna powierzchnia podłóg w pomieszczeniach wynosi 449,6 m2, podłogi pokryte są gresem. Okna zajmują powierzchnią konstrukcyjną 54,50 m2. Mycie okien przewidziane jest dwa razy w roku. W pomieszczeniach stale przebywa około 40 pracowników. W miesiącu Urząd Statystyczny w Warszawie. w Oddziale w Płocku odwiedza według szacunku około 50 interesantów. Wykonawca powinien złożyć ofertą na powierzchnię do sprzątania wewnątrz budynku wynoszącą 449,6 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 Pzp, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca znając okoliczności faktyczne i prawne może złożyć to oświadczenie wraz z formularzem oferty. 2. Jeśli dotyczy: a) Oświadczenie składane w związku z poleganiem wykonawcy na zasobach innych podmiotów zgodne z art. 22a Pzp (art. 22a ust. 1 Pzp), b) Pisemne zobowiązanie podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ust. 2 Pzp (art. 22a ust. 2, art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 oraz art. 25a Pzp). dokument: Koncepcja realizacji usług opisujący (na nie więcej, niż 15 stronach, załączniki nie są wliczane do podanej liczby stron) technologię utrzymania czystości obejmującą sposób wykonywania czynności, stosowane środki czystości oraz materiały higieniczne, a także sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia. Technologia powinna być dostosowana do rodzaju i wielkości sprzątanych powierzchni. Wykonawca określi również sposób organizacji pracy, koordynacji pracowników oraz zasady kontroli jakości świadczonych usług. W ramach kryterium „Koncepcja realizacji usług” ocena ofert będzie dokonana w oparciu o następujące podkryteria: a. sposób realizacji usług, stosowany sprzęt, b. stosowane środki czystości, w tym ze wskazaniem na ekologiczne środki posiadające certyfikat EU Ecolabel lub równorzędny wydawany przez akredytowany podmiot działający na terenie UE, c. oferowane materiały higieniczne, w tym ze wskazaniem na ekologiczne środki posiadające certyfikat EU Ecolabel lub równorzędny wydawany przez akredytowany podmiot działający na terenie UE, oraz posiadające pozytywną ocenę bezpieczeństwa produktu kosmetycznego (Safety Assessment) wystawiony przez uprawnionego specjalistę (Safety Assessora) lub jednostkę zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 1223/2009 i ustawą z dnia 4 października 2018 r. o produktach kosmetycznych (Dz. U. 2018 poz. 2227). d. organizacja pracy, e. kontrola jakości. Uwaga: jeśli w „Koncepcji realizacji usług” w ocenie Komisji przetargowej nie zostaną omówione, wszystkie podkryteria oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ (art. 89 ust 1. p 2 p.z.p.)). W interesie wykonawcy jest zatem wyraźne wyróżnienie omawianych podkryteriów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach