Przetargi.pl
Usługi polegające na wykonywaniu konserwacji, napraw wraz z utrzymaniem i przeglądami urządzeń i systemów instalacji wentylacji i klimatyzacji dla Centrum Spotkania Kultur, Teatru Muzycznego i Filharmonii Lubelskiej

Centrum Spotkania Kultur w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-037 Lublin, Plac Teatralny 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 533 334 142
  • Data zamieszczenia: 2016-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
    Plac Teatralny 1 1
    20-037 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 533 334 142
    REGON: 06173079700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi polegające na wykonywaniu konserwacji, napraw wraz z utrzymaniem i przeglądami urządzeń i systemów instalacji wentylacji i klimatyzacji dla Centrum Spotkania Kultur, Teatru Muzycznego i Filharmonii Lubelskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w Centrum Spotkania Kultur oraz Teatru Muzycznego i Filharmonii w Lublinie w zakresie obsługi technicznej polegającej na wykonywaniu konserwacji urządzeń i systemów oraz napraw pozagwarancyjnych z wykorzystaniem wszystkich dni tygodnia i całej doby z uwzględnieniem kalendarza imprez. Kalendarz będzie aktualizowany na bieżąco z wyprzedzeniem 14 dni. Należy uwzględnić czynności konserwacyjne/przeglądowe, które winny spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010 w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów - rozdział 1 § 3 punkt 2 i 3. Niniejsze zamówienie obejmuje także obsługę techniczną w zakresie bieżącej obsługi urządzeń określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, w tym, na żądanie Zamawiającego pełnienie dyżurów i wsparcia technicznego w dniach imprezowych. Zamówienie obejmuje również koszty związane z wymaganą w DTR okresową wymianą lub uzupełnianiem materiałów eksploatacyjnych takich jak: źródła światła, filtry, smary, oleje, środki czyszczące, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 12 000 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w rozdz. XI SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego CENTRUM SPOTKANIA KULTUR w LUBLINIE: 83 1020 3147 0000 8802 0103 9171 b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na konserwację. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. b) do lit. e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w ust. 2 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena ryczałtowa za awaryjny przyjazd wraz z naprawą bieżąca (brutto)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach