Przetargi.pl
Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż Jeziora Wicko na odcinku Jezierzany-Łącko od km 1 + 670 do km 2 + 599

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2012-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30 30
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż Jeziora Wicko na odcinku Jezierzany-Łącko od km 1 + 670 do km 2 + 599
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji gminnej Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż Jeziora Wicko na odcinku Jezierzany-Łącko od km 1+ 670 do km 2+ 599. 2. Zakres robót budowlanych: Przedsięwzięcie obejmuje budowę ścieżki rowerowej o długości 929 metrów, szerokości 2,5 m ze spadkiem jednostronnym z poboczami ziemnymi obustronnymi o szerokości 0,75 m z nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 25 cm. 3. Roboty budowlane polegają na wykonaniu: 1) Robót przygotowawczych - 0,93 km, 2) Robót ziemnych, 3) Podbudowy - 1659,5 m2, 4) Nawierzchni z kruszywa łamanego - 2662,30 m2, 5) Odwodnienia powierzchniowego, wykonaniu przebudowy przepustu betonowego oraz odmuleniu dna, wyprofilowania skarp, oczyszczenia i wyrównania z korektą linii rowu, 6) Zjazdu z kostki bukowej na podbudowie z kruszywa łamanego, 7) Z uwagi na wysoki poziom wód gruntowych na odcinku 243,3 m zaprojektowano odciążający nasyp z keramzytu gr. 40cm zabezpieczony geowłókniną separacyjną, 8) Robót wykończeniowych, w tym: a) Umocnienie poboczy poprzez humusowanie, b) Nawierzchnia trawiasta na placu odpoczynku, c) Sadzenie krzewów liściastych - 297 szt., d) Wykonanie wiaty drewnianej - 1 szt., e) Wykonanie ławo stołu z drewna świerkowego - 2 szt., f) Wykonanie ławo stołu z zadaszeniem - 3 szt., g) Wykonanie ławki z oparciem 160-180 cm - 2 szt. h) Wykonanie ławki z bali i pól bali - 3 szt. i) Wykonanie koszy na śmieci drewniane 80 l - 5 szt., j) Wykonanie stojaków na rowery z drewna o długości 2 m - 2 szt., k) Wykonanie tablic informacyjno-edukacyjnych - szt. 2 4. Przewidywana wartość inwestycji- wynosi 308 195,19 zł netto, słownie: trzysta osiem tysięcy sto dziewięćdziesiąt pięć złotych 19/100, 5. Przewidywany termin realizacji inwestycji: 4 miesiące od dnia podpisania umowy (trwa procedura przetargowa), 6. Zakres w/w inwestycji opisany jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która udostępnione jest na stronie internetowej www.postomino.bip.net.pl, 7. Wykonawca usług nadzoru inwestorskiego w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1) Co najmniej 1 raz na 2 tygodnie stawienia się osobiście w Urzędzie Gminy Postomino wraz z pisemną informacją o stanie zaawansowania robót inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia, przyczynach ewentualnych opóźnień w wykonywaniu robót i stosunku Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia, 2) Co najmniej 1 raz w tygodniu wizytowania, nadzorowania budowy inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia i złożenia w tym zakresie informacji o postępie, jakości i stanie zaawansowania wykonywanych robót, 3) Nadzoru technicznego nad realizacją robót we wszystkich branżach pod względem ich zgodności z dokumentacją techniczną, podpisaną umową oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, 4) Sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) Dokonywania przy udziale zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zadania oraz przekazania zadania wraz z wymaganą dokumentacją powykonawczą, 6) Sprawdzenia i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych, 7) Udziału w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzoru nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności, 8) Potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 9) Sprawdzania i rozliczania faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wraz z potwierdzaniem kwot do zapłaty (sprawdzanie faktur przedłożonych przez wykonawcę robót), 10) Uzgodnienia z Zamawiającym oraz uzyskania zgody na ewentualne zmiany w trakcie realizacji zadania zleconego zadania, 11) Udzielania ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania na żądanie Zamawiającego, 12) Stałej konsultacji i doradztwa fachowego na rzecz zamawiającego, opiniowania ewentualnych zmian w dokumentacji oraz organizowania i uczestniczenia w naradach technicznych dotyczących realizacji zadania, 13) Dokonania innych niezbędnych czynności dla Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji. 8. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 9. Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 71520000- 9 Usługi nadzoru inwestorskiego. 10. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach