Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
- Data zamieszczenia: 2020-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
REGON: 65061400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi polegające na utrzymaniu w stałej sprawności technicznej parkomatów w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu w stałej sprawności technicznej parkomatów typu PA-1 produkcji firmy Automatikon w ilości 131 szt. w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie poprzez zapewnienie właściwej obsługi serwisowej oraz dostawy i montażu podzespołów parkomatów. 1) Zakres usługi obejmuje: a) Naprawę, wymianę i utrzymanie w sprawności podzespołów elektrycznych i elektronicznych parkomatów, a w szczególności: wyświetlaczy, akceptorów monet, kas pośrednich, drukarek, czytników kart, wiązek elektronicznych, czujników, przycisków klawiatur, zasilaczy, modemów GSM, blokad wrzutu, b) Usuwanie usterek sporadycznie pojawiających się w trakcie normalnej eksploatacji urządzenia np.: zacięcie noża w gilotynie, odblokowywanie zaciętego papieru w drukarce, blokada kasy pośredniej, zacięcie zamka, blokada wyrzutnika monet, zabrudzenie kanału wrzutowego, przywrócenie łączności z automatem, odblokowywanie zaciętych selektorów monet itp., c) Utrzymanie w sprawności: zamków i elementów blokujących drzwi, regulacji zawiasów, wymianie uszczelek drzwi parkomatów, d) Usuwanie przedmiotów obcych z parkomatów wrzuconych przez otwory w obudowie, e) Utrzymanie napięcia zasilającego, naprawę lub wymianę paneli solarnych, wymianę baterii na płytach głównych, wymianę bezpieczników parkomatów, f) Utrzymaniu w sprawności oraz zapewnienie prawidłowej konfiguracji oprogramowania parkomatów zgodnie z aktualnie obowiązującą Uchwałą Rady Miasta Rzeszowa (np. czasu funkcjonowania, dni świątecznych, wysokości opłat itp.), g) Zapewnienie transmisji danych GSM pomiędzy parkomatami i serwerem zewnętrznym, na którym znajdują się między innymi dane finansowe, dane transakcji, dane o stanie technicznym parkomatów oraz oprogramowanie do zarządzania parkomatami. Koszty utrzymania telemetrycznych kart SIM pozostaną po stronie Zamawiającego, h) Dostawę oryginalnych i fabrycznie nowych podzespołów/części zamiennych na które producent udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. 2) W okresie realizacji zamówienia zapewni utrzymanie oraz serwis parkomatów w trybie 24 godziny na dobę, 5 dni w tygodniu (dni robocze od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), 365 dni w roku (trybie 24/5/365) z maksymalnie 7 godzinnym czasem reakcji na przystąpienie do usunięcia awarii lub usterki (również w przypadku oprogramowania zdalnego). 7-godzinny czas reakcji może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy w treści oferty złożonym na poczet oceny punktowej oferty w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji na przystąpienie do usunięcia wady, usterki lub awarii. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Opis przedmiotu zamówienia (wraz z załącznikami) stanowiący załącznik do SIWZ oraz wzór umowy wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ zawierający: 1) formularz cenowy, w którym Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownych obliczeń 2) oświadczenie dotyczące zaoferowanego czasu reakcji na przystąpienie do usunięcia wady, usterki lub awarii 2. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna). 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przedłużenia wsparcia producenta na aktualnie posiadany sprzęt serwerowo-macierzowy oraz system wykonywania kopii zapasowych dla środowiska serwerowego WKW
Dodano: 2023-12-01 - Usługa polegająca na kompleksowej eksploatacji i konserwacji fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich w Rzeszowie
Dodano: 2023-10-03 - Wykonanie odmulenia rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 2 zadania.
Dodano: 2022-11-09 - „Usługa – przegląd i konserwacja urządzeń elektrycznych na lądowiskach Medavac oraz Maziarnia w Nowej Dębie”
Dodano: 2022-08-22 - Świadczenie usługi transmisji danych systemu monitoringu efektów energetycznych i ekologicznych instalacji kolektorów słonecznych
Dodano: 2021-03-10 - Świadczenie usług serwisu zastępczego instalacji kolektorów słonecznych na prywatnych domach mieszkalnych
Dodano: 2021-03-05 - „Usługa przeglądów technicznych, konserwacji i awaryjnych napraw urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynkach Uniwersytetu Rzeszowskiego zlokalizowanych w Rzeszowie przy ul. Pigonia, Warzywnej, Dąbrowskiego, Rejtana, Kopisto, Jałowego, Cichej, Ćwiklińskiej, Zelwerowicza, Grunwaldzkiej, Moniuszki oraz w Weryni”
Dodano: 2020-12-23 - Świadczenie usługi transmisji danych systemu monitoringu efektów energetycznych i ekologicznych instalacji kolektorów słonecznych
Dodano: 2020-12-11 - Świadczenie usług serwisu zastępczego instalacji kolektorów słonecznych na prywatnych domach mieszkalnych
Dodano: 2020-12-11 - Wykonanie odmulenia rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań.
Dodano: 2020-11-13