Przetargi.pl
Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż Jeziora Wicko w miejscowości Jezierzany

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2013-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30 30
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż Jeziora Wicko w miejscowości Jezierzany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż Jeziora Wicko w miejscowości Jezierzany. Roboty budowlane obejmują budowę ścieżki rowerowej wzdłuż Jeziora Wicko na odcinku Jezierzany-Łącko (od km 0+000 do km 1+ 670) wraz z wybudowaniem placu odpoczynku i rekreacji. Inwestycja jest zlokalizowana na terenie gminy Postomino, powiat sławieński, województwo zachodniopomorskie na działkach oznaczonych numerem geodezyjnym 25/2, 218/2, 227, 233 w obrębie geodezyjnym Jezierzany. 3.Inwestycja obejmuje budowę ścieżki rowerowej o łącznej długości 1670 metrów w tym: 1434,45 m z nawierzchni bezfazowej brukowej kostki betonowej koloru szarego grubości 8 cm szerokości 3,5 m ze spadkiem jednostronnym z poboczami ziemnymi obustronnymi o szerokości 1,0 m oraz długości 235,55 m z nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 25 cm. ze spadkiem jednostronnym z poboczami ziemnymi obustronnymi o szerokości 0,75 m. 4.Prace polegają na wykonaniu: 1)Robót przygotowawczych na odcinku 1,67 km wraz z rozbiórką betonowego przepustu ? 40 cm długości 7,0 m. 2)Robót ziemnych, 3)Podbudowy pod ścieżkę, skrzyżowania i zjazdy o łącznej powierzchni-5 360,28 m2, 4)Nawierzchni z brukowej bezfazowej kostki betonowej gr. 8 cm obramowanych krawężnikami betonowymi na ławie betonowej z oporem wraz ze skrzyżowaniami szt. 4 i zjazdami 10 szt. o łącznej powierzchni-5 360,28 m2, 5)Nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm wraz z jednym zjazdem o łącznej powierzchni - 621,88 m2, 6)Odwodnienia powierzchniowego - wykonanie przepustu betonowego ? 40 cm długości 8,0 m. oraz odmulenie i oczyszczenia rowu z namułu i roślinności wraz z wyprofilowaniem dna rowu i skarp na odcinki 585,97 m. 7)Robót wykończeniowych, w tym: a)Umocnienie poboczy poprzez humusowanie, b)Nawierzchnia trawiasta na placu odpoczynku na pow. 559,07 m2, c)Sadzenie krzewów liściastych - 48 szt., d)Wykonanie ławo stołu z drewna świerkowego - 2 szt., e)Wykonanie ławo stołu z zadaszeniem - 2 szt., f)Wykonanie ławki z oparciem 160-180 cm - 3 szt. g)Wykonanie koszy na śmieci drewniane 80 l - 4 szt., h)Wykonanie stojaków na rowery z drewna o długości 2 m - 2 szt., i)Wykonanie tablic informacyjno-edukacyjnych - szt. 2 j)Wykonanie płotu drewnianego na cokole i słupkach z kamienia długości 32 m. k)Regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej polegająca na dostosowaniu włazów do rzędnych nowej utwardzonej nawierzchni w ilości 31 szt. 5.W trakcie realizacji robót budowlanych należy zabezpieczyć istniejące systemy drenarskie. 6.Roboty budowlane określone zostały w: dokumentacji projektowej, która jest podstawą do sporządzenia kosztorysu ofertowego w tym: a)projekt budowlany branży drogowej, b)projekt wykonawczy branży drogowej, c)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, d)przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego. 7.Przewidywana wartość inwestycji- wynosi 574 611,89 zł, słownie: pięćset siedemdziesiąt cztery tysiące sześćset jedenaście złotych 89/100 zł netto. 8.Ze względu na Mistrzostwa Świata Jachtów Sterowanych Radiem odbywające się w Jezierzanach od 23 sierpnia do 04 września 2013 r. Zamawiający podzielił realizację niniejszego zamówienia na dwa etapy, których realizacja będzie się odbywała w różnych terminach: 1)Etap I obejmujący budowę ścieżki rowerowej na odcinku od km 0+000 do km 0+826,27. Termin realizacji I etapu - od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013 r. 2)Etap II obejmujący budowę ścieżki rowerowej na odcinku od km 0+826,27 do km 1+670. Termin realizacji II etapu - po zakończeniu Mistrzostw Świata Jachtów Sterowanych Radiem, tj. od 05 września 2013 r. do 31 października 2013 r. 9.Zakres w/w inwestycji opisany jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która udostępniona jest na stronie internetowej www.postomino.bip.net.pl. 10.Wykonawca usług nadzoru inwestorskiego w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1)Co najmniej 1 raz na 2 tygodnie stawienia się osobiście w Urzędzie Gminy Postomino wraz z pisemną informacją o stanie zaawansowania robót inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia, przyczynach ewentualnych opóźnień w wykonywaniu robót i stosunku Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia; wizyty każdorazowo mają być potwierdzone przez Wykonawcę w rejestrze wizyt inspektora nadzoru prowadzonym przez pracownika Referatu Planowania Przestrzennego i Inwestycji Urzędu Gminy Postomino, 2)Co najmniej 1 raz w tygodniu wizytowania, nadzorowania budowy inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia i złożenia w tym zakresie informacji o postępie, jakości i stanie zaawansowania wykonywanych robót, 3)Nadzoru technicznego nad realizacją robót we wszystkich branżach pod względem ich zgodności z dokumentacją techniczną, podpisaną umową oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, 4)Sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5)Dokonywania przy udziale zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zadania oraz przekazania zadania wraz z wymaganą dokumentacją powykonawczą, 6)Sprawdzenia i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych, 7)Udziału w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzoru nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności, 8)Potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 9)Sprawdzania i rozliczania faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wraz z potwierdzaniem kwot do zapłaty (sprawdzanie faktur przedłożonych przez wykonawcę robót), 10)Uzgodnienia z Zamawiającym oraz uzyskania zgody na ewentualne zmiany w trakcie realizacji zadania zleconego zadania, 11)Udzielania ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania na żądanie Zamawiającego, 12)Stałej konsultacji i doradztwa fachowego na rzecz zamawiającego, opiniowania ewentualnych zmian w dokumentacji oraz organizowania i uczestniczenia w naradach technicznych dotyczących realizacji zadania, 13)Dokonania innych niezbędnych czynności dla Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji. 11.Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 12.Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 71520000- 9 Usługi nadzoru inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach