Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Wysockiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 64 80 400 , fax. 074 64 80 417
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Wysockiego 10 10
58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 64 80 400, fax. 074 64 80 417
REGON: 89000475000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.darr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi poligraficzne polegające na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowaniu do druku i druku materiałów promocyjnych na potrzeby projektów: Obserwator rynku pracy regionu jeleniogórsko-legnickiego oraz Poznaj siebie- wykorzystaj szansę. Podniesienie aktywności zawodowej niepełnosprawnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usług poligraficznych polegających na: przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowaniu do druku, druku i dostawie materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie na rzecz Projektów usługi poligraficznej polegającej na: przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowaniu do druku, druku i dostawy Zamawiającemu następujących materiałów promocyjnych: a. 2000 sztuk ulotek informacyjnych; b. 560 sztuk plakatów; c. 2 sztuki roll-up; d. 600 sztuk materiałów dydaktycznych na warsztaty; e. 500 sztuk pism zapraszających; f. 500 sztuk folderów informacyjno - promocyjnych; g. 100 sztuk sztywnych teczek szkoleniowych; h. 1500 sztuk nalepek wizualizacyjnych; i. 100 sztuk teczek papierowych A4; j. 1000 sztuk kwestionariuszy uczestnictwa; k. 100 sztuk umów (deklaracji uczestnictwa); l. 100 sztuk długopisów z nadrukiem logotypów; m. 100 sztuk notatników w kratkę z nadrukiem logotypów; n. 100 sztuk IPD; o. 100 sztuk materiałów ćwiczeniowych; p. 450 sztuk ankiet; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 900,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: konto w Bank DnB NORD Polska S.A. O/Wałbrzych nr 33 1370 1079 0000 1701 40 45 0600.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają wymagania art. 22 Ustawy, a w szczególności nie podlegają wykluczeniu z Postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy. Podmioty ubiegające się wspólnie o Zamówienie muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy. Wymagania wymienione w art. 22 ust.1 pkt 1 i 4 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy weryfikowane będą oddzielnie dla każdego Oferenta wchodzącego w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o Zamówienie i muszą być przez niego spełnione. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania będzie dokonywana metodą zero-jedynkową spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w punkcie X.1 SIWZ i w formie określonej w punkcie VI.1 SIWZ następujące dokumenty: 1)Wypełniony formularz oferty przetargowej, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, zawierający - Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 Ustawy - Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; - Wypełniony zgodnie z punktem XIII.2 i XIII.3 SIWZ wzór umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ. - Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, iż jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert (oświadczenie zawarte jest w formularzu oferty przetargowej stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ); - Oświadczenie o gotowości zawarcia umowy, wg wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ (oświadczenie zawarte jest w formularzu oferty przetargowej stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) - Wymienione wyżej dokumenty powinny być przedłożone w oryginałach bądź kopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. - Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba zamówień o tożsamym zakresie do przedmiotowego, które były współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.darr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa druku wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego na potrzeby Muzeum Pana Tadeusza ZNiO z podziałem na części: Część 1 - druk folderów, zaproszenia, plansz Część 2 - druk ulotek, plakatów, pocztówek, teczek, roll-upu, ulotki, zaproszenia, karty pracy, mapki
Dodano: 2016-07-01 - Druk offsetowy 3 książek wraz z oprawą i dostawą na potrzeby ZNiO.
Dodano: 2016-06-10 - Przetarg nieograniczony na usługę wydawniczą, obejmującą przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, skład i łamanie tekstu, korektę językową, przygotowanie wersji elektronicznej, druk, oraz dostawę ulotek promocyjno-informacyjnych, na potrzeby działań informacyjno - promocyjnych, prowadzonych przez DWUP w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Dodano: 2016-01-25 - Druki informacyjno-reklamowe i promocyjne wraz z projektami graficznymi
Dodano: 2016-01-18 - Przetarg nieograniczony na kompleksową usługę wydawniczą obejmującą przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, skład i łamanie tekstu, korektę językową, przygotowanie wersji elektronicznej, druk i dostawę 4000 sztuk ulotek promocyjno-informacyjnych na temat Regionalnego Programu Operacyjnego wykorzystywanych do działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez Zamawiającego.
Dodano: 2016-01-14 - Druk małoformatowy i druk wielkoformatowy
Dodano: 2015-12-07 - Przetarg nieograniczony na kompleksową usługę wydawniczą obejmującą przygotowanie projektów, opracowanie graficzne, druk i dostawę broszury informacyjnej wykorzystywanej do działań organizowanych przez Zamawiającego w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego na rzecz osób poszukujących pracy oraz bezrobotnych.
Dodano: 2015-11-30 - Przetarg nieograniczony na kompleksową usługę wydawniczą obejmującą przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, skład i łamanie tekstu, korektę językową, przygotowanie wersji elektronicznej, druk i dostawę ulotek promocyjno-informacyjnych na temat Regionalnego Programu Operacyjnego wykorzystywanych do działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez Zamawiającego.
Dodano: 2015-11-19 - Przetarg nieograniczony na kompleksową usługę obejmującą przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, korektę językową, skład, łamanie tekstu, druk, dostawę 500 sztuk ulotek informacyjnych - zadanie Nr 1 i dostawę materiałów informacyjnych (plakaty 1000 sztuk, broszura elektroniczna) oraz przygotowanie projektu i opracowanie projektu graficznego na stronę internetową Zamawiającego i wykonanie czynności copycopywriterskich (dla treści na plakat, do broszury elektronicznej i na stronę internetową)
Dodano: 2015-11-06 - Materiały informacyjne i promocyjne dla wnioskodawców dotyczące ZIT WrOF (druk folderów, broszur, ulotek, rollupów)
Dodano: 2015-11-05