Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg
- Adres: 76-270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8154300 , fax. 059 8152900
- Data zamieszczenia: 2014-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3 3
76-270 Ustka, woj. pomorskie
tel. 059 8154300, fax. 059 8152900
REGON: 00052387300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy budowie i przebudowie ciągów komunikacyjnych wraz z towarzyszącą infrastrukturą na terenie portu Ustka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy budowie i przebudowie ciągów komunikacyjnych wraz z towarzyszącą infrastrukturą na terenie Portu Ustka, na działkach nr: 1560/113, 1560/104 i 1560/103 w Ustce, w zakresie: 1) nadzoru branży drogowej, 2) nadzoru branży hydrotechnicznej - morskie budowle hydrotechniczne, 3) nadzoru branży sanitarnej, 4) nadzoru branży elektrycznej, 5) nadzoru saperskiego, 6) weryfikacji prac podwodnych. 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego będzie obejmowało następujący zakres obowiązków: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz wszystkich wymogów stawianych w realizacji projektów współfinansowanych przez UE; 3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę; 4) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy; 5) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6) całościowego prowadzenia procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego wykonywanych robót budowlanych przy współpracy z nadzorem autorskim; 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 8) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych; 9) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 10) wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzanie niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; 11) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań; 12) udzielanie Wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia; 13) udział w naradach roboczych - koordynacyjnych w trakcie realizacji inwestycji, zwoływanych przez Zamawiającego w jego siedzibie lub na placu budowy; 14) składanie inwestorowi w pierwszym tygodniu (do piątku włącznie) każdego miesiąca pisemnych miesięcznych raportów z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową będącą nieodłącznym załącznikiem do faktur wystawianych przez nadzór inwestorski; 15) częściowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru finansowego wykonywanych robót budowlanych, tj. przyjmowanie częściowych faktur rozliczeniowych od Wykonawcy robót, sprawdzanie ich poprawności rzeczowej i weryfikacji zgodności z aktualnym postępem prac, prowadzenie zestawień rozliczanych faktur zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz procedur rozliczeniowych obowiązujących przy rozliczeniach projektów współfinansowanych przez UE, przekazywanie na bieżąco wszystkich dokumentów księgowych oraz zestawczych do odpowiednich służb Zamawiającego, tj. do Wydziału Inwestycji, Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Ustka.; 16) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska; 17) kontrolowanie przestrzeganie przez Wykonawcę robót budowlanych zasad BHP; 18) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP; 19) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych zatrudnionych przez Wykonawcę; 20) zajmowanie stanowiska, co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy; 21) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamiania Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 22) stwierdzenie i poświadczenie terminu zakończenia robót; 23) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji; 24) nie mniej niż raz w tygodniu stawianie się w siedzibie Zamawiającego, a także składanie informacji o stanie zaawansowania robót oraz ewentualnych problemach związanych z realizacją nadzorowanej inwestycji; 25) osoby świadczące usługi zobowiązane są do pełnienia usług stanowiących przedmiot umowy każdorazowo na żądanie Zamawiającego, przy czym czas pracy w/w osób na terenie budowy winien wyglądać następująco: a) inżynier kontraktu: od poniedziałku do piątku w godzinach 8°° do 15°°; b) inspektorzy nadzoru branżowi: w czasie prowadzenia robót w swojej branży; c) osoby odpowiedzialne za prowadzenie nadzoru saperskiego: w czasie prowadzenia robót saperskich; 26) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia ryczałtowego - bez dodatkowej zapłaty (wymagany okres gwarancji od Wykonawcy robót budowlanych wynosi 60 miesięcy od dnia końcowego protokołu odbioru robót); 27) weryfikację geodezyjną podczas wykonywanych robót budowlanych w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji przez osobę posiadającą uprawnienia zawodowe (zgodnie z art. 43 pkt. 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 984 z póżn. zm.); 28) inne zadania wynikające z przepisów prawa. 3. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). 4. Zakres obowiązków kierownika prac podwodnych: kierowanie zespołem roboczym realizującym zadania nadzoru inwestorskiego w zakresie weryfikacji prac inwestycyjnych realizowanych na obszarze morskim. 5. Zakres robót budowlanych związanych z budową i przebudową ciągów komunikacyjnych wraz z towarzyszącą infrastrukturą na terenie Portu Ustka, na działkach nr: 1560/113, 1560/104 i 1560/103 w Ustce, przy których wykonywane będą usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego: 1) w zakresie branży drogowej: a) roboty przygotowawcze, w tym: wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych, zdjęcie warstwy humusu - 120 m? (gr. 10 cm), przeszukanie terenu budowy na obecność niewybuchów i niewypałów; wyburzenie obiektów budowlanych - budynku gospodarczego murowanego wraz z wywozem i utylizacją gruzu - 90 m?; b) rozbiórka elementów dróg, w tym: fundamentów betonowych - 560 m?, nawierzchni bitumicznej - 2970 m? (warstwa gr. 10 cm), warstwy z kostki kamiennej - 830 m?, nawierzchni żwirowej - 110 m?, nawierzchni z płyt bet. - 1 750 m?, torowiska z płyt bet. - 75 m?, muru ceglanego wys. 2 m - 10 m, ogrodzenia stalowego z siatki - 35 m, obrzeży betonowych - 35 m, polerów - 18 szt., wpustów deszczowych - 1 szt.; c) roboty ziemne: wykonanie wykopów - 2 500 m?, wykonanie nasypów - 3 000 m?, wzmocnienie podłoża gruntowego - 4 555 m?; d) nawierzchnie o powierzchni 5 505 m?, w tym z: kostki kamiennej - 115 m?, kostki brukowej betonowej - 3 520 m?, betonu asfaltowego - 1 870 m? na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie i cementem, z betonu cementowego, z betonu asfaltowego; 2) w zakresie branży konstrukcyjnej - hydrotechnicznej: a) wykonanie wykopów wraz z odwodnieniem i zabezpieczenie skarp oraz projektami roboczymi - 372 m?; b) wykonanie ścianek szczelnych - 1 081 m i rozebranie starych; c) pale wiercone ?600 w rurze osłonowej L=8m - 64 m; d) oczep betonowy zbrojony - 149,2 m?; e) dren odwadniający ?150 - 86 m, f) polery - 8 szt.; g) odbojnica - 232 m; 3) w zakresie branży sanitarnej: a) budowa sieci wodociągowej: z rur PE, SDR 17 o łącznej długości 856,3 m (w tym: Dn160mm - 6 m, Dn110mm - 598 m, Dn63mm - 13 m, Dn40mm - 18 m, Dn32mm - 208m; studzienki wodomierzowe prefabrykowane Dn500mm z PP - 10 kpl., hydranty naziemne Dn80 - 6 kpl.); b) budowa kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 878 m (w tym: kolektor sanitarny z rur Dn200mm z rur trójwarstwowych PP rdzeń lity SN10 - 719 m; przykanaliki z rur Dn160mm z rur trójwarstwowych z PP rdzeń lity SN10 - 159 m; rurociąg tłoczny Dn90mm z rur PE SDR 17, PE 100 - 75 m; studnie betonowe Dn1,2m - 26 szt., studzienka pomiarowa z instalacją dozującą chemikalia - 1 kpl.; przepompownia ścieków z automatyką - 1 kpl.; c) budowa kanalizacji deszczowej, w tym: budowa kanałów z rur trójwarstwowych z PP rdzeń lity SN10 o łącznej długości 252 m (Dn250mm- 71m, Dn315mm - 100 m, Dn400mm - 81m); budowa przykanalików z rur trójwarstwowych z PP rdzeń lity SN10 o łącznej długości 68 m (Dn160mm - 20 m, Dn200mm - 48 m); budowa wpustu odwodnienia liniowego 71m; budowa studni betonowych Dn0,5m, Dn1m,Dn1,2m - łącznie 28 kpl., budowa studzienek z tworzywa sztucznego Dn425mm - 2 kpl.; 4) w zakresie branży elektrycznej: a) roboty ziemne, w tym: wykopy pod kable 0,4kV 465 m?, układanie rur osłonowych - 1 651 m, układanie kabli w rowach - 2 550 m; b) budowa oświetlenia, w tym: posadowienie słupów oświetleniowych - 18 kpl., montaż opraw oświetleniowych LED - 22 kpl. i sodowych - 1 kpl.; c) budowa zasilania 0,4kV, w tym: montaż złącz kablowych - 4 kpl., montaż złącz kablowo-pomiarowych - 7 kpl.; 3.3.5. w zakresie branży teletechnicznej: budowa kanalizacji teletechnicznej dwuotworowej na potrzeby instalacji niskoprądowej (monitoringu) z rur PCW - 360 mb; 3.3.6. roboty w zakresie rozpoznania i oczyszczania saperskiego; 3.5.7. wykonanie i montaż tablic promocyjnych: 2 szt. (promocja projektu unijnego), zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Wartość inwestycji pn. Budowa i przebudowa ciągów komunikacyjnych wraz z towarzyszącą infrastrukturą na terenie Portu Ustka, bez kosztów wydobycia i zabezpieczenia oraz utylizacji niewybuchów i niewypałów wynosi: 3 682 816,37 zł PLN netto - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ustce 98 9315 0004 0000 6712 2000 0030. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji remontów dróg gminnych poprzez utwardzenia płytami betonowymi typu IOMB
Dodano: 2016-07-27 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2224G Wiślina - Krzywe Koło w Lędowie.
Dodano: 2016-06-13 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa obiektu celu publicznego przy ul. Raciborskiego w Pruszczu Gdańskim (planowana siedziba SPPR i PCPR).
Dodano: 2016-05-24 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania: Modernizacja przejścia podziemnego w ciągu ul. Wielkopolskiej w Gdyni
Dodano: 2016-05-02 - prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Nr 1: Budowa drogi gminnej 110012G ul. Długiej w Łebczu Nr 2: Rozbudowa sieci wodociągowej w Łebczu
Dodano: 2016-04-27 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Termomodernizacja wraz z przebudową Chojnickiego Centrum Kultury w ramach projektu :Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE w Chojnicko Człuchowskim Miejskim Obszarze Funkcjonalnym - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
Dodano: 2016-04-15 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania: Modernizacja przegubów Nr P-88 oraz P-83w i P-83z w ciągu Estakady Kwiatkowskiego w Gdyni
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego (z możliwością składania ofert częściowych) dla zadania Budowa zachodniego odcinka drogi ulicy Sztormowej w Jastarni
Dodano: 2016-01-29 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania: Modernizacja ul. Przemysłowej w Gdyni.
Dodano: 2015-10-23 - Pełnienie funkcji Inżyniera na zadaniu - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 222 i 229 na odcinku od Starogardu Gdańskiego przez Jabłowo do węzła autostrady A1 w trakcie realizacji robót budowlanych i w okresie gwarancji/ rękojmi
Dodano: 2015-10-21