Przetargi.pl
Usługi polegające na utrzymaniu czystości w części techniczno- administracyjnej, budynku głównego Teatru Wielkiego w Łodzi (zascenie) ) z wyłączeniem garderób aktorskich i dyżurek garderobianych oraz w budynku technicznym.

Teatr Wielki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-249 Łódź, Plac Dąbrowskiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6339960 , fax. 042 6319552
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Wielki w Łodzi
    Plac Dąbrowskiego 1 1
    90-249 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6339960, fax. 042 6319552
    REGON: 00027919500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.operalodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi polegające na utrzymaniu czystości w części techniczno- administracyjnej, budynku głównego Teatru Wielkiego w Łodzi (zascenie) ) z wyłączeniem garderób aktorskich i dyżurek garderobianych oraz w budynku technicznym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu czystości w części techniczno -administracyjnej budynku głównego Teatru Wielkiego w Łodzi (zascenie) z wyłączeniem garderób aktorskich i dyżurek garderobianych oraz w budynku technicznym - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w treści załącznika nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część techniczno - administracyjna podzielona jest na - budynek główny - zascenie 7 poziomów (sala prób, pracownie, pokoje biurowe) - budynek techniczny - 7 poziomów (pracownie, magazyny, pokoje biurowe) Łączna powierzchnia sprzątanej powierzchni ok.11.000 m2, w tym: 1. powierzchnia podłóg pokryta białą lub czarną specjalistyczną PCV tzw. podłoga baletowa -ok. 1.000 m2 2.powierzchnia podłóg pokrytych parkietem - ok. 600 m2 3.powierzchnia podłóg pokrytych wykładziną tekstylną - ok.3.000 m2 4.powierzchnia podłóg pokrytych PCV -ok. 1.500 m2 5.powierzchnia podłóg pokrytych surową deską lakierowaną i surową- ok.1.545m2 6.powierzchnia podłóg pokrytych lastriko - ok.2.855 m2 7. WC, natryski, sauna (sanitariaty) - ok. 500 m2 Teatr Wielki w Łodzi jest budynkiem zabytkowym (wpisanym do rejestru zabytków). Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z obiektem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747310002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany będzie wnieść wadium w wysokości 6 500,00 PLN. (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). -zasady związane m.in. z wniesieniem wadium okresłone zostały w pkt 9 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych PZP i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 24 ust 1 zawarte jest w treści oświadczeń w formularzu oferty. W świetle art. 22 ust 1 PZP Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie, w szczególności: 2.1. Wykonawca wykaże, iż należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną usługę podobną* wartością i rodzajem do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, polegającą na sprzątaniu pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni podlegającej sprzątaniu nie mniejszej niż 8.000 m?, w których podłogi pokryte są m.in. parkietami, wykładzinami dywanowymi, syntetycznymi oraz podłogami kamiennymi, w tym również typu lastryko. * przez usługi podobne rodzajem należy rozumieć odpowiadające swoim rodzajem tym, które są opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 4 do SIWZ, ** przez budynek użyteczności publicznej Zamawiający rozumie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 września 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz.690 z późń. zm.) - budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny. 2.2. Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia np. szorowarkami, froterkami, odkurzaczami przemysłowymi, urządzeniami do prania podciśnieniowego, szczotkami do zamiatania, szczotkami do WC, ściereczkami i tego typu drobnym sprzętem. Wykonawca zapewni środki czystości opisane w treści załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ, w tym m.in. płyn do mycia, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, kostki zapachowe do WC, środki dezynfekujące i zapachowe, worki foliowe do koszy na śmieci itp. Niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 2.3.Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 17 osobami, które równocześnie będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Wykonawca musi spełniać następujący warunek: 3.1.ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 złotych. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty. Warunki udziału w postępowaniu ocenione zostaną wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis lub jego kopia z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2. oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 3. wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie usług podobnych wartością i rodzajem do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp.) 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W przypadku wykazania przez wykonawcę narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował, przedstawi on pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykazania przez wykonawcę osób, którymi będzie dysponował, przedstawi on pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony w sposób wymagany w pkt 6.3.1. SIWZ, lub w razie braku takiego ubezpieczenia oświadczenie, że w razie wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, ubezpieczy się stosownie do warunków zamówienia na okres obowiązywania umowy, przy czym dokument poświadczający ubezpieczenie złoży najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 7.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Oświadczenie jest składane w formie oryginału. 8. dowód wpłaty wadium w wysokości i na zasadach określonych w pkt. 9SIWZ. WYKONAWCY ZAGRANICZNI W stosunku do wykonawców zagranicznych zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, - w brzmieniu po zmianach opublikowanych w Dz. Ustaw z 2008r Nr 188 pozycja 1155 z późniejszymi zmianami.Dokumenty sporządzone są w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Uwaga -Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym: Wykonawca (jako jedna osoba lub łącznie dwie osoby) poświadcza za zgodność z oryginałem kopie dokumentów załączanych do oferty składając podpis i datę dokonania poświadczenia. Złożenie podpisu skróconego ( tzw. parafy, często niemożliwej do zidentyfikowania ) jest dopuszczalne tylko wraz z pieczątką imienną Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.operalodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach