Przetargi.pl
Usługi poligraficzne dla potrzeb realizacji działań promocyjnych i rekrutacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przewidzianych w ramach budżetu sekcji promocji, redakcji miesięcznika „Życie Uniwersyteckie”, Działu Nauczania oraz budżetu ogólnouniwersyteckiego ze wskazaniem jednostki kupującej wraz z dostawą sukcesywną do UAM.

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8294440 , fax. 61 8294012
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Wieniawskiego 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8294440, fax. 61 8294012
    REGON: 1293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi poligraficzne dla potrzeb realizacji działań promocyjnych i rekrutacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przewidzianych w ramach budżetu sekcji promocji, redakcji miesięcznika „Życie Uniwersyteckie”, Działu Nauczania oraz budżetu ogólnouniwersyteckiego ze wskazaniem jednostki kupującej wraz z dostawą sukcesywną do UAM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia sa usługi poligraficzne dla potrzeb realizacji działań promocyjnych i rekrutacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przewidzianych w ramach budżetu sekcji promocji, redakcji miesięcznika „Życie Uniwersyteckie”, Działu Nauczania oraz budżetu ogólnouniwersyteckiego ze wskazaniem jednostki kupującej wraz z dostawą sukcesywną do UAM. Szczegółowy przedmiot zamówienia wraz z harmonogramem druków został opisany w załączniku A do SIWZ. Wykonawca załączy do oferty próbki materiałów promocyjnych zgodnie z rozdz. 6.9 pkt 6 SIWZ. Ww. próbki stanowią kryterium oceny ofert. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do Centrum Marketingu UAM, ul. Święty Marcin 78, 61-809 Poznań, Collegium Historicum, ul. Święty Marcin 78, 61-809 Poznań. W przypadku dostawy poza godzinami pracy UAM (7:30-16:00) za miejsce dostawy uznaje się portiernię Collegium Historicum, ul. Święty Marcin 78, 61-809 Poznań. Miejscem dostawy zamówienia folderu „Patrząc w przyszłość pamiętamy o przeszłości” jest Dział Zaopatrzenia UAM, ul. H. Wieniawskiego 1, Collegium Minus, 61-712 Poznań. Cena oferty musi zawierać koszty dostawy - transportu przedmiotu zamówienia, koszt rozładunku i wniesienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.700,00 PLN (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.08.2017 r. do godz. 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie gwarancji/poręczeń należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych UAM (pok. 303) a kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ, b)Oświadczenie o niewykluczeniu z udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, c) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 2a (jeżeli dotyczy), d) Dowód wniesienia wadium, e) Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, f) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ (jeżeli dotyczy) UWAGA: niniejsze zobowiązanie składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wskazując spełnianie warunków udziału w postepowaniu, a które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia Próbki materiałów promocyjnych, g) Wykonawca dostarczy do dnia 30.08.2017 roku do godz. 11:00 do Działu Zamówień Publicznych (Collegium Minus, Poznań, ul. Wieniawskiego 1, pok. 303) próbki materiałów promocyjnych wcześniej wykonanych przez Wykonawcę zgodne z poniższymi parametrami: FOLDER: 2 sztuki różnych folderów wykonanych w oparciu o wytyczne przedstawione w przedmiocie zamówienia tj. opisie przedmiotu zamówienia. Oprawa miękka, klejona wysokiej jakości klejem, z gwarancją nierozklejania się po wielokrotnym oglądaniu, środek: papier na wnętrze kreda satynowana, bielona 130 - 160g. Okładka karton kreda 350 g, lakier dyspersyjny zabezpieczający na całości, na okładce folia matowa + lakier wybiórczy. FOLDER: 2 różne produkcje folderów wykonanych w oparciu o wytyczne przedstawione w przedmiocie zamówienia tj. oprawa miękka, klejona. Okładka: wykonana z papieru ozdobnego 300 - 360g, dwustronnie woskowanego, barwionego w masie, o dużym nasyceniu koloru i jednolitości barwy, bezdrzewnego, wyrabianego w sposób przyjazny dla środowiska, produkowanego z mas celulozowych bielonych ECF, plastycznego i przyjemnego w dotyku o bardzo dobrych właściwościach zadruku, nie gorszego niż papier ozdobny Ispira Paperlinx. Środek: papier na wnętrze satyna, z certyfikatem, 115 - 150g - papier z gwarancją, że nadaje się do druku dwustronnego fotografii. Wykończenie lakierem dyspersyjnym na całości. 3.USZLACHETNANIE: przykładowe 3 wydruki z 3 wykonanymi uszlachetnieniami: 1 tłoczenie, 1 lakier wybiórczy (mat lub błysk), 1 brokatowanie. Do próbek należy dołączyć certyfikaty papieru (CIE) potwierdzające użycie do produkcji materiałów wskazanych w specyfikacji niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach