Przetargi.pl
Usługi portierskie na terenie Powiatowego Zarządu Dróg i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie z podziałem na zadania zadanie nr 1 - Usługi portierskie na terenie Powiatowego Zarządu Dróg i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie Al. Reymonta 32 zadanie nr 2 - Usługi portierskie na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Kłecku, ul. Czerniejewska 58.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Al. Reymonta 32
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4281920 , fax. 061 4281920
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    Al. Reymonta 32 32
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4281920, fax. 061 4281920
    REGON: 63127697200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi portierskie na terenie Powiatowego Zarządu Dróg i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie z podziałem na zadania zadanie nr 1 - Usługi portierskie na terenie Powiatowego Zarządu Dróg i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie Al. Reymonta 32 zadanie nr 2 - Usługi portierskie na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Kłecku, ul. Czerniejewska 58.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi portierskie na terenie Powiatowego Zarządu Dróg i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie z podziałem na zadania zadanie nr 1 - Usługi portierskie na terenie Powiatowego Zarządu Dróg i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie Al. Reymonta 32 zadanie nr 2 - Usługi portierskie na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Kłecku, ul. Czerniejewska 58.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 934112004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają opisane poniżej warunki. 1. Sytuacja finansowa. 1.1znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Potencjał kadrowy. 2.1. dysponują personelem, który pod względem liczebności i kwalifikacji niezbędny jest do należytego wykonania zamówienia w danym terminie. 3. Potencjał techniczny. nie dotyczy 4. Doświadczenie zawodowe. 4.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali co najmniej 2 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 5. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakazują obowiązek posiadania takich uprawnień. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ( wg załącznika nr 3 SIWZ ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 4a i lub 4b SIWZ) 4. Wykaz co najmniej 2 usług wykonanych przez Wykonawcę ( rozpoczętych i zakończonych ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 5 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach