Gmina Postomino ogłasza przetarg
- Adres: 76-113 Postomino, Postomino 30
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
- Data zamieszczenia: 2014-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
Postomino 30 30
76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
REGON: 77097989000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy inwestycjach realizowanych na terenie Gminy Postomino - część I, część II, część III - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji trzech inwestycji. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 1)CZĘŚĆ I - Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej w miejscowości Królewo, 2)CZĘŚĆ II - Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przebudowa drogi do gruntów rolnych we wsi Łącko, 3)CZĘŚĆ III - Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przebudowa dachu nad budynkiem Urzędu Gminy w Postominie 2. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem: A. CZĘŚĆ I - Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej w miejscowości Królewo. 1.Przedmiotem inwestycji jest budowa chodnika z wyłączeniem zatoki autobusowej wzdłuż drogi powiatowej w miejscowości Królewo. Zakres robót obejmuje budowę: 1)chodnika z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 2)zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm koloru antracyt i nawierzchni z betonu asfaltowego, 3)poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego szer. 0,75 m, 4)regulację pionową studzienek telefonicznych, kanalizacyjnych i zasuw wodociągowych polegająca na dostosowaniu włazów studzienek do rzędnych chodnika, 5)oznakowania pionowego i poziomego, 6)humusowania skarp z obsianiem, 7)robót przygotowawczych w tym: rozbiórki starych nawierzchni z krawężnikami, przebudowę ogrodzenia. 2.Przewidywana wartość inwestycji: 399207,16 zł brutto. 3.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: w trakcie realizacji inwestycji Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej w miejscowości Królewo. Przewidywany termin realizacji inwestycji: 90 dni od dnia podpisania umowy - umowa została podpisana 05 maja 2014 r., B.CZĘŚĆ II - Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przebudowa drogi do gruntów rolnych we wsi Łącko 1.Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej dojazdowej do pól na odcinku o łącznej długości 758,92 mb wraz ze zjazdami w miejscowości Łącko. 2.Zamówienie realizowane jest w ramach umowy dotacji na dofinansowanie realizacji zadania określonego ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych. 3.Przewidywana wartość inwestycji: 849999,99 zł brutto. 4.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: w trakcie realizacji inwestycji Przebudowa drogi do gruntów rolnych we wsi Łącko. Przewidywany termin realizacji inwestycji: 90 dni od dnia podpisania umowy- trwa procedura przetargowa. C.CZĘŚĆ III - Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przebudowa dachu nad budynkiem Urzędu Gminy w Postominie 1.Przedmiotem inwestycji jest przebudowa dachu nad budynkiem Urzędu Gminy w Postominie. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje wykonanie nadbudowy w istniejącym budynku nowego dachu w konstrukcji stalowej. Trzykondygnacyjny budynek o wymiarach w rzucie poziomym 12,45 x 36,15 m i wysokości do kalenicy 6,07 m, wykonany jest w konstrukcji mieszanej tj. część podziemna wraz z środkową częścią (klatka schodowa) wykonana jest w technologii tradycyjnej. Ściany murowane, stropy z prefabrykowanych płyt kanałowych z wieńcami, schody - żelbetowe. Część nadziemna wykonana jest z materiałów drewnopochodnych, składająca się z prefabrykowanych elementów szkieletowych o szerokości 120 cm wypełnionych wełną mineralną półtwardą osłonięte z obu stron płytą wiórową prasowaną i płytą pilśniową twardą. Projektuje się dach dwuspadowy z naczółkami od strony szczytów z pokryciem blachodachówką. Konstrukcja stalowa szkieletowa oparta będzie na części podziemnej murowanej. 2.Przewidywana wartość inwestycji: 299 707,70 zł brutto. 3.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: w trakcie realizacji inwestycji Przebudowa dachu nad budynkiem Urzędu Gminy w Postominie. Przewidywany termin realizacji inwestycji: 60 dni od dnia podpisania umowy - trwa procedura przetargowa. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 1.Inwestycje zostały opisane w dokumentacji technicznej udostępnionej na stronie internetowej www.postomino.bip.net.pl. 2.Wykonawca usług nadzoru inwestorskiego w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1)Co najmniej 1 raz na 2 tygodnie stawienia się osobiście w Urzędzie Gminy Postomino wraz z pisemną informacją o stanie zaawansowania robót inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia, przyczynach ewentualnych opóźnień w wykonywaniu robót i stosunku Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia; wizyty każdorazowo mają być potwierdzone przez Wykonawcę w rejestrze wizyt inspektora nadzoru prowadzonym przez pracownika Referatu Planowania Przestrzennego i Inwestycji Urzędu Gminy Postomino, 2)Co najmniej 1 raz w tygodniu wizytowania, nadzorowania budowy inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia i złożenia w tym zakresie informacji o postępie, jakości i stanie zaawansowania wykonywanych robót, 3)Nadzoru technicznego nad realizacją robót we wszystkich branżach pod względem ich zgodności z dokumentacją techniczną, podpisaną umową oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, 4)Sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5)Dokonywania przy udziale zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zadania oraz przekazania zadania wraz z wymaganą dokumentacją powykonawczą, 6)Sprawdzenia i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych, 7)Udziału w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzoru nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności, 8)Potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 9)Sprawdzania i rozliczania faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wraz z potwierdzaniem kwot do zapłaty (sprawdzanie faktur przedłożonych przez wykonawcę robót), 10)Uzgodnienia z Zamawiającym oraz uzyskania zgody na ewentualne zmiany w trakcie realizacji zadania zleconego zadania, 11)Udzielania ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania na żądanie Zamawiającego, 12)Stałej konsultacji i doradztwa fachowego na rzecz zamawiającego, opiniowania ewentualnych zmian w dokumentacji oraz organizowania i uczestniczenia w naradach technicznych dotyczących realizacji zadania, 13)Dokonania innych niezbędnych czynności dla Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji. 7.Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 8.Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 71520000- 9 Usługi nadzoru inwestorskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Racjonalizacja ekonomiczno-środowiskowa systemu oczyszczania ścieków w gminie Mielno - etap I - przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Unieściu.
Dodano: 2016-07-05 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Kontraktów VI-IX
Dodano: 2016-03-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu dotyczącym budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego /A/,segment 1,2 w Barlinku Osiedle Górny Taras, działka numer 2138, obręb 1 Barlinek.
Dodano: 2016-03-23 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie powiatu choszczeńskiego i wałeckiego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.16.2016
Dodano: 2016-03-09 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Kontraktów VI-IX
Dodano: 2016-02-29 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.2.2016
Dodano: 2016-01-28 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.30.2015
Dodano: 2015-12-30 - Świadczenie usługi inżyniera kontraktu dla zadania pod nazwą ?Budowa pensjonatu wypoczynkowego w Dziwnowie dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową osiedla mieszkaniowego Wrzosowe Wzgórze Etap I (dawna nazwa osiedla GLINKI) przy ulicy Szosa Polska w Szczecinie
Dodano: 2015-08-27 - wykonywanie nadzoru nad realizacją zleceń i umów zwartych z wykonawcami prac branży elektrycznej oraz bieżącego przygotowania dokumentacji służącej planowaniu i realizacji zadań Szczecińskiego TBS dotyczących utrzymania i remontów sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Dodano: 2015-02-18