Przetargi.pl
USŁUGI POLIGRAFICZNE I DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO WYDAWNICTW BIAŁOWIESKIEGO PARKU NARODOWEGO

Białowieski Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 17-230 Białowieża, ul. Park Pałacowy 11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6812306
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białowieski Park Narodowy
    ul. Park Pałacowy 11 11
    17-230 Białowieża, woj. podlaskie
    tel. 085 6812306
    REGON: 00012440000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpn.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI POLIGRAFICZNE I DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO WYDAWNICTW BIAŁOWIESKIEGO PARKU NARODOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I. a)druk, oprawa i dostawa do siedziby Zamawiającego kwartalnika popularno-naukowego Matecznik Białowieski - 4 numery: nr 1/2009, nr 2/2009, nr 3/2009, nr 4/2009 b)druk, oprawa i dostawa do siedziby Zamawiającego Ks
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798225007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium przetargowego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, minimum po dwie usługi analogiczne dla każdej części przedmiotu zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentami (referencje), że prace te zostały wykonane należycie. c)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, d)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 PZP - zał nr 2; b)oświadczenie, iż oferent akceptuje treść umowy - zał. nr 3 - proszę potwierdzić podpisem projekt umowy po stronie WYKONAWCA; c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, minimum po dwie usługi analogiczne dla każdej części przedmiotu zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), potwierdzone dokumentami (referencje), że prace te zostały wykonane należycie. e) dołączą do oferty minimum po trzy zrealizowane przez siebie lub przez wskazanego Podwykonawcę wydawnictwa, odpowiadające swoim rodzajem wydawnictwom stanowiącym przedmiot zamówienia w części/częściach, na które wykonawca składa ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bon.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach