Przetargi.pl
Usługi opiekuńcze u podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrym Mieście w miejscu ich zamieszkania

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-040 Dobre Miasto, ul. Olsztyńska 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6161270, 6153725 , fax. 089 6161270
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Olsztyńska 3 3
    11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6161270, 6153725, fax. 089 6161270
    REGON: 00444588000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dobre-miasto-mops.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi opiekuńcze u podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrym Mieście w miejscu ich zamieszkania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług opiekuńczych określonych w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362) u osób, które ze względu na wiek, niepełnosprawność lub z innych przyczyn wymagają pomocy innych osób. Usługi opiekuńcze wykonywane będą w miejscu ich zamieszkania, w dni powszednie oraz w soboty, niedziele i święta. Osoby wymagające pomocy są mieszkańcami Gminy Dobre Miasto. Usługami należy objąć ok. 85 osób przez ok. 5200 godzin w miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna za usługę odpowiadającą rodzajowi i wartości przedmiotu zamówienia wykonanie co najmniej 1 usługi opiekuńczej trwającej minimum 12 miesięcy w ramach jednej umowy dla nie mniej niż 45 osób. 3. dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wymagane jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje co najmniej 25 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania usług opiekuńczych, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z wypełnionym formularzem oferty - stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że wykonawca prowadzi działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia, zobowiązany jest oddzielnie złożyć dokumenty wymienione w ust. od 1 do 2, 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpiecznia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu terminu składania ofert , 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.usług opiekuńczych trwających minimum 12 miesięcy w ramach jednej umowy dla nie mniej niż 45 osób. Niniejszy wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi w w nim wykazane zostały wykonane należycie, 5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wykaz powinien zawierać co najmniej 25 osób. Niniejszy wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 6. oświadczenie o dysponowaniu na terenie Dobrego Miasta lokalem przeznaczonym na biuro, wyposażonym w telefon i faks. Niniejsze oświadczenie należy złożyć zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ, 7. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, lub w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów wchodzących w skład oferty. Dokumenty wymagane od Wykonawców zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww dokumenty wymagane od wykonawców zagranicznych muszą być wystawione w terminach, jak dla dokumentu wymienionego w pkt 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dobre-miasto-mops.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach