Przetargi.pl
USŁUGI POLEGAJĄCE NA OCHRONIE FIZYCZNEJ TERENU I OBIEKTÓW 5WSzKzP USŁUGI POLEGAJĄCE OCHRONA FIZYCZNA TERENU I OBIEKTÓW SZPITALA Z OBSŁUGĄ SYSTEMU ALARMOWEGO I URZĄDZEŃ MONITORUJĄCYCH

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6308057, 6308059 , fax. 012 6308059
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
    ul. Wrocławska 1-3 1-3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6308057, 6308059, fax. 012 6308059
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI POLEGAJĄCE NA OCHRONIE FIZYCZNEJ TERENU I OBIEKTÓW 5WSzKzP USŁUGI POLEGAJĄCE OCHRONA FIZYCZNA TERENU I OBIEKTÓW SZPITALA Z OBSŁUGĄ SYSTEMU ALARMOWEGO I URZĄDZEŃ MONITORUJĄCYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OCHRONA FIZYCZNA TERENU I OBIEKTÓW SZPITALA Z OBSŁUGĄ SYSTEMU ALARMOWEGO I URZĄDZEŃ MONITORUJĄCYCH 1. Ochrona fizyczna terenu i obiektów 5 WSzKzP z obsługą systemu alarmowego i urządzeń monitorujących: 1. Kontrola ruchu osób. 2. Kontrola ruchu pojazdów. 3. Obsługa urządzeń monitorujących. 4. Obsługa depozytu kluczy. 5. Obsługa systemu przepustkowego. 6. Patrolowanie terenu. 7. Zamykanie i sprawdzanie zabezpieczenia obiektów po godzinach pracy personelu 8. Działanie grupy interwencyjnej na wezwanie. 9. Zabezpieczenie i konwojowanie wartości pieniężnych (jeden raz w miesiącu, 1 - 1,5 j.o.). 10. Przyjmowanie dodatkowych doraźnych zadań przez służbę ochrony, zleconych przez Pełnomocnika Komendanta Szpitala ds. ochrony informacji niejawnych związanych i wynikających z pełnienia służby. 2.Wymagane posterunki: 1. Biuro przepustek z obsługą kontroli ruchu osób oraz urządzeń monitorujących i łączności w budynku nr 35- dyżurka - codziennie, przez całą dobę. 2. Brama wjazdowa z obsługą kontroli ruchu pojazdów - codziennie, przez całą dobę. 3. Portierski z obsługą kontroli ruchu osób w dni powszednie, w godz. 07.00 - 16.00 w budynku nr 32 - Komenda Szpitala. 4. Patrolowanie terenu Szpitala - codziennie, przez całą dobę. Pełnienie służby bez broni palnej, ze środkami łączności i przymusu bezpośredniego oraz możliwością wezwania grupy interwencyjnej z czasem przybycia do 10 minut. 3. W pierwszym tygodniu wykonywania usługi, na koszt Wykonawcy (po konsultacji z Pełnomocnikiem Komendanta Szpitala ds. ochrony informacji niejawnych) należy dostosować wnętrze dyżurki do potrzeb służby ochrony wraz ze sprzętem meblowym i urządzeniami elektrycznymi, wykonać przegląd i konserwację komputerów systemu alarmowego i monitoringu, całego systemu alarmowego oraz usprawnić szlabany przy alei głównej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: w wysokości: 3 000,00 złotych polskich (trzy tysiące zł 00/100). 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 roku - o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z 2000 r., z późn. zm.). Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej powinno zawierać następujące elementy: - określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji (okres związania ofertą - 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert), - określenie kwoty poręczenia lub gwarancji, - wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji, - wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji, - zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, - nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP-ZOZ Bank BPH Oddział w Krakowie 69 1060 0076 0000 3310 0016 3698 powołując się na nazwę przetargu, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. UWAGA: do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu podpisaną zgodnie z rozdziałem 11 pkt 4 SIWZ. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego. 5. Odpowiednie oryginalne dokumenty z ppkt b), c), d), e), należy złożyć w kasie 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką - SP ZOZ przed upływem składania ofert. Informujemy, że kasa szpitala znajduje się w budynku Komendy Szpitala, na parterze i czynna jest w godzinach od 0800 do 1400.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie, iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze; 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz poprzez 2.1. wykazanie, iż wykonał w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 usług o podobnym zakresie (ochrona fizyczną terenu i obiektów wojskowych z obsługą systemu alarmowego i urządzeń monitorujących) o wartości minimum 300 000,00 zł, 2.2. wykazanie, iż posiada kancelarię tajną, której kierownik posiada poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli minimum poufne; 2.3. wykazanie, iż posiada etatowego pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli minimum poufne; 2.4. wykazanie, iż osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz osoby nadzorujące realizację zadania ze strony Wykonawcy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli minimum poufne; 2.5. wykazanie, iż posiada Świadectwo autoryzacji integratora systemu Szerszeń dla pracownika Wykonawcy; 2.6. wykazanie, iż do pełnienia służby ochrony będzie wystawiał wyłącznie pracowników posiadających licencję pracownika ochrony i poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli minimum poufne 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w ROZDZIALE 14 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy Wykonawcy. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie ustalonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usług o podobnym zakresie (ochrona fizyczną terenu i obiektów wojskowych z obsługą systemu alarmowego i urządzeń monitorujących) o wartości minimum 300 000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie 10. Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: - stałej lub doraźnej; - polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; - polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych i przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych. 11. Świadectwo autoryzacji integratora systemu Szerszeń dla pracownika Wykonawcy. 12. Certyfikat na zgodność Systemu Zarządzania Jakością Wykonawcy z wymaganiami ISO 9001 lub równoważne w zakresie technicznej i fizycznej ochrony osób i mienia. 13. Certyfikat AQAP na usługi fizycznej i technicznej ochrony mienia. 14. Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej spełniającej wymagania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych. 15. Oświadczenie o zatrudnieniu kierownika kancelarii tajnej i osoby pełniącą funkcję Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, posiadających poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli minimum poufne. 16. Oświadczenie o wystawianiu do pełnienia służby ochronnej pracowników posiadających licencje pracownika ochrony oraz poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli minimum poufne. 17. Oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa dla osób nadzorujących realizację usługi ze strony Wykonawcy o klauzuli minimum poufne. 18. Poświadczenia bezpieczeństwa osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o klauzuli minimum poufne. 19. Dowód wniesienia wadium. 20. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6,7 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 21. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 20, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów zapisy punktu 20 stosuje się odpowiednio. 22. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: Każda z firm wspólnie składających ofertę - złoży oddzielnie dla każdej z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XIV pkt 4-8, a ponadto przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić dokumenty wymienione w Rozdziale XIV pkt 9-19. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: a) pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy - przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), b) wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum, c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody, d) umowę konsorcjum - przed zawarciem umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach