Przetargi.pl
Usługi organizacji wycieczek dla uczniów szkół branżowych, liceów i techników

Powiat Wałecki ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 67 250 84 51 , fax. 672 589 010
  • Data zamieszczenia: 2020-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wałecki
    ul. Dąbrowskiego 17
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 67 250 84 51, fax. 672 589 010
    REGON: 57079953300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi organizacji wycieczek dla uczniów szkół branżowych, liceów i techników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji wycieczek dla uczniów szkół branżowych i techników Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wałczu, zwanego dalej „PCKZiU” oraz Zespołu Szkół nr 4 Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wałczu, zwanego dalej „RCKU” w ramach realizowanego projektu pn. „Wiedza oparta na praktyce - modernizacja kształcenia zawodowego w powiecie wałeckim” oraz dla uczniów II Liceum im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wałczu, zwanego dalej „II LO RCKU”. Podstawowym celem zamówienia jest podniesienie poziomu wiedzy przez uczniów szkół branżowych, liceów i techników w ramach realizowanych projektów. Przedmiotem zamówienia jest: organizacja dodatkowych specjalistycznych zajęć wyjazdowych dla uczniów dwóch szkół (PCKZiU i RCKU) biorących udział w projekcie pn.: „Wiedza oparta na praktyce - modernizacja kształcenia zawodowego w powiecie wałeckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 8.9 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktów Samorządowych oraz organizacja wyjazdu edukacyjnego w ramach zajęć rozwijających uzdolnienia z języka niemieckiego dla uczniów (II LO RCKU) biorących udział w projekcie pn. „Moje kompetencje - otwarte wrota do kariery – podniesienie jakości i efektywności kształcenia w zakresie kompetencji kluczowych uczniów liceów ogólnokształcących w powiecie wałeckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 8.5 Upowszechnianie edukacji przedszkolnej oraz wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Kontraktów Samorządowych. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do organizacji wycieczek z uwzględnieniem organizacji roku szkolnego oraz programu wycieczki, który ustala nauczyciel prowadzący zajęcia pozalekcyjne – opiekun grupy. Opiekunów grup stanowić będą nauczyciele przedmiotów zawodowych/ogólnych danej szkoły, którzy przygotują i przedłożą do akceptacji dyrektora szkoły i koordynatora projektu program wycieczki. Wycieczka może się odbyć wyłącznie za zgodą dyrektora szkoły oraz koordynatora projektu. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania organizacji wycieczki z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i obowiązujących przepisów krajowych i zagranicznych. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) zabezpieczenia transportu spełniającego wszystkie wymogi i przepisy krajowe i UE związane przewozem dzieci i młodzieży w kraju i za granicą (w tym m.in. ważne licencje, badania, pozwolenia, liczba kierowców, itp.); 2) zapewnienia cateringu składającego się z 2 daniowego obiadu dla wszystkich uczestników wycieczki z wyłączeniem pkt 8-12. Menu podczas wycieczki zostanie uzgodnione z opiekunem szkolnym. Danie obiadowe będzie składać się z zupy (wybór z dwóch dostępnych rodzajów), dania głównego – min. 450 gram (do wyboru danie mięsne lub wegetariańskie), napoju (300 ml) oraz deseru (min. 300 gram) – dotyczy wycieczek, w ramach których catering został przewidziany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach