Przetargi.pl
Usługi polegające na dostosowaniu istniejącego w terenie oznakowania pionowego do wysokości zgodnych z Rozporzadzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U nr 220, poz. 2181 z dn. 23-12-2003 r. z późniejszymi zmianami).

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka 18b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2010-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka 18b 18b
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi polegające na dostosowaniu istniejącego w terenie oznakowania pionowego do wysokości zgodnych z Rozporzadzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U nr 220, poz. 2181 z dn. 23-12-2003 r. z późniejszymi zmianami).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostosowanie istniejącego w terenie oznakowania pionowego do wysokości zgodnych rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.(Dz. U nr 220, poz. 2181 z 23-12-2003 z późniejszymi zmianami). 2. Zamówienie składa się z trzech elementów: 1) Element I: Wykonanie przedłużenia słupka znaku za pomocą nadstawki z rury stalowej o zmiennej średnicy (60 mm, 50 mm) o średniej wysokości 60 cm, wraz ze sztucerem lub mufką, połączenie nadstawki za pomocą spawu ze słupkiem istniejącym oraz zamalowanie całego słupka farbą olejną do metalu w kolorze szarym . 2) Element II: Przestawienie istniejącego znaku zgodnie z kilometracją określoną w projekcie stałej organizacji ruchu, zabetonowanie słupka znaku w podłożu, wykonanie przedłużenia słupka znaku za pomocą nadstawki z rury stalowej o zmiennej średnicy (60 mm, 50 mm) o średniej wysokości 60 cm, wraz ze sztucerem lub mufką, połączenie nadstawki za pomocą spawu ze słupkiem istniejącym oraz zamalowanie całego słupka farbą olejną do metalu w kolorze szarym. 3) Element III: Wymiana słupka istniejącego na słupek nowy ocynkowany średnicy 60 mm o zmiennej wysokości 4,20 m ÷ 3,50 m dostosowanie do odpowiedniej wysokości zgodnej z przedmiarem usług oraz dostosowanie do określonej w projekcie stałej organizacji ruchu kilometracji i zabetonowanie go w podłożu. 3. Zamówienie należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość zgodnie z przedmiarem usług stanowiącym integralną część do umowy. Wartość zamówienia: 18 340,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349221007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 . Zamawiający nie przewiduje składania wadium do powyższego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach