Przetargi.pl
Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy remoncie i rozbudowie zabytkowego żurawia portowego w Ustce i jego adaptacji na Centrum Żeglarstwa

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8154300 , fax. 059 8152900
  • Data zamieszczenia: 2014-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3 3
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 8154300, fax. 059 8152900
    REGON: 00052387300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy remoncie i rozbudowie zabytkowego żurawia portowego w Ustce i jego adaptacji na Centrum Żeglarstwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy remoncie i rozbudowie zabytkowego żurawia portowego w Ustce i jego adaptacji na Centrum Żeglarstwa, na działce nr 1560/113 w Ustce, w zakresie: 1) nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej wraz z nadzorem robót budowlanych na obiektach zabytkowych nieruchomych, 2) nadzoru branży sanitarnej, 3) nadzoru branży elektrycznej. 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego będzie obejmowało następujący zakres obowiązków: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz wszystkich wymogów stawianych w realizacji projektów współfinansowanych przez UE; 3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę; 4) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy; 5) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6) całościowego prowadzenia procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego wykonywanych robót budowlanych przy współpracy z nadzorem autorskim; 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 8) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych; 9) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 10) wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzanie niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; 11) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań; 12) udzielanie Wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia; 13) udział w naradach roboczych - koordynacyjnych w trakcie realizacji inwestycji, zwoływanych przez Zamawiającego w jego siedzibie lub na placu budowy; 14) składanie inwestorowi w pierwszym tygodniu (do piątku włącznie) każdego miesiąca pisemnych miesięcznych raportów z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową będącą nieodłącznym załącznikiem do faktur wystawianych przez nadzór inwestorski; 15) częściowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru finansowego wykonywanych robót budowlanych, tj. przyjmowanie częściowych faktur rozliczeniowych od Wykonawcy robót, sprawdzanie ich poprawności rzeczowej i weryfikacji zgodności z aktualnym postępem prac, prowadzenie zestawień rozliczanych faktur zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz procedur rozliczeniowych obowiązujących przy rozliczeniach projektów współfinansowanych przez UE, przekazywanie na bieżąco wszystkich dokumentów księgowych oraz zestawczych do odpowiednich służb Zamawiającego, tj. do Wydziału Inwestycji, Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Ustka; 16) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska; 17) kontrolowanie przestrzeganie przez Wykonawcę robót budowlanych zasad BHP; 18) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP; 19) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych zatrudnionych przez Wykonawcę; 20) zajmowanie stanowiska, co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy; 21) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamiania Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 22) stwierdzenie i poświadczenie terminu zakończenia robót; 23) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji; 24) nie mniej niż raz w tygodniu stawianie się w siedzibie Zamawiającego, a także składanie informacji o stanie zaawansowania robót oraz ewentualnych problemach związanych z realizacją nadzorowanej inwestycji; 25) osoby świadczące usługi zobowiązane są do pełnienia usług stanowiących przedmiot umowy podczas prowadzenia robót danej branży. 26) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia ryczałtowego - bez dodatkowej zapłaty (wymagany okres gwarancji od Wykonawcy robót budowlanych wynosi 60 miesięcy od dnia końcowego protokołu odbioru robót); 27) weryfikację geodezyjną podczas wykonywanych robót budowlanych w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji przez osobę posiadającą uprawnienia zawodowe (zgodnie z art. 43 pkt. 4 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, tj. Dz. U. z 2013r., poz. 984 z późn. zm.); 28) inne zadania wynikające z przepisów prawa. 3. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). 4. Zakres robót budowlanych związanych z remontem i rozbudową zabytkowego żurawia portowego w Ustce i jego adaptacja na Centrum Żeglarstwa, przy których wykonywane będą usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego: 1) w zakresie branży ogólnobudowlanej: a) remont istniejącego czterokondygnacyjnego, podpiwniczonego budynku żurawia portowego: przebudowa układu funkcjonalnego budynku; przebudowa wejścia do budynku; remont i wymiana pokrycia dachowego; ocieplenie ścian oraz dachu budynku; przebudowa schodów wewnętrznych; wykonanie posadzek; wykonanie ścianek z płyt k-g na ruszcie systemowym; oczyszczenie konstrukcji stalowej z powłok malarskich i zabezpieczenie antykorozyjnie oraz pomalowanie farbą ochronną; wymiana części wypełnień ścian ceglanych; oczyszczenie elewacji: ściąganie powłok malarskich z muru ceglanego, uzupełnienie ubytków w cegle, usunięcie starej spoiny (w miarę potrzeb) i wykonanie nowej spoiny, konserwacja elewacji - hydrofobizacja i przepatynowanie cegieł; wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; wykończeniowe roboty malarskie i okładzinowe; b) dobudowa dwukondygnacyjnego, niepodpiwniczonego nowego obiektu do istniejącego budynku żurawia portowego: obiekt o konstrukcji stalowej - szkieletowy z lekką obudową warstwową, ściany i stropy ocieplane wełną mineralną, wykończenie ścian i stropów od wewnątrz płytami g-k pokrytymi warstwą tynkarską i malowane farbami; stropodach- płyty z blachy trójwarstwowej, ocieplony wełną mineralną, od wewnątrz wykończony płytami g-k z warstwą tynkarską i pomalowane farbami; wydzielenie pomieszczeń parteru ścianami działowymi z gazobetonu oraz z płyt k-g; schody o konstrukcji stalowej, stolarka drzwiowa: zewnętrzne drzwi szklone w systemie fasad szklanych, wewnętrzne: drewniane, pełne, okleinowane naturalnym fornirem; stolarka okienna: aluminiowe dwuszynowe, fasadowe bez ram od zewnątrz fasady; posadzki: przyziemie - gress, piętro - deska; fundament: zbrojona płyta betonowa na całej powierzchni zabudowy; c) dobudowa tarasu: o konstrukcji stalowej stanowiącej ruszt pod posadzkę z desek, słupy tarasu posadowione w stopach betonowych; 2) w zakresie branży sanitarnej: a) instalacja wody zimnej i ciepłej, b) instalacji kanalizacji sanitarnej, c) instalacja ogrzewania, d) instalacja wentylacji mechanicznej; uwaga: zewnętrzne przyłącze wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i deszczowej objęte są odrębnym zamówieniem; 3) w zakresie branży elektrycznej: a) ochrona przepięciowa instalacji, połączenia wyrównawcze, ochrona przed porażeniem elektrycznym, zabezpieczenie przetężeniowe, b) instalacja oświetlenia, c) instalacja wentylacji, d) instalacja ogrzewania, e) instalacja uziemiająca, f) instalacja komputerowa, g) instalacja odgromowa; uwaga: zewnętrzne przyłącze energetyczne objęte jest odrębnym zamówieniem; 4) wykonania i montażu tablic promocyjnych: a) tablica informacyjne ustawiana na czas realizacji robót, b) tablica pamiątkowa ustawiana po zakończeniu realizacji robót. 5.Wartość inwestycji pn. Remont i rozbudowa zabytkowego żurawia portowego w Ustce i jego adaptacja na Centrum Żeglarstwa, zgodnie z ofertą Wykonawcy wynosi: 579 408,12 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach