Przetargi.pl
Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa przystani wodnej (kajakowej) wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Pieńkówko

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2013-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30 30
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa przystani wodnej (kajakowej) wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Pieńkówko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Budowa przystani wodnej (kajakowej) wraz z zagospodarowaniem terenu miejscowości Pieńkówko. 2.Zakres robót budowlanych obejmuje budowę przystani wodnej, zagospodarowanie terenu pod zaplecze turystyczne z małą architekturą. Prace polegają na wykonaniu: 1)Robót przygotowawczych polegających na formowaniu, stabilizacji i uporządkowania terenu, 2)Umocnieniu brzegów przystani poprzez budowę: a)pomostu przybrzeżnego w postaci płyty żelbetowej wykończonej wierzchnią warstwą z wciskanymi w beton kamiennymi otoczakami o długości 15,0 m, z zamontowanym odbojem z belki drewnianej montowanej do płyty żelbetowej od strony nurtu rzeki wraz z ścianką oporową, b)płotka faszynowego o wysokości do 80 cm z faszyny o średnicy ca 20 cm z geowłókniną, która zabezpieczy brzeg rzeki Wieprzy, c)zagospodarowania terenu pod zaplecze turystyczne o powierzchni ca 500 m2 z małą architekturą w postaci:altany o pow. zabudowy 19,5 m2 ze stromym dachem i wysokości nie przekraczającej 4,72 m z ławami, drewnianych stołów - 3 kpl. i ławek w ilości 6 szt, koszy na odpady - 5 szt, plac na ognisko, tablicy informacyjnej, kabin - toalet przenośnych ustawianych okresowo - 2 szt, ogrodzenie z żerdzi - długości 36,0 m. 3.Przedmiot umowy określony został w: dokumentacji projektowej, która jest podstawą do określenia ceny w tym: 1)projekt budowlany budowy przystani, 2)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3)przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy określeniu ceny. 4.Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi. 5.Przewidywana wartość inwestycji- wynosi 90 036,72 zł netto, słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy trzydzieści sześć złotych 72/100 netto. 5. Zakres w/w inwestycji opisany jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która udostępniona jest na stronie internetowej www.postomino.bip.net.pl. 6. Wykonawca usług nadzoru inwestorskiego w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1)Co najmniej 1 raz na 2 tygodnie stawienia się osobiście w Urzędzie Gminy Postomino wraz z pisemną informacją o stanie zaawansowania robót inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia, przyczynach ewentualnych opóźnień w wykonywaniu robót i stosunku Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia; wizyty każdorazowo mają być potwierdzone przez Wykonawcę w rejestrze wizyt inspektora nadzoru prowadzonym przez pracownika Referatu Planowania Przestrzennego i Inwestycji Urzędu Gminy Postomino, 2)Co najmniej 1 raz w tygodniu wizytowania, nadzorowania budowy inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia i złożenia w tym zakresie informacji o postępie, jakości i stanie zaawansowania wykonywanych robót, 3)Nadzoru technicznego nad realizacją robót we wszystkich branżach pod względem ich zgodności z dokumentacją techniczną, podpisaną umową oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, 4)Sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5)Dokonywania przy udziale zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zadania oraz przekazania zadania wraz z wymaganą dokumentacją powykonawczą, 6)Sprawdzenia i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych, 7)Udziału w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzoru nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności, 8)Potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 9)Sprawdzania i rozliczania faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wraz z potwierdzaniem kwot do zapłaty (sprawdzanie faktur przedłożonych przez wykonawcę robót), 10)Uzgodnienia z Zamawiającym oraz uzyskania zgody na ewentualne zmiany w trakcie realizacji zadania zleconego zadania, 11)Udzielania ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania na żądanie Zamawiającego, 12)Stałej konsultacji i doradztwa fachowego na rzecz zamawiającego, opiniowania ewentualnych zmian w dokumentacji oraz organizowania i uczestniczenia w naradach technicznych dotyczących realizacji zadania, 13)Dokonania innych niezbędnych czynności dla Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji. 5.Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 6.Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 71520000- 9 Usługi nadzoru inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach