Przetargi.pl
Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym
nr DZP. 381.52.2012.UG

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2012-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym
    nr DZP. 381.52.2012.UG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przedmiot zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych oraz paczek dla Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, a w szczególności: odbiór, przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z 12 czerwca 2003 roku (Dz. U. Nr 130,poz. 1188 z późn. zm.):
    1)przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych
    2)przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych priorytetowych,
    3)przesyłek listowych krajowych rejestrowanych,
    4)przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych,
    5)przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
    6)przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
    7)przesyłek listowych zagranicznych nierejestrowanych,
    8)przesyłek listowych zagranicznych nierejestrowanych priorytetowych,
    9)przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych,
    10)przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych priorytetowych,
    11)przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
    12)przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych, priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
    13)paczek krajowych,
    14)paczek krajowych priorytetowych,
    15)paczek krajowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
    16)paczek krajowych, priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
    17)paczek krajowych nadanych jako ostrożnie,
    18)paczek krajowych nadanych z zadeklarowaną wartością,
    19)paczek krajowych nadanych jako paczki wartościowe,
    20)paczek zagranicznych,
    21)paczek zagranicznych priorytetowych,
    22)paczek zagranicznych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
    23)paczek zagranicznych, priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
    24)innych przesyłek wg cen wynikających z cennika Wykonawcy.
    2.Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego wydane przez Wykonawcę musi mieć moc dokumentu urzędowego, zgodnie z art.45 Ustawie z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r.,Nr 189, poz.1159 z późn. zm.);
    3.Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą na zasadach określonych w:
    1)Ustawie z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r.,Nr 189, poz.1159 z późn. zm.);
    2)Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz.1795 z późn. zm.);
    3)Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5 poz.34 z późn. zm.);
    4)W przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym - międzynarodowe przepisy pocztowe tj. Światowa Konwencja Pocztowa, Regulamin Poczty Listowej i Regulamin dotyczący paczek pocztowych.
    4.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia stanowi SIWZ, załącznik nr 2 (Formularz Cenowy) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) do niniejszej Specyfikacji.
    5.Określone w Formularzu Cenowym rodzaje i ilości przesyłek i paczek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną zrealizowane w okresie trwania umowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy.
    6.Wykonawca będzie zobowiązany do doręczania przesyłek w terminach zgodnych z ustawą dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r.,Nr 189, poz.1159 z późn. zm.);
    7.Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane wg bieżących potrzeb Zamawiającego od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2013 do 31.12.2013r.
    8.Zamówienie, ze względu na swoja specyfikę, w żadnej części nie może być powierzone Podwykonawcom.
    9.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
    10.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
    11.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    12.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    13.Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
    14.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN)
    15.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
    16.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
    17.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
    18.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
    19.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach