Przetargi.pl
Usługi porządkowe na terenie i w budynku należącym do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 9

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 9 w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-457 Łódź, ul. Żabia 10/12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2532000 , fax. 042 2555116
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 9 w Łodzi
    ul. Żabia 10/12 10/12
    91-457 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2532000, fax. 042 2555116
    REGON: 47090948500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim9.edu.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi porządkowe na terenie i w budynku należącym do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Sprzątanie budynku o powierzchni 3100 m2 - mycie, czyszczenie, pastowanie i froterowanie podłóg - codziennie - odkurzanie wykładzin, dywanów - codziennie - pranie wykładzin, dywanów, mebli tapicerowanych - w zależności od potrzeby jednak nie mniej niż raz w roku w terminie uzgodnionym z użytkownikiem pomieszczeń - odkurzanie i mycie sprzętów - ławki, krzesła, tablice, biurka- codziennie - mycie ścian do wysokości lamperii - raz w tygodniu - mycie lamp oświetleniowych - raz w roku - opróżnianie i mycie koszy na śmieci, popielniczek, urządzeń sanitarnych - codziennie - mycie glazury, luster, stolarki drzwiowej, szklanych powierzchni drzwi - raz w tygodniu - mycie okien, pranie firan, zasłon i żaluzji okiennych w zależności od potrzeb jednak nie mniej niż 1 raz w roku w terminie uzgodnionym z użytkownikiem pomieszczeń 2.Sprzątanie terenu wokół obiektu ok.10000m2 - omiatanie ulicy oraz terenu przylegającego do nieruchomości-codziennie - odśnieżanie , skuwanie lodu, posypywanie piachem - sezonowo wg potrzeb - sprzątanie terenów zielonych - codziennie - pielęgnowanie istniejącej zieleni (koszenie, podlewanie , dokonywanie nasadzeń itp.) sezonowo wg potrzeb - dbanie o porządek w obrębie pojemników na odpady - codziennie 3.Wykonawca zapewnia mydło, papier toaletowy, kostki WC, środki czystości w postaci płynów do mycia, proszków do szorowania, pasty do podłogi antypoślizgowej, sprzęt potrzebny do sprzątania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909193005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 5. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 6. oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 7. oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust.1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim9.edu.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach