Gmina Postomino ogłasza przetarg
- Adres: 76-113 Postomino, Postomino 30
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
- Data zamieszczenia: 2013-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
Postomino 30 30
76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
REGON: 77097989000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa sali wielofunkcyjnej w miejscowości Postomino (etap II) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa sali wielofunkcyjnej w miejscowości Postomino (etap II). 2.Zakres robót budowlanych objętych nadzorem obejmuje wykonanie II etapu obiektu w technologii tradycyjnej murowanej, parterowy, niepodpiwniczony, prostokątny o wymiarach w rzucie 33,26x12,68 m, z dachem dwuspadowym, wiązary w konstrukcji drewnianej kryte blachodachówką w kolorze grafitowym z dobudowaną od szczytu częścią niższą - wiatrołapem. Nad pomieszczeniem sanitarnym znajduje się strop monolityczny. Budynek jest dostępny dla osób niepełnosprawnych. 3.Obiekt posiada następujące wskaźniki techniczne: 1)powierzchnia zabudowy - 440,650 m2, 2)powierzchnia użytkowa - 371,62 m2, 3)kubatura - 2 550,8 m3. 4.Obiekt wyposażony jest w instalację wodociągową, p.poż., kanalizację sanitarną, wentylację mechaniczną, elektryczną oświetlenia i gniazd wtykowych oraz oświetlenia awaryjnego, instalację odgromową i telefoniczną, centralnego ogrzewania ze źródłem ciepła z własnej kotłowni olejowej zlokalizowanej w piwnicy sąsiedniego budynku w którym zlokalizowany jest magazyn oleju. W istniejącej kotłowni niskoparametrowej wyposażonej w kocioł o mocy 50 kW, należy dostawić drugi kocioł o mocy 90 kW. 5.Projekt zagospodarowania terenu obejmujący II Etap, zawiera również elementy małej architektury w tym podjazd dla osób niepełnosprawnych wraz z ciągami pieszymi z kostki betonowej gr. 6 cm, rozbudowę części parkingów z kostki betonowej gr. 8 cm, wykonanie utwardzenia z kostki rozbiórkowej pod budynek gospodarczy (blaszak) oraz oświetlenie terenu. 6.Etap I obejmujący przebudowę budynku szkolnego na dom kultury z przyłączami wraz z drogą dojazdową i częściowo miejscami parkingowymi zakończony został w 2009 roku. 6.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która udostępniona jest na stronie internetowej www.postomino.bip.net.pl, na którą składa się: 1)wielobranżowy projekt budowlany zamienny w branży: architektura, instalacji kotłowni olejowej, instalacji wod.-kan. z przyłączami wod.-kan. i C.O. wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznych z oświetleniem zewnętrznym, 2)projekt budowlany sali wielofunkcyjnej w branży architektonicznej, 3)projekt budowlany sali wielofunkcyjnej w branży konstrukcyjnej, 4)plan zagospodarowania terenu, 5)projekt budowlany sali wielofunkcyjnej w branży sanitarno- instalacyjnej - przyłącza wod.-kan., 6)projekt budowlany sali wielofunkcyjnej w branży sanitarnej: instalacje wod.-kan. i C.W.U., 7)projekt budowlano-wykonawczy w branży elektrycznej: zasilenie w energię elektryczną i oświetlenia terenu, 8)projekt budowlany w branży drogowej (zamienny) - parkingi i ciągi piesze, 9)przedmiary robót, 10)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 7.Przewidywana wartość inwestycji (robót budowlanych) wynosi 1 262 987,47 zł netto, słownie: jeden milion dwieście sześćdziesiąt dwa tysiące dziewięćset osiemdziesiąt siedem 47/100. 8.Wykonawca usług nadzoru inwestorskiego w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1)Co najmniej 1 raz na 2 tygodnie stawienia się osobiście w Urzędzie Gminy Postomino wraz z pisemną informacją o stanie zaawansowania robót inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia, przyczynach ewentualnych opóźnień w wykonywaniu robót i stosunku Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia; wizyty każdorazowo mają być potwierdzone przez Wykonawcę w rejestrze wizyt inspektora nadzoru prowadzonym przez pracownika Referatu Planowania Przestrzennego i Inwestycji Urzędu Gminy Postomino, 2)Co najmniej 1 raz w tygodniu wizytowania, nadzorowania budowy inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia i złożenia w tym zakresie informacji o postępie, jakości i stanie zaawansowania wykonywanych robót, 3)Nadzoru technicznego nad realizacją robót we wszystkich branżach pod względem ich zgodności z dokumentacją techniczną, podpisaną umową oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, 4)Sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5)Dokonywania przy udziale zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zadania oraz przekazania zadania wraz z wymaganą dokumentacją powykonawczą, 6)Sprawdzenia i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych, 7)Udziału w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzoru nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności, 8)Potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 9)Sprawdzania i rozliczania faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wraz z potwierdzaniem kwot do zapłaty (sprawdzanie faktur przedłożonych przez wykonawcę robót), 10)Uzgodnienia z Zamawiającym oraz uzyskania zgody na ewentualne zmiany w trakcie realizacji zadania zleconego zadania, 11)Udzielania ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania na żądanie Zamawiającego, 12)Stałej konsultacji i doradztwa fachowego na rzecz zamawiającego, opiniowania ewentualnych zmian w dokumentacji oraz organizowania i uczestniczenia w naradach technicznych dotyczących realizacji zadania, 13)Dokonania innych niezbędnych czynności dla Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji. 9.Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 10.Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 71520000- 9 Usługi nadzoru inwestorskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Racjonalizacja ekonomiczno-środowiskowa systemu oczyszczania ścieków w gminie Mielno - etap I - przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Unieściu.
Dodano: 2016-07-05 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Kontraktów VI-IX
Dodano: 2016-03-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu dotyczącym budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego /A/,segment 1,2 w Barlinku Osiedle Górny Taras, działka numer 2138, obręb 1 Barlinek.
Dodano: 2016-03-23 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie powiatu choszczeńskiego i wałeckiego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.16.2016
Dodano: 2016-03-09 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Kontraktów VI-IX
Dodano: 2016-02-29 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.2.2016
Dodano: 2016-01-28 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.30.2015
Dodano: 2015-12-30 - Świadczenie usługi inżyniera kontraktu dla zadania pod nazwą ?Budowa pensjonatu wypoczynkowego w Dziwnowie dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową osiedla mieszkaniowego Wrzosowe Wzgórze Etap I (dawna nazwa osiedla GLINKI) przy ulicy Szosa Polska w Szczecinie
Dodano: 2015-08-27 - wykonywanie nadzoru nad realizacją zleceń i umów zwartych z wykonawcami prac branży elektrycznej oraz bieżącego przygotowania dokumentacji służącej planowaniu i realizacji zadań Szczecińskiego TBS dotyczących utrzymania i remontów sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Dodano: 2015-02-18