Przetargi.pl
Usługi opiekuńcze świadczone na terenie Miasta Milanówka

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Fiderkiewicza 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7249792, 7558635 , fax. 022 7249083
  • Data zamieszczenia: 2012-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Fiderkiewicza 41 41
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7249792, 7558635, fax. 022 7249083
    REGON: 00219573000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi opiekuńcze świadczone na terenie Miasta Milanówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362, z późn. zm.) na rzecz i w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Milanówku (obszar Miasta Milanówka), zgodnie z ilością godzin i zakresem określonym w decyzjach administracyjnych w okresie 01.01.2013 r. - 31.12.2014 r. I.POPRZEZ USŁUGI OPIEKUŃCZE ZAMAWIAJĄCY ROZUMIE USŁUGI GOSPODARCZE I OPIEKUŃCZE. 1.Usługi gospodarcze w rozumieniu zamawiającego to następujące czynności wykonywane dla podopiecznego: 1) sprzątanie mieszkania - utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez osobę korzystającą z usług, która mieszka samotnie lub utrzymywanie czystości w pokoju, w którym przebywa ta osoba, jeśli mieszka z rodziną. Utrzymywanie czystości odbywa się przy użyciu środków czystości świadczeniobiorcy oraz będącego na wyposażeniu mieszkania zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego np. odkurzacz, froterka, pralka itp. (czynności nie obejmują generalnych porządków typu: mycie okien, wieszanie firan, przesuwanie ciężkich mebli, pastowanie podłóg, trzepanie dywanów, itp.). 2) utrzymywanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych takich, jak: miednica, kaczka, basen, wanna, nocnik, sedes (przy użyciu środków czystości świadczeniobiorcy). 3) utrzymywanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego użytkowanego przez świadczeniobiorcę, dbanie o higienę żywności. 4) dokonywanie zakupów. 5) zakup leków. 6) donoszenie ciepłych posiłków. 7) przygotowanie posiłków (niezbędne produkty zapewnia świadczeniobiorca). 8) zgłaszanie wizyt domowych lekarza. 9) opłacanie świadczeń chorego (energia, czynsz, gaz, RTV, itp.). 10) pranie i prasowanie odzieży (środki piorące oraz pralka i żelazko muszą być zapewnione przez świadczeniobiorcę). 11) donoszenie wody i opału. 12) wynoszenie śmieci i nieczystości. 13) wykonywanie czynności związanych z ogrzewaniem mieszkania (palenie w piecu, kuchni). 14) organizowanie kontaktów ze środowiskiem (spacery, kontakt z rodziną i sąsiadami, pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, zorganizowanie wizyty u lekarza). 15) dostarczanie prasy, książek. 16) inne uzgodnione z OPS i podopiecznym. 2. Usługi pielęgnacyjne w rozumieniu zamawiającego to następujące czynności wykonywane dla podopiecznego w jego mieszkaniu: 1) utrzymanie higieny osobistej (mycie, czesanie, golenie, obcinanie paznokci) lub pomoc w tych czynnościach. 2) ubieranie, zmiana bielizny pościelowej i osobistej lub pomoc w tych czynnościach. 3) pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych. 4) zmiana pieluchomajtek. 5) zapobieganie i pielęgnacja odleżyn i odparzeń. 6) podawanie posiłków, karmienie. 7) podawanie leków według wskazań lekarza. 8) inne uzgodnione z OPS i podopiecznym. II. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUG OPIEKUŃCZYCH: 1. Usługi opiekuńcze mogą być świadczone 7 dni w tygodniu, również w dni świąteczne w razie potrzeby także w godzinach wieczornych. 2. Zamawiający poprzez dni świąteczne (wolne od pracy) rozumie: soboty, niedziele i święta. 3. Faktyczny czas przebywania opiekuna u podopiecznego winien być identyczny jak wskazany w decyzji OPS. Może on być pomniejszony jedynie w uzgodnieniu z podopiecznym i wynikać z konieczności dokonywania czynności związanych z wychodzeniem od klienta lub realizacji jego zaleceń (zgodnie jednak z zakresem wskazanym w decyzji). 4. Czas pracy opiekuna podopieczny potwierdza podpisem na karcie pracy za każdy dzień świadczonych usług (wzór karty określa Załącznik Nr 3 do umowy). 5. Opiekun w zależności od potrzeb zobowiązany jest do współpracy z pracownikiem socjalnym OPS, lekarzem, pielęgniarką środowiskową, szpitalem. 6. Zamawiający wymaga, aby decyzje administracyjne były odbierane w siedzibie zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania informacji o wydaniu decyzji. Zawiadomienie o odbiorze ww. decyzji będzie przekazywane telefonicznie lub drogą elektroniczną w godzinach urzędowania OPS tj. od godz. 8.00 do 16.00 w dni robocze; 7. Osoby wykonujące usługi, nie mogą być karane, winny być sprawne fizycznie i intelektualnie (bez orzeczonego stopnia niepełnosprawności, chyba, że stwierdzona niepełnosprawność nie ogranicza zdolności do pracy), zdolne do wykonywania prac fizycznych, kulturalne, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych. Zamawiający przewiduje następującą ilośc godzin poszczegónych usług w okresie trwania umowy: - usługi gospodarcze świadczone w dni robocze -25 920 godzin, - usługi gospodarcze świadczone w dni świąteczne - 2 400 godzin, - usługi pielęgnacyjne świadczone w dni robocze - 19 100 godzin, - usługi pielęgnacyjne świadczone w dni świąteczne - 3 600 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.milanowek.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach