Przetargi.pl
Usługi poligraficzne (nr sprawy 01/01/2010)

Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, plac Jagielloński 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3845306 , fax. 048 3845307
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu
    plac Jagielloński 15 15
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3845306, fax. 048 3845307
    REGON: 00074172000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi poligraficzne (nr sprawy 01/01/2010)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest druk następujących materiałów reklamowych: 1. afisz do sztuki 10 wzorów x 1000 sztuk format 1000 x 700 mm papier kreda matowa 135 g zadruk jednostronny - pełny kolor 2. afisz repertuarowy 10 wzorów x 200 sztuk format 1000 x 700 mm papier kreda matowa 135 g zadruk jednostronny - pełny kolor 3. plakat 6 wzorów x 300 sztuk format 1000 x 700 mm papier kreda matowa 170 g zadruk jednostronny - pełny kolor 4. ulotka repertuarowa 10 wzorów x 6000 sztuk format 195 x 97 mm papier kreda matowa 170 g zadruk dwustronny - cmyk 5. ulotki pojedyncze do spektakli 12 wzorów x 6000 sztuk format 195 x 97 mm papier kreda matowa 170 g zadruk dwustronny - cmyk 6. ulotki zbiorcze 1 wzór x 6000 sztuk format 195 x 97 mm (po złożeniu) liczba stron: 24 papier kreda matowa 170 g zadruk dwustronny - cmyk, bigowane na pół szycie (1 zszywka) 7. programy do sztuk - składanki 5 wzorów x 300 sztuk format 200 x 140 mm (po złożeniu - składanka z 3 skrzydełek) papier kreda matowa 300 gr zadruk dwustronny - cmyk bigowanie na trzy folia matowa dwustronna 8. folder 2 wzory x 1000 szt. format: 266x205 mm (po obcięciu), grzbiet szyty (zszywki) liczba stron: 28 z okładką papier: kreda matowa 200 gr zadruk dwustronny - cmyk 9. programy do sztuk - książeczki 2 wzory x 500 sztuk format 200 x 140 mm (po złożeniu - składane po krótszym) papier kreda matowa 200 gr liczba stron: 16 zadruk dwustronny - cmyk bigowanie na pół lakier matowy dyspersyjny (jednostronnie - okładka) 10. wizytówki 10 wzorów x 100 sztuk format 90 x 50 mm papier kreda matowa 300 g zadruk jednostronny - dwa kolory 11. teczki ofertowe 1 wzór x 500 sztuk format po złożeniu 295 x 210 mm (A4) papier karton 350 g zadruk dwustronny - cmyk bigowane na pół folia matowa dwustronna 12. nadruk na koperty (C4) nakład 500 szt. format: 324 x 229 mm zadruk jednostronny - 1 kolor (Zamawiający nie dostarcza kopert) 13. nadruk na koperty (C5) nakład 500 szt. format: 229 x 162 mm zadruk jednostronny - 1 kolor (Zamawiający nie dostarcza kopert) 14. nadruk na koperty (C6) nakład 1000 szt. format: 162 x 114 mm zadruk jednostronny - 1 kolor (Zamawiający nie dostarcza kopert) 15. nadruk na koperty (DL) nakład 2000 szt. format: 220 x 110 mm (DL) zadruk jednostronny - 1 kolor (Zamawiający nie dostarcza kopert) 16. zaproszenia 1 wzór x 1000 sztuk format po złożeniu 200 x 100 mm papier kreda matowa 350 g + lakier matowy jednostronny zadruk dwustronny - cmyk + 2 kolory bigowane na pół 17. kalendarz książkowy 1 wzór x 500 sztuk format 210 x 147 mm (A5) liczba stron 380 środek: zadruk dwustronny - 2 kolory okładka: zadruk jednostronny - cmyk papier: środek - kreda matowa 90 g, oprawa karton 400 g + folia matowa dwustronna szycie - spirala 18. notes (karteczki do wyrywania) 1 wzór x 500 sztuk format 210 x 148 mm (A5) liczba stron: 100 papier offset 80 g zadruk jednostronny - 2 kolory klejenie 19. notes (karteczki do wyrywania) 1 wzór x 500 sztuk format 105 x 148 mm (A6) liczba stron: 100 papier offset 80 g zadruk jednostronny - 2 kolory klejenie 20. katalog do wystawy 2 wzory x 500 szt. format po złożeniu 266 x 205 mm (+ grzbiet) liczba stron 64 + okładka papier środek kreda matowa 150 g papier okładka kreda matowa 350 gr zadruk dwustronny - cmyk okładka folia matowa jednostronna klejenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 z późn. zm.). 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności; zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), usługi poligraficzne (co najmniej 2) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 z późń. zm.). 1.6. Dołączą do oferty po jednej sztuce wykonanych przez siebie druków: afiszy lub plakatów, ulotek reklamowych, programów lub broszur reklamowych, katalogów lub wydawnictw książkowych, wizytówek, o podobnych parametrach technicznych jak określone w § 3 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w § 9 i 10 dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 z późń. zm.). 3) Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 z późn. zm.) oraz § 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.06.87.605 z późn. zm.), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. parafowany na każdej stronie projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych (załącznik nr 1 do oferty). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 2 do oferty). 5. Wykaz wykonanych (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usług poligraficznych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (załącznik nr 3 do oferty) 6. Dokumenty potwierdzające, że prace określone w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do oferty) 7. Wykonane przez siebie druki: a) afiszy lub plakatów, b) ulotek reklamowych, c) programów lub broszur reklamowych, d) katalogów lub wydawnictw książkowych, e) wizytówek - po jednym egzemplarzu - o podobnych parametrach technicznych jak określone w § 3 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. (załącznik nr 5 do oferty) Zamawiający pod rygorem odrzucenia oferty wymaga załączenia do niej niżej wymienionych oświadczeń i załączników; 1. Obliczenie wartości zamówienia na usługi poligraficzne na rok 2010 (załącznik nr 6 do oferty). 2. Załącznik nr 7 do oferty (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo, o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: poziom edytorski załączonych do oferty druków
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach