Przetargi.pl
Usługi pełnienia funkcji specjalisty ds. obsługi finansowej projektu, nauczyciela języka polskiego, eksperta filmowego, instruktora teatralnego, aktora, grafika komputerowego, psychologa, psychologa-kinezjologa w ramach projektu Z innej perspektywy realizowanego przez Zespół Szkół w Siennicy Różanej.

Zespół Szkół w Siennicy Różanej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-304 Siennica Różana, Siennica Różana 257
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 575 92 14 , fax. 82 575 92 14
  • Data zamieszczenia: 2011-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Siennicy Różanej
    Siennica Różana 257 257
    22-304 Siennica Różana, woj. lubelskie
    tel. 82 575 92 14, fax. 82 575 92 14
    REGON: 06027392600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pełnienia funkcji specjalisty ds. obsługi finansowej projektu, nauczyciela języka polskiego, eksperta filmowego, instruktora teatralnego, aktora, grafika komputerowego, psychologa, psychologa-kinezjologa w ramach projektu Z innej perspektywy realizowanego przez Zespół Szkół w Siennicy Różanej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujące pełnienie funkcji specjalisty ds. obsługi finansowej projektu, nauczyciela języka polskiego, eksperta filmowego, instruktora teatralnego, aktora, grafika komputerowego, psychologa, psychologa-kinezjologa w ramach projektu Z innej perspektywy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Z podziałem na 8 części. Usługi będą realizowane w niżej wymienionej szkole i specjalnościach. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny czyli 60 min w Części I, natomiast w pozostałych częściach od II do VIII używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem szkoły. Zamówienie obejmuje świadczenie usług wg. niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z następujących części: Zespół Szkół w Siennicy Różanej Siennica Różana 257 22-304 Siennica Różana Część I Usługa: pełnienie funkcji specjalisty do spraw obsługi finansowej projektu Liczba godzin ogółem: 240 h Harmonogram: - od września 2011 r. do kwietnia 2012 r. Zakres obowiązków: a) nadzór nad częścią finansową projektu b) comiesięczne przedstawianie uzupełnionej karty czasu pracy; Część II Usługa: prowadzenie zajęć z języka polskiego w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla obydwu nauczycieli grupy z gimnazjum: 224 h Harmonogram: Dla 4 grup z gimnazjum - od września 2011r. do kwietnia 2012r. W zakresie obowiązków nauczycieli języka polskiego będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów; e) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji kierownikowi jednostki, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; f) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; g) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; h) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; i) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; j) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; k) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część III Usługa: prowadzenie zajęć związanych z tworzeniem filmu przez eksperta filmowego w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla eksperta filmowego grypy z gimnazjum: 6 h Harmonogram: Dla 3 grup (8 osobowych) z gimnazjum - październik 2011r. W zakresie obowiązków eksperta filmowego będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część IV Usługa: prowadzenie zajęć/warsztatów teatralnych przez instruktora teatralnego w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla instruktora teatralnego grupy z gimnazjum: 6 h Harmonogram: Dla 3 grup (8 osobowych) z gimnazjum - listopad 2011r. W zakresie obowiązków instruktora teatralnego będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część V Usługa: prowadzenie zajęć/warsztatów teatralnych przez aktora w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla aktora grup z szkoły podstawowej i gimnazjum: 6 h Harmonogram: Dla 3 grup z szkoły podstawowej i gimnazjum - listopad 2011r. W zakresie obowiązków aktora będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Z innej perspektywy w grupach wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część VI Usługa: prowadzenie warsztatów z grafiki komputerowej przez grafika komputerowego w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla grafika komputerowego grupy z gimnazjum: 30 h Harmonogram: Dla 2 grup (8osobowych) z gimnazjum - od grudnia 2011r. do kwietnia 2012r. W zakresie obowiązków grafika komputerowego będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część VII Usługa: prowadzenie zajęć o efektywnych metodach uczenia się przez psychologa w szkole podstawowej i gimnazjum Liczba godzin ogółem dla psychologa: 18 h Harmonogram: Dla 3 grup (16 osobowych) z szkoły podstawowej i gimnazjum - od września 2011r. do listopada 2011r. W zakresie obowiązków psychologa będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Z innej perspektywy w grupach 16 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część VIII Usługa: prowadzenie zajęć dotyczących gimnastyki mózgu przez psychologa-kinezjologa w szkole podstawowej i gimnazjum Liczba godzin ogółem dla psychologa-kinezjologa: 48 h Harmonogram: Dla 6 grup (8 osobowych) z szkoły podstawowej i gimnazjum - od października 2011r. do marca 2012r. W zakresie obowiązków psychologa-kinezjologa będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsiennicarozana.bip.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach