Przetargi.pl
Usługi pocztowe dla Urzędu Miejskiego w Miliczu

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840004 w. 314 , fax. 071 3841119
  • Data zamieszczenia: 2013-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840004 w. 314, fax. 071 3841119
    REGON: 00052861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pocztowe dla Urzędu Miejskiego w Miliczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym do adresatów korespondencji Urzędu Miejskiego w Miliczu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów. 2. Wykonawca będzie przyjmował, przemieszczał i doręczał przesyłki pocztowe oraz ich ewentualne zwroty zgodnie z przepisami: a)ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r., Nr 0, poz. 1529), b)rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13.10.2003 roku w sprawie reklamacji powszechne usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r., Nr 183, poz.1795 z późn. zm.), c)rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych ( Dz. U. z 2004 r., Nr 5 poz. 34. z późn. zm.), d)ustawy z dnia 17.11.1964 r. kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 1964 r., nr 43, poz. 296 z późn. zm.), e)rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 12.10.2010 r. w sprawie szczegółowego trybu doręczania pism sądowych przez pocztę w postępowaniu cywilnym (Dz. U. z 2010r nr 190, poz.1277), f)ustawy z dnia 14.06.1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r., nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) i międzynarodowych przepisów pocztowych. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Miliczu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów. 2.Przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia to: 1)przesyłki listowe nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii oraz najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, 2)przesyłki listowe rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii oraz najszybszej kategorii, z potwierdzeniem odbioru i bez potwierdzenia odbioru, w obrocie krajowym i zagranicznym, 3)paczki pocztowe niebędące przesyłkami najszybszej kategorii oraz najszybszej kategorii. z potwierdzeniem odbioru i bez potwierdzenia odbioru, w obrocie krajowym i zagranicznym, 4)przesyłki rejestrowane zwracane do nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy w oznaczonym terminie, 5)przesyłki reklamowe - przesyłki pocztowe nierejestrowane zawierające wyłącznie materiał reklamowy, marketingowy lub promocyjny, wysyłane jednorazowo do co najmniej 50 adresatów, z identyczną zawartością i identyczną treścią, różniącą się jedynie oznaczeniem adresata, adresem lub innymi danymi zmiennymi niezmieniającymi treści przekazywanej informacji; 6)przesyłki z zadeklarowaną wartością - przesyłki rejestrowane, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator pocztowy ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez nadawcę. 3. Zamawiający dopuszcza podział zamówienia na części: Część I - obszar administracyjny miasta Milicz; Część II - poza obszarem administracyjnym miasta Milicz. 4.Ze względu na brak możliwości przewidzenia rodzaju i ilości poszczególnych przesyłek w ramach wykonywanych usług pocztowych podane w załączniku nr 6 do SIWZ (Część I i Część II) wartości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych i liczbowych w trakcie realizacji umowy. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania podanych ilości przesyłek. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nieujętych w formularzu ofertowo - cenowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy. 5.Dla części I przedmiotu zamówienia przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę na podany adres bądź adres skrytki pocztowej . 6.Dla części II przedmiotu zamówienia przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą, na podany adres bądź adres skrytki pocztowej. 7.Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (polecona, polecona z potwierdzeniem odbioru) na stronie adresowej przesyłki. 8.Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego. 9.Wykonawca zobowiązany jest do stałego, codziennego odbioru korespondencji (przesyłek) w siedzibie Zamawiającego i w godzinach jego pracy. 10.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia obowiązujących druków etykiet potrzebnych do nadania przesyłek wymienionych w Formularzu cenowym bez dodatkowych opłat (tj. blankiety zwrotnego potwierdzenia odbioru). Na blankiecie zwrotnego potwierdzenia odbioru powinny się znaleźć informacje według wzoru z załącznika nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 11.Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. 12.Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach pocztowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej przez Wykonawcę. 13.Zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych ( Dz.U. Nr 5, poz.34 z późn. zm.) Wykonawca powinien posiadać odpowiednią liczbę placówek nadawczo-odbiorczych. W celu umożliwienia odbioru awizowanej przesyłki placówki winny być czynne we wszystkie dni robocze przez min. 8. godzin / dzień, co najmniej 5 dni w tygodniu. 14.Dla części I przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki listowe krajowe: - nie później niż 24 godzin od dnia nadania - w przypadku przesyłki najszybszej kategorii, - nie później niż 48 od dnia nadania - w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. 15.Dla części II przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki listowe krajowe: - nie później niż 3 dni od dnia nadania - w przypadku przesyłki najszybszej kategorii, - nie później niż 5 dni od dnia nadania - w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. 16.W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww. terminie Wykonawca sporządza i pozostawia pod adresem doręczenia powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny (adnotacja) nie doręczenia przesyłki adresatowi. 17.Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub dokumentów oddawczych dokumentujących zwrot przesyłek, kiedy możliwość dostarczenia została wyczerpana. Do rozliczeń z Wykonawcą przyjęte będą ceny z Formularza ofertowego. Faktury będą płatne w terminie 30 dni od daty prawidłowego doręczenia. 18.Reklamacje z tytułu nieprawidłowego wykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od dnia nadania. 19.Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 20.Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednie przepisy ustawy Prawo pocztowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: Część I - 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100, Część II - 1.000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach